سنجش سختی کلیدواژه ها و تعیین استراتژی سئو سایت

 نقش سختی کلیدواژه ها در استراتژی سئو سایت

کار بهینه سازی ارتباط نزدیکی با تولید محتوا داره ……… و البته رقابت و فعالیت رقبا ……… در این میان کسانی برنده اند که تک بعدی فکر نکنند ……….

 باید تکلیفتون را مشخص کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا فقط چند تا کلیدواژه محدود براتون مهمه یا همه کلیدواژه های درجه یک و 2 و 3 را هم میخواهید . چون فرایند بهینه سازی و تولید محتوای این دو روش بهینه سازی و سئو کاملا متفاوتند .
اگه چند تا کلیدواژه محدود براتون مهمه تا 20 مورد را بنویسید و روی آنها اقدام کنید . فرایند کار راحتر خواهد بود و نیاز به تولید محتوای بسیا بسیار کمتری است. برای تصمیم گیری بهتر لازم است در خصوص انواع کلیدواژه ها و ضریب سختی کلیدواژه ها بیشتر بدانید.

کلیدواژه های درجه سختی یک

برخی از کلیدواژه ها از نظر سختی کلیدواژه درجه یک هستند  و معمولا جزء اولویت های اصلی هم بحساب میآیند . که هر کدام میتوانند بر حسب نوع بیزنس بیشترین تعداد بازدید روزانه را به وبسایت ارجاع دهند .معمولا هر وبسایت از یک تا 10 کلیدواژه درجه یک با سختی بالا دارد . البته این مساله در خصوص وبسایتهای فروشگاهی میتواند استثنا باشد . …

کلیدواژه های درجه 2 و با سختی متوسط

و حدود 50 کلیدواژه درجه 2     که هر کدام میتوانند روزانه 3 تا 5 کاربر را به سایت ارجاع دهند و بیش از 500 کلیدواژه درجه 3 که هر کدام میتوانند 1 کاربر را بطور متوسط در هر روز به سایت ارجاع دهند … این یک امر ثابت شده است .. هم تئوریسین های بین المللی و کارشنناسان رسمی گوگل عنوان کرده اند و هم خود من به عینه در وبسایت هام دیده ام . 

مقایسه بازده کلیدواژه ها با سختی های متفاوت

نتیجه : هر 10 کلیدواژه درجه 3 به اندازه یک کلیدواژه درجه یک ارزش دارد . یعنی به همان اندازه که کلیدواژه ضریب سختی یک بازدید کننده به ما میدهد 10 کلیدواژه سطح سختی 3 هم همان مقدار بازدید کننده به سایت ما ارجاع خواهند داد .
3 کلیدواژه درجه 2 به اندازه یک کلیدواژه درجه یک می ارزد ………… حال انتخاب با شماست …….البته این مساله را هم در نظر بگیرید که رسیدن به صفحه اول گوگل و به اصطلاح نتیجه برای کلیدواژه هایی با سختی کمتر راحتر و سریعتر است و  زود بازده تر میباشد..

سئو سایت

فروش دوربین مدار بسته

کانکس

کاشت مو

تور مسافرتی

اقامت گرجستان

تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری مشهد

سئو

قیمت تور خارجی

خدمات عروسی

مسافرخانه در مشهد

مسافرخانه تهران

هتل ارزان در مشهد

انتخاب رشته

تور لحظه آخری

سنگسابی

سئو وب سایت

سئو سازی سایت

بهینه سازی سایت

قالیشویی

کانکس نوین کانکس

 سئو

نقاشی مدرن منزل

دوربین مدار بسته

کرکره برقی

طراحی سایت

دکوراسیون داخلی

درب اتوماتیک

کانکس

نقاش ساختمان در غرب تهران

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید