سئو سایت تضمینی: بهینه سازی و سئوی وبسایت تضمینی و بدون هزینه اولیه

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’socket_color’ custom_bg=” src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

سئو تضمینی سایت

بهینه سازی و سئو سایت تضمینی یک فرایند کاملا برد برد است . وقتی از فرایند سئو سایت نتیجه حاصل شود . هم کارفرما راضی است و هم سئو کار و دلیلی برای ایجاد مشکلات مالی و… وجود ندارد . من تقریبا با هیچ یک از مشتریانم قرارداد امضا نکرده ام ( بجز چند مورد که خودشان مایل بودند .) و همگی سایت هایی که در دست دارم بصورت یک رابطه تعاملی است .

قیمت سئو سایت تضمینی

سئو سایت تضمینی

مواردی هم دارم که بیش از 7 ماه است سایت شرکتی را بهینه سازی میکنم والله که اصلا نمیدونم شرکتشون کجاست و خودش چه شکلیه و تا بحال ندیدمش . یک رو غروب تماس گرفت بعد از مذاکرات تلفنی یه بکاپ از سایتش گرفت و فردا تحویلم داد . الان حدود 7 ماه گذشته و همه پرداخت هاشا سر موقع انجام میده منم با جون و دل سایتشا پشتیبانی و بهینه سازی میکنم . البته این موارد شاید در مورد وبسایت هایی که مطالب آنها بار حقوقی داشته باشد شدنی نباشد و صحیح نباشد ولی در غالب سایتهای شرکتی قابل انجام است .

فرایند سئو سایت تضمینی

ماه اول سئو تضمینی سایت

ما سایت شما را بدون پرداخت هیچ هزینه اولیه ای بهینه سازی میکنم ( سئو سایت تضمینی و بهینه سازی سایت تضمینی) و تا پایان ماه اول حداقل 20% کلیدواژه ها را به صفحه اول گوگل میارم . کارفرما از روند کا و نتیجه  راضی بود دستمزدم را در پایان ماه اول میگیرم .

ماه دوم سوم همکاری سئو تضمینی سایت

به همین شکل در پایان ماه دوم حداقل 50% کلیدواژه ها و مشتقات آنها را به صفحه اول گوگل میارم و درصورت رضایت کامل کارفرما از روند پیشرفت , میزان بازدید , جایگاه و رنک کلیدواژه ها و… دستمزد ماه دوم را دریافت میکنم .

سومین ماه قرارداد سئو تضمینی

در پایان ماه سوم  سئو سایت تضمینی حداقل 75% کلیدواژه های مورد نظر و مشتقات آنها را به صفحه اول گوگل میارم و در صورت رضایت دستمزدم را برای ماه سوم میگیرم .

سه ماهه دوم فرایند سئو وبسایت تضمینی

در سه ماهه دوم همکاری و پروژه سئو سایت تضمینی هزینه ها را حدود 20% کم میکنم و طبق روند 3 ماهه اول ادامه میدیم . به نحوی که تا پایان ماه ششم حداقل 90% کلیدواژه های مورد نظر کارفرما و مشتقاتش در صفحه اول و حداقل 50% آنها در جایگاه های 1 تا 4 گوگل حضور خواهند داشت .

شش ماهه دوم قرارداد سئو تضمینی سایت

بعد از اتمام شش ماهه اول قرارداد سئو تضمینی سایت از ابتدای ماه هفتم همکاری سئو تضمینی سایت باز هم هزینه ها را کاهش میدم بین 20 تا 30 درصد – به نحوی که در شش ماهه دوم فرایند استیبل کردن جایگاه ها و رشد لاک پشتوار در تعداد و جایگاه کلیدواژه های حاضر در صفحه را اجرا میکنم .

اتمام قرارداد یکساله سئو و بهینه سازی تضمینی سایت

در پایان سال اول قرارداد همکاری سئو تضمینی سایت میتوانید مطمئن باشید که سایت شما به یکی از 3 سایت برتر صنف فعالیتتان در همه جنبه ها تبدیل شده است . منظور از همه جنبه ها یعنی هم جایگاه گوگل , هم بازدید , هم نرخ جذب مشتری , هم حضور در شبکه های اجتماعی و.. میباشد

نکته مهم در قرارداد سئو تضمینی سایت

همانگونه که اشاره شد این یک فرایند برد برد است . در تمامی ماه های همکاری اگر به هر دلیل کارفرما از ادامه همکاری منصرف شود نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای آخرین ماه همکاری ندارد و سایت بلافاصله و بدون هیچ گونه خرابکاری و… تحویل مشتری میشود .

سالهای دوم به بعد در قرارداد سئو تضمینی سایت

فرایند سئو سایت زمان نمیشناسد و معمولا مشتریان بعد از پایان سال اول قرارداد بهینه سازی سایت تضمینی سعی در ادامه همکاری با قیمت های پایین پشتیبانی را دارند . در طول 7 سال که 5 سال آن را بصورت خدمات دهی در زمینه بهینه سازی و سئوی فعال بودم . فقط دو تا از مشتریانم که تا حدودی اصول سئو و تولید محتوای بهینه شده را از من یاد گرفتند بعد از پایان سال اول تصمیم گرفتند سایتشان را خودشان رهبری و مدیریت کنند . که با آنها هم در تماس هستم و هر جا به مشکلی بربخورند با جان و دل کمکشان میکنم.

مهمترین تضمین یک سئوکار

مهمترین تضمین خوب حرف زدن نیست . مشتریان در هر صنفی بیانگر میزان صداقت و توانایی هستند . مشتریان من گواه روشنی بر عملکردم هستند . میتوانید اطلاعات آنها را از من بگیرید و با آنها صحبت کنید . البته قبل از اینکه اطلاعات مشتریانم را به کسی بدم باید اطلاعات کاملی ازش داشته باشم . و این هم بخاطر سوء رفتارهای تعدادی از همکاران ما هستند که سعی در خراب کردن مشتریان و جذب آنها با قیمت های پایین تر هستند .
[/av_textblock]

[/av_section]

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید