شبکه اجتماعی جدید گوگل – Spaces

شبکه اجتماعی Spaces

شرکت گوگل به تازگی برنامه و خدمات جدیدی موسوم به Spaces طراحی و عرضه کرده است.

این شبکه اجتماعی با نام Spaces در حال شروع به کار است و به اشتراک گذاری اقلام مختلف در وب را در میان گروه های کوچک تسهیل می کند. و توسط شرکت گوگل طراحی و راه اندازی شده است.

سیستم های عامل شبکه اجتماعی Spaces

شبکه اجتماعی Spaces به اشتراک گذاری گروهی برای iOS، آندروید و رایانه های رومیزی در وب قابل استفاده است و ظرف چند روز آینده در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. علت این نام گذاری فضایی است که از طریق برنامه های یاد شده برای به اشتراک گذاری مطالب مورد علاقه در دسترس کاربران علاقمند قرار می گیرد.

نحوه کار با شبکه اجتماعی Spaces

هر کاربر بعد از ایجاد فضای مورد نظر می تواند موضوعات متنوعی خلق کرده و دوستان و همکارانش را برای مطالعه آنها دعوت کند. این دعوت از طریق لینک ایمیلی، پیام در پیام رسان های مختلف و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. همچنین این خدمات دارای گزینه ای برای ارسال لینک دعوت از طریق فیس بوک است.

مزایای اصلی شبکه اجتماعی Spaces

مهم ترین مزیت این شبکه اجتماعی عدم نیاز به جابجایی از یک برنامه به برنامه دیگر و کپی و پیست کردن لینک مطلب مختلف در وب است. ایجاد امکان دسترسی توکار به جستجوگر گوگل،یوتیوب و کروم از مزایای این شبکه اجتماعی است که باعث می شود خروج از محیط آن برای یافتن ویدئوها، مقالات به منظور به اشترک گذاری محتوا ضرورتی نداشته باشد. در این برنامه برخی قابلیت های گپ هم پیش بینی شده تا بتوان از دیدگاه ها و نظرات دوستان و آشنایان هم در مورد محتوای به اشتراک گذارده شده مطلع شد. همچنین امکان جستجو در محتوا برای یافتن مطالب گوناگون وجود دارد.

اطلاعات بیشتر در باره شبکه اجتماعی جدید گوگل

بسیاری از مردم علاقه مندند پیام هایشان به طور خصوصی برای خانواده و دوستان نزدیک شان در یک فضای خودمانی متن و صوت و تصاویر مورد علاقه شان را به اشتراک بگذارند.

سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود   سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود

 Spaces بیشتر به درد کاربرانی می‌خورد که می‌خواهند انواع محتوا را در گروه‌های کوچک چند نفره به اشتراک بگذارند.شما می‌توانید برای خانواده، دوستان یا مثلا همسفران تور آخر هفته‌تان اسپیس‌های مختلفی بسازید و افراد متفاوتی را به آنها اضافه کنید. در Spaces امکان اشتراک‌گذاری لینک، ویدئو، تصویر و متن وجود دارد و گوگل با کمک گرفتن از سرویس‌های یکپارچه خود این کار را برای شما بسیار آسان کرده است.

سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود     سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود

اعضای هر Space زیر محتوای اشتراک‌گذاری‌شده می‌توانند با سایرین تبادل نظر کنند و حتی محتوای جدید اضافه نمایند. ارسال محتوای جدید از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود، ضمن اینکه پیگیری فعالیت‌های انجام‌شده در اسپیس‌های مختلف از طریق Activity امکان‌پذیر است.

میتوانید نسخه اندروید یا ios این پیام رسان یا شبکه اجتماعی گوگل را از لینک های زیر دانلود کنید

دانلود نسخه اندروید شبکه اجتماعی spaces گوگل         دانلود نسخه ios شبکه اجتماعی spaces گوگل

حجم: 9 مگابايت
نسخه: 1.0.1

نوع فایل: zip برای آندروید

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید