رنج قیمت و هزینه پشتیبانی و بهینه سازی سایت و سئو وردپرس

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’alternate_color’ custom_bg=” src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_enable=’aviaTBoverlay_enable’ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=’#5f8789′ overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

کاربرانی که سایت وردپرسی دارند برای اطلاع از تعرفه ها , هزینه و قیمت سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس این مطلب را تا انتها مطالعه کنند . تا بتوانند نسبت به شرایطی که سایتشان دارند اععم از سایت وردپرس فروشگاهی , سایت وردپرس خبری , سایت وردپرس تجاری و..در این مطلب سعی داریم اصول کلی تعیین تعرفه های سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس را شرح دهیم. ولی توجه داشته باشید که در نهایت تعرفه سایت شما بر مبنای شرایط سایت شما به عنوان یک ماهیت منحصر بفرد بررسی خواهد شد و قیمت سئو وردپرس از سوی کارشناس سئو میر به اطلاعتان خواهد رسید.

ثبت درخواست

شما عزیزان میتوانید برای دریافت تعرفه سئو  یا پشتیبانی سایت خودتان با شماره 09332978858 تماس بگیرید یا از طریق ثبت سفارش اطلاعات اولیه را برای براورد هزینه ارسال نمایید .

[ARForms id=100]

[/av_textblock]
[/av_section]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

قیمت سئو وردپرس

فرایند کلی تعریین تعرفه و براورد قیمت سئو  سایت فارغ از اینکه سایت با چه سیستم مدیریت محتوایی مدیریت میشود برای همه سایتها اصول کلی و مشخصی داشته و دارد و مهمترین عوامل در تعیین قیمت سئو کلیدواژه ها و شرایط دامنه هستند .

قیمت سئو وردپرس

البته سئومیر با توجه به اینکه بصورت تخصصی روی وردپرس کار میکند و 90% پروژه های قبلی و جاری اش سایت های وردپرسی میباشند برای این نوع از سایتها تعرفه هایش را کمی کمتر اعلام میکند و میتوان گفت قیمت سئو وردپرس در مقایسه با یک سایت مثلا جوملا حداقل 10% کمتر است .. این مطلب در بین همه سئوکاران عمومیت ندارد و فقط جزئعی از تعرفه های سئو میر میباشد.

نحوه براورد قیمت

برای اینکه براورد دقیقتری توسط سئوکار انجام شود نیاز است ابتدا آنالیز های کاملی از خود سایت گرفته شود , شرایط دامنه مانند عمر دامنه , اتوریتی و بک لینک , فعالیت های قبلی در شبکه های اجتماعی , سطح اعتماد گوگل به دامنه از جمله مواردی هستند که سنجیده میشوند و سپس با بررسی کلیدواژه های هدف و سطح رقابت در آنها حالا سئو کار میتواند براورد نسبتا دقیقی از قیمت سئو وردپرس ارائه کند.

پشتیبانی سایت

توصیه میشود برای اینکه با نحوه تعیین تعرفه انجام سئو سایت آشنا شوید این مقاله را مطالعه نمایید .

وردپرس تخصص سئو میر است

اگر بگوییم تقریبا 100% پروژهای فعلی و جاری سئو میر سایتهای وردپرسی هستند تقریبا حرف کاملا صحیحی است .

سئو میر تا کنون در طراحی یا بهینه سازی سایت و سئو , یا پشتیبانی و … بیش از 1000 سایت وردپرسی مشارکت داشته است . مدیر سئو میر ( mir amir ) از افراد فعال در زمینه طراحی یا فارسی سازی قالب و افزونه های وردپرس میباشد که در مخزن وردپرس میتوانید با جستجوی عبارت mir amir میزان سوابق و فعالیت های مدیر سئو میر را متوجه شوید.

برای دریافت قیمت سئو وردپرس با ما تماس بگیرید

اگر شما وبمستر یک سایت وردپرسی میباشید . و نیازمند برون سپاری بهینه سازی و سئو سایتتان هستید . میتوانید بصورت مستقیم از طریق تماس با شماره 09332978858  ( صفحه تماس با ما )قیمت سئو وردپرس سایت خودتان را در کلیدواژه های هدفتان دریافت نمایید .

ثبت سفارش سئو وردپرس

البته توصیه میشود ابتدا با ثبت سفارش سئو وردپرس و ارسال آدرس سایتتان و کلیدواژه ها و توضیحات کافی را برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی های لازم قیمت ها برای شما ارسال شوند.

پشتیبانی سایت

سایتها به دلایل زیادی نیازمند بروز رسانی و فعال نگه داشته شدن هستند . پشتیبانی سایت متناسب با شخص پشتیبان , شرایط سایت و .. تعاریف و روش های زیادی دارد .

پشتیبانی سایت وردپرس

گروه سئو میر با افتخار اعلام میدارد اگر شما به هر دلیل نمیرسید یا نمیتوانید پشتیبانی سایت شخصی یا شرکتی تان را خودتان یا توسط نیروهای استخدامی انجام دهید. ما میتوانیم با عقد یک قرارداد پشتیبانی مدت دار این کار را برای شما انجام دهیم .

پشتیبان سایت

اینکه پشتیبان سایت چه مسئولیتهایی دارد و در قبال انجام چه کارهایی نسبت به صاحب سایت مسئولیت دارد متناسب با قرارداد کتبی یا توافق شفاهی میباشد که در شروع پروژه پشتیبانی سایت بین طرفین منعقد یا توافق شده است دارد .

همه سایت ها اععم از سایتهای فروشگاهی , خبری , شخصی , آموزشی , شرکتی , فروش فایل و … نیازمند پشتیبانی هستند و فارغ از اینکه این سایت جایگاه بالایی در کیوردهای هدف در نتایج گوگل دارد یا نه نیازمند بروز رسانی های مستمر میباشند که با تعرف کلی پشتیبانی سایت عنوان میشوند.

وظایف یک پشتیبان:

بطور کلی اموری مانند تولید محتوای جدید , انتشار محتوا ,  ویرایش محتوا , حذف و جابجایی محتوا , ویرایش , افزودن یا حذف تصاویر از روی سایت , تغییرات در ساختار سایت , بروز رسانی مداوم محتوا , پشتیبانی از جایگاه های سایت در نتایج جستجو ( این فرایندی تخصصی است و برای اینکار پشتیبان سایت باید تسلط یا آشنایی کافی به سئو داشته باشد) و آیتم هایی مشابه در زمره وظایف یک پشتیبان سایت قرار میگیرند که در نهایت بیس و مبنای تعیین وظایف توافقی میباشد که طرفین در شروع فرایند پشتیبانی سایت داشته اند.

برون سپاری طولانی مدت سایت برای پشتیبانی

قطعا برون سپاری پشتیبانی یک سایت برای پشتیبانی  بصورت دراز مدت توصیه ما نیست و تنها در مواردی که نیرو یا تخصص لازم را ندارید به صورت موقت این کار توصیه میشود.

یک پشتیبان سایت استخدام کنید

با توجه به اینکه سایت ها بطور مداوم و همیشگی نیازمند پشتیبانی و بروز و زنده نگه داشته شدن هستند توصیه ما به صاحبان سایتها این است که برای طولانی مدت حتما به فکر استخدام یا آموزش نیرویی در داخل سازمان باشند یا اگر سایت شخصی است خود صاحبان سایت میتوانند آموزش سئو و مدیریت سایت لازم را فراگرفته و پشتیبانی سایتشان را انجام دهند

پشتیبانی سایت وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 5 سال گذشته چنان رشد انفجاری داشته که براحتی میتوان آن را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای سایت لااقل در ایران نامید .

پشتیبانی وردپرس , تعرفه و قیمت انجام سئو سایت وردپرسی

در ابتدای این مطلب لازم میدانم خط و مرز مشخصی بین دو عبارت قیمت سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس ترسیم کنم . بع عبارتی پشتیبانی از یک سایت با بهینه سازی و سئو سایت کاملا مقوله جدا از هم میباشند و نمیتوان این دو را در یک سبد جای داد البته که در پروژه های سئو بخشی از فرایند پشتیبانی هم قرار دارد ولی در نهایت این دو مقوله های کاملا جدایی از هم میباشند.

پشتیبانی سایتهای وردپرس فروشگاهی

تعرفه ها و شرایط پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی متناسب با تعداد محصولات , میزان تراکنش و فروش محصول و بازدید سایت و سطح فعالیت و محتوا گذاری سایت متفاوت میباشد .

ولی اگر بخواهیم یک چهارچوب کلی برای پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی تعیین کنیم میتوانیم تعرفه ماهیانه پشتیبانی از این سایتها را از مبلغ 300,000 تومان تا 1,000,000 تومان اعلام کنیم

پشتیبانی سایت وردپرس خبری

سایت های خبری وردپرس کاملا شرایط ویژه ای دارند و قبل از اینکه بخواهیم پشتیبانی این نوع سایت ها را قبول کنیم نیازمند بررسی محتوا و زمینه اطلاع رسانی سایت میباشد .

نکته : سئو میر پشتیبانی یا حتی بهینه سازی سایت وردپرس خبری در زمینه های سیاسی را قبول نمیکند.

برای اطلاع از شرایط و هزینه های پشتیبانی از سایتهای وردپرس خبری با ما تماس بگیرید.

تعرفه پشتیبانی سایتهای وردپرسی در سایر زمینه ها

تعرفه های سئو میر برای پشتیبانی سایت وردپرسی در سایر زمینه های کار مانند سایت های شرکتی , سایت های مجله , سایت پزشکی , آموزشی و… متناسب با سطح فعالیت و میزان مسئولیت هایی که صاحب سایت انتظار دارد تعرف میشود و در قالب یک پلان کامل برای صاحب سایت یا نماینده وی جهت عقد قرار داد ارسال میشود .

تعرفه های میهن سئو

[/av_textblock]

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید