چگونه کلیدواژه های مهم جستجو شده در گوگل را برای سایتم  شناسایی کنم؟

راههای شناسایی کلید واژه های مورد جستجو توسط کاربران

برای شناسایی کلیدواژه هایی که کاربران اینترنت در زمینه کسب و کار یا مطالب سایت شما جستجو میکنند زیاد است . ولی پیدا کردن دقیق آنها کار راحتی نیست.  یکی از ساده ترین و دم دستی ترین روش ها استفاده از گوگل تلنت است متاسفانه گوگل و سایر سایت های بین المللی ارائه دهنده خدمات تلنت با زبان فارسی مشکل دارند .  من چون این مقاله را سعی دارم برای افراد مبتدی بنویسم خیلی وارد جزئیات کار با گوگل تلنت نمیشوم . و هدف اصلی از ایجاد این مقاله ارائه و تشریح ساده ترین روش این کار برای افراد مبتدی است

ساده ترین راه شناسایی کلید واژه های مهم جستجو شده توسط کاربران

اگر شما در اول راه هستید . پیشنهاد من به شما جیتجوی پس و پیش کلیدواژه هایی است که در بین عوام مردم راجع به کسب و کار یا مطالب سایت شما است . به عنوان مثال اگر شما سایتی دارید که در آن محصولی بنام کابینت را معرفی میکنید ابتدا باید بررسی میدانی کنید و از اطرافیانتان بپرسید برای جستجوی کلمه کابینت در اینترنت چه چیزی را سرچ میکند … همه کلیدواژه هایی را که بدست آورده اید بردارید و بروید سراغ گوگل – حالا کلیدواژه ها را در قسمت جستجوی گوگل تایپ کنید و اقدام به سرچ نمائید .

آموزش شناسایی کلید واژه های مهم سایت در گوگل

نکته اول برای شناسایی کلید واژه های سایت از طریق سرچ در گوگل

توجه داشته باشید که هر کلید واژه ای که در آن یک یا چند سایت از خدمات تبلیغ گوگل یا add word استفاده کرده باشند مهم است

شناسایی کلیدواژه هایی که تبلیغات کلیکی گوگل دارند
شناسایی کلیدواژه هایی که تبلیغات کلیکی گوگل دارند

نکته دوم شناسایی کلیدواژه های سایت در گوگل

بعد از تایپ کامل عبارت مورد نظرتان یک خط فاصله تایپ کنید خواهید دید که گوگل چند تا آلترناتو و عبارت پرسرچ که با کلیدواژه شما سرچ میشوند را نمایش میدهد . آنها را هم یادداشت کنید . در مثال ما ( کابینت )  عبارات ( کابینت دیواری  – کابینت آشپزخانه  – کابینت ام دی اف – کابینت کلاسیک – کابینت هایگلاس و….) را نمایش میدهد .

آموزش شناسایی کلیدواژه های برای ارتقاء سایت در گوگل
آموزش شناسایی کلیدواژه های برای ارتقاء سایت در گوگل

نکته سوم  برای شناسایی کلیدواژه های سایت

همین کار را در ابتدای کلیدواژه خود انجام دهید یعنی قبل از عبارت کابینت یک فاصله بزنید … حال چند کلیدواژه پر سرچ دیگر که با کلیدواژه شما ساخته شده و سرچ زیادی دارد نمایش داده میشود

آموزش شناسایی کلیدواژه های سایت
آموزش شناسایی کلیدواژه های سایت

با این کار شما به بخش اصلی و مهمترین کلید واژه های کسب و کار و مطالب وبسایتتان دست یافته اید . حالا میتوانید بصورت هوشمندانه کلید واژه ها را در تیتر سایت و مقالات خود استفاده کنید .

موفق باشید

میر امیر  – اسفند 94

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید