مشاوره انتخاب نام دامنه و پیش نیازهای راه اندازی سایت

چگونه نام دامنه خود را انتخاب کنم؟

قبل اینکه بخواهیم اقدام به راه اندازی یک سایت کنیم نیازمند خرید یک دامنه یا دامین هستیم . آدمها و وبمستر ها هنگام خرید دامنه چند رافتار کلی را از خود بروز میدهند … بعضی ها به فکر انتخاب یک دامنه خاص هستند و برند فعلی یا آینده خودشان خیلی از درجه اهمیت برخوردار نیست .

دسته ای هستند که بر مبنای برند انتخاب دامنه و خرید میکنند . و دسته ای هم هستند که بر مبنای کلیدواژه های اصلی هدفشان اقدام به انتخاب نام و خرید دامنه میکنند.

شما از کدام دسته هستید ؟

اگر بخواهم در مورد چگونگی انتخاب نام دامنه مشورت بدم . من  برای انتخاب دامنه ترکیبی از نوع دوم و سوم را پیشنها میکنم ….. که در اغل موارد باعث طولانی شدن نامه دامنه میشود …. ولی بصورت کلی پیشنهاد میکنم در هنگام خرید دامنه خیلی درگیر کلیدواژه نشوید و در اطراف برندتان دنبال نام دامنه بگردید.

تا جایی که میتوانید سعی کنید دامنه انتخابی شما کوتاه باشد.

پیش نیازهای راه اندازی سایت

برای راه اندازی یک سایت علاوه بر دامنه نیازمند یک سرور برای ذخیره کردن اطلاعات سایتتان هستید . یعنی باید به دنبال یک هاست مناسب بگردید . من بدون استثنا به همه هاستینگ فرانسه نت افراز را توصیه میکنم …… نه سودی از این کار عایدم میشه و نه آشنایی باهاشون دارم . ولی هاستینگ سایتهای خودم و بیش از 10 تا از مشتریای بهینه سازی سایت من از نفت افراز خریداری شده است . توضیح نمیدم میتونید خودتون پلان های نقره ای و طلایی نت افراز را ببینید.

پیش نیاز طراحی سایت

قبل از اینکه بخواهید سایتتان را طراحی کنید یا به یک طراح ارائه بدین باید ابتدا تصمیم بگیرید میخواهید سیستم مدیریت محتوای سایت شما چی باشد .

توصیه اکید میکنم که این را خودتان انتخاب کنید و نگذارید طراح شما را به جایی ببرد که نباید

طراحی سایت با وردپرس

در خصوص سیستم مدیریت محتوا من وردپرس را پیشنهاد میکنم . برای دیدن آموزش وردپرس و انواع قالب وردپرس و …. به سایت مکس پرس مراجعه کنید .

راه اندازی سایت مکس پرس : فروشگاه اینترنتی تخصصی وردپرس

گروه سئو میر در زمینه آموزش وردپرس و در دسترس قرار دادن قالب های حرفه ای و افزونه های مورد نیاز وبسایت های وردپرسی اقدام به راه اندازی یک سایت تخصصی در این حوزه کرده است .

البته هنوز این وبسایت در مرحله پایلوت بوده و به طور کامل راه اندازی نشده است .

نام مکس پرس را برای وبسایت تخصصی وردپرسی خود انتخاب کرده ایم.

مکس پرس : فروشگاه تخصصی وردپرس

زمینه های فعالیت :

ارائه و فروش انواع نسخه پرمییوم و کاملا راست چین شده قالب های حرفه ای , خبری , فروشگاهی و شرکتی وردپس

ارائه انواع افزونه های کاربردی و سازگار با زبان فارسی در نسخه های پرمییوم

ارائه انواع ویدئو های آموزشی وردپرس

ارائه مقالات تخصصی در حوزه آموزش وردپرس و آموزش سئو وردپرس

 

از شما دعوت میشود از اگر وبسایت وردپرسی دارید یا تمایل به یادگرفتن کار و طراحی سایت با وردپرس را دارید از وبسایت تخصصی گروه سئومیر در حوزه وردپرس دیدن فرمائید .

ورود به سایت آموزش وردپرس و فروش قالب وردپرس

 

برخی قالب ها و افزونه های منتشر شده سایت مکس پرس

افزونه فرم ساز arform

پلاگین و افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس : arform

قالب وردپرس avada

قالب حرفه ای وردپرس : آوادا – avada

قالب وردپرسی دیجی کالا

قالب فروشگاهی نیلسن ( دیجی کالا)

 

بیوگرافی کلی مدیر سایت سئو میر : سید سجاد عظیمی گهراز

سید سجاد عظیمی گهراز

بیوگرافی کلی سید سجاد عظیمی گهراز کارشناس طراحی و سئو سایت

دوستان عزیزم . من سید سجاد عظیمی هستم . ( mir ami)  متولد مهر ماه 1362 در روستایی بنام گهراز در اطراف شهرستان خلخال و از سال 91 در حال ارائه خدمات بهینه سازی سای ( سئو ) هستم . بیش از 100 پروژه تا کنون برای مشتریانم انجام داده ام و کارنامه نسبتا خوبی البته از نظر خود دارم . و هدفم از نوشتن مقالات در سایتم نه بالا کشیدن سایت خود و نه اینکه خدای نکرده بخواهم خودم را صاحب نظر بدانم … بلکه در اکثر موارد صرفا برای سبک شدن خودم مینویسم . حال اگر نوشته هایم بتواند برای کسی مفید باشد چه بهتر …

دوره اول زندگی من

گهراز

روستای گهراز یک روستای متوسط با حدود 200 خانوار در اطراف شهرستان خلخال و بخش خورش رستم این شهرستان میباشد . حدود 70% از اهالی هم روستای من مانند خودم از سادات بوده و در مجموع یک روستای نسبتا مذهبی و با ساختار سیاسی و اجتماعی محافظه کار میباشد …من در سال 60 در این روستا متولد شده و تا زمان اخذ مدرک دیپلم ریاضی ساکن آنجا بودم

دوره دوم زندگی من

دانشگاه صنعتی مالک اشتر  و تحصیلات دانشگاهی

تحصیلات دانشگاهی ام را در رشته مکانیک ساخت و تولید دانشگاه صنعتی مالک اشتر شروع کردم . از سال 81 تا 85 این دوران بطول انجامید.

در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات شدم در رشته طراحی صنعتی

 

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود

قطعا هر خواننده ای نمیتواند رابطه منطقی بین مکانیک و طراحی و سئو سایت پیدا کند ……… متاسفانه یا خوشبختانه اگر بخواهم صادق باشم به علت تصمیمات اشتباه و عملکرد ناسالم خودم بعد از فارغ التحصیلی چند سالی را از سال 87 تا 90 به بطالت و امتحان کردن آنچه نباید گذراندم ……. در سال 90 دیگه از شرایط خسته بودم و به دنبال رهی برای کسب درآمد بودم

بخشی عمده ای از هم ولایتی های من ( روستای گهراز ) در بیزنس نوپایی بنام دکوراسیون داخلی و نصب انواع دیواره های جداکننده ( درای وال ) فعال بودند . به پیشنهاد یکی وارد این حوزه شدم و برای موفقیت کارم را با تبلیغات در سایت های اینترنتی شروع کردم و همان شد زمینه ای برای کنجکاوی من جهت بالا کشیدن چند وبلاگ که تازه راه اندازی کرده بودم .

البته از سال 88 تقریبا استارتما زدم ولی فشار کارام از سال 89 و 90 برای یادگرفتن سئو بود.

تا اواخر سال 91 وضع به همین منوال پیش رفت تا از این کار هم بریدم و برای استخدام به یک شرکت رفتم … وقتی درباره رزومه ام بحث میکردیم مدیر اونجا تشخیص داد منا برای مدیریت سایتش استخدام کنه در حالی که رفته بودم برای مدیریت کارخانه

شروع خدمات دهی در حوزه سایت و بهینه سازی seo

شرکت آرافرم نیرا به مدیریت آقای مهندس پیمان پژوهنده در طول یکسالی که بصورت تمام وقت با آنها همکاری داشتم برای من بستری کامل جهت یادگیری و پیشرفت فراهم کرد ……… در حال حاضر بعد حدود 4 سال هنوز وبسایت های این شرکت کامل دست من هستند و بصورت دورکاری و پروژه ای همکاری داریم.

از از اوایل سال 93 بعد از خروج از آرافرم نیرا 1 سایت دیگه هم از یه شرکت گرفتم و ……………. الان 63 سایت شرکتی بصورت امانت دست من هستند جهت بهینه سازی و سئو

و در مجموع خودم بیش از 200 سایت و وبلاگ در فضای اینترنت دارم .

 

 

برخی از سایت ها و کلیدواژه بهینه سازی شده

دوستان عزیزم وبسایت سئو میر در 25 آذر 95 یکساله خواهد شد . به همین مناسبت برخی از پروژه هایی را که در سال 95 اجرا کرده ایم را براتون گذاشتم .

لازم به ذکره که تنها یک یا چند کلیدواژه از یک سایت بیان شده . اغلب پروژه های من بدون محدودیت در کلیدواژه اجرا میشوند . میتوانید با وردود به سایت مورد اشاره و مشاهده بیزنس آن کلیدواژه دیگر آن سایت را هم چک کنید .

 

دلایل موفقیت و شکست در سئو

من در اکثر نوشته هایم بارها اعلام کرده ام که در این سایت فقط و تنها فقط نظرات شخصی ام را مینویسم و قطعا وحی منزل نیستند و ممکن است درست نباشند . در پی چندین سال کار و سروکله زدن با انواع پروژه ها و آدم نتایجی که بدست آورده ام باعث شده است که فرایندی که منجر به حصول موفقیت در جریان بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوگر ( سئو ) به 5 آیتم مجزا از هم تقسیم کنم.

آیا دانش یک سئوکار میتواند متضمن موفقیتشود.

قطعا هیچ دانشی بدون عمل راه به جایی نبرده و نمیبرد … اگر  ادیسون ایده هایش را در عمل تست نمیکرد الان نه برقی بود و نه اینترنتی و نه این نوشته ……….از نظر من فرایندی که در یک پروژه سئو سایت منجر به حصول موفقیت میشود شامل 3 پارامتر میباشد .

1: دانش کافی و بروز سئو کار

هرچه سئوکار دانش لحظه ای و کافی بالاتری داشته باشد میتواند از مسیرهای سریعتری به نتیجه برسد

کار و فعالیت سئوکار مهمترین آیتم موفقیت پروژه سئو

2: کار در مسیر درست

3 : کارکار زیاد در مسیر درست

کار در فرایند سئو و بهینه سازی سایت میتواند متضمن و مکمل دانش سئوکار باشد . کار زمانی میاواند سودبخش باشد که در مسیر  صحیح و بر مبنای یک دانش قوی استوار باشد …… البته خود کار زیاد حتی اگر با دانش کم و متوسط انجام شود مطمئن باشید از سئوکار زبده و متخصص ولی تنبل بهتر نتیجه خواهید گرفت . این را من به شما تضمین میدهم . متاسفانه خیلی از افرادی که تخصص بالایی دارند کارکردن بلد نیستند یا به عبارت بهتر تنبلند . شخصیا خودم را از نظر دانش در ایران حداقل از 50 نفر پایین تر میدانم ولی در هر پروژه ای ورود کنم کمبود های تکنیکی ام را با کار زیاد پوشش میدهم .

کار در یک پروژه سئو چیست؟

تولید محتوا مداوم و اورجینال مهمترین کار  میباشد . کار کردن روی کلیه آیتم های بهینه سازی از شبکه های اجتماعی , بهینه سازی گرافیک و سرعت سایت , آموزش گرفتن دائمی و….. همه در حیطه کار تعریف میشوند .

صبر آخرین مرحله نتیجه گیری , موفقیت و میوه دهی یک پروژه سئو

4: صبر به موقع

5: صبر ایوب داشتن به شرطی که به صحت کارت ایمان داشته باشی

و اما صبر داشتن شاید به اندازه همان کار کردن اهمیت دارد . خیلی ها را من دیده ام که صفحاتی را برای کلیدواژه های خاصی بهینه سازی میکنند . وقتی از روند و سرعت ارتقاء رنک سایت راضی نیستند بصورت مداوم در آن اعمال تغییرات میکنند . اینکار دقیقا میتواند تمام رشته های شما را پنبه کند ………….. به معنای واقعی آب در حاون کوبیدن میشود ……… یعنی این افراد بجای مراحل 5 و 4  مرتب دارن مرحله 2 و 3 را تکرار میکنند ……….. کار بیش از حد طاقت فرسا و نتیجه هیچ ……….. خیلی طول نمیکشد که کلا قطع امید کرده و از میدان به در میشوند .

 

خلاصه نوشته:

دوستان عزیزم دانش کلی بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای رتبه بندی موتورهای جستجو چیز خیلی فضایی نیست و هر کسی یک تا چند ماه وقت بذارد میتواند در حد کلیدواژه های معمولی گلیم خود را از آب بیرون بکشد ……… بقیه اش دیگه رقابتی است کار در جهت دست و صب به موقع ……… در مواقعی که نمیدانید الان موقع صبر کردن یا باید اقدامی کنید بهتره صبر کنید . دیگه تشخیص اینکه چه زمانی باید کار کنی و چه زمانی منتظر بمانی چیزی نیست که بتوانید از کسی یاد بگیرید . بلکه باید خودتان در مسیر آن را تجربه کنید . هیچ راهی برای آموزش آن نیست . و دقیقا همین موقعیت سنجیست که تعیین میکند چه کسی موفقتر است .

سید سجاد عظیمی گهراز

دوستان عزیزم . من سید سجاد عظیمی هستم . ( mir ami) و هدفم از نوشتن مقالات در سایتم نه بالا کشیدن سایت خود و نه اینکه خدای نکرده بخواهم خودم را صاحب نظر بدانم … بلکه در اکثر موارد صرفا برای سبک شدن خودم مینویسم . حال اگر نوشته هایم بتواند برای کسی مفید باشد چه بهتر …

mir amir

 

شروع بهینه سازی سایت فروشگاهی باربد

گروه بهینه سازی سئو میر ( جزیره گوگل) کار بر روی وبسایت فروشگاهی گروه باربد را جهت ارتقاء جایگاه در قالب یک قرارداد 6 ماهه بهینه سازی و یکسال پشتیبانی و تضمین رتبه شروع کرد . در ادامه برخی از کلیدواژه های اصلی این سایت را ملاحظه میکنید .

لازم به ذکر است که گروه باربد از مشتریان قدیمی ما بوده و هم اکنون بیش از 9 ماه است که همکاری داریم و فرایند بهینه سازی 3 سایت این شرکت در زمینه دستگاه نوبت دهی و دستگاه فراخوان نوبت و مدیریت صف به پایان رسیده و در مرحله تثبیت و تضمین رتبه قرار دارند .

کلیدواژه های سایت فروشگاهی باربد

دستگاه نوبت دهی

دستگاه فراخوان گارسون

دستگاه پرفراژ چک

دستگاه لیبل پرینتر

پرینتر حرارتی

کامپیوتر های لمسی msi

صندوق پول

صندوق های فروشگاهی

بارکد خوان

دستگاه حضور و غیاب

ستاره دار کردن مطالب و سایت در گوگل با متا دیتا

ستاره دار کردن سایت در گوگل

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که وقتی در نتایج گوگل وبسایت هایی را مشاهده میکنید که ستاره دارند . به فکر پیدا کردن راهی برای ستاره دار کردن سایت در گوگل و ایجاد تمایز در نتایج گوگل باشید . شاید باورتان نشود از برنامه نویس و طراح سایت تا افراد معمولی برای ستاره دار کردن سایتشان به من مراجعه کرده اند . این را گفتم تا متوجه شوید که این مساله در عین اینکه کار راحتی است . ولی بخاطر اینکه آموزش های جامع فارسی زبان در این باره کم است از اینرو برای بعضی ها کار پیچیده ای به نظر میرسد.

ماهیت ستاره دار شدن سایت در نتایج گوگل

متا دیتا آن چیزیست که در نهایت منجر به ستاره دار شدن سایت در نتایج گوگل میشود . متا دیتا در اصل یک پروتکل برای معرفی کوتاه سایت به موتورهای جستجو میباشد . و البته ساختار متا دیتا برای یک پیج تعریف شده است . یعنی ستاره دار شدن یک سایت وقتی کاملا اصولی انجام میشود که هر برگه متا دیتای متناظر خود را داشته باشد.

ولی با برخی متد های دیگر یعنی با اضافه کردن یک اسکریپ متا دیتا به تگ هید سایت هم میتوان صفحات سایت را در گوگل ستاره دار کرد . که نسبت به روش اول بسیار راحتر است و البته به همان نسبت تاثیر اندکی روی سئو دارد و شاید در سئو برخی صفحات هم در تضاد باشد.

روش های ستاره دار کردن سایت در نتایج گوگل

روش های زیادی برای ایجاد متا دیتا و ستاره دار کردن سایت در گوگل وجود دارد . البته منظور از روش ها بیشتر افزونه ها و نرم افزارهایی هستند که متناسب با زبان برنامه نویسی سایت وجود دارند . در یک سایت وردپرسی میتوانید با نصب افرونه ای مانند Google Rich Snippets  که امکان اضافه کردن متا دیتا را در انهای نوشته های وردپرس میدهد.

اشتباهات اساسی در استفاده از متا دیتا و ستاره دار کردن سایت

هر زبان برنامه متا دیتا خاصی دارد . 4 تیپ متا دیتا وجود دارد که موتورهای جستجو قادر به شناسایی آنها هستند . و بسته به اینکه سایت شما با کدام زبان برنامه نویسی ساخته شده است بایستی متا دیتا مناسب با زبان برنامه نویسی سایتتان را انتخاب کنید . در غیر اینصورت نه تنها هیچ تاثیری ندارد و سایت شما در گوگل ستاره دار نمیشود بلکه ممکن است گوگل آن را با بدافزار اشتباه بگیرد.

همکاری گوگل و موسسه مبارزه با کپی رایت آمریکا – US Digital Millennium Copyright Act

موسسه کپی رایت آمریکا – US Digital Millennium Copyright Act

دوران کپی کردن محتوا به پایان رسیده است. این را نه من بلکه الگوریتم جدید گوگل بیان میکند . 

گوگل در الگوریتم جدید خود که از حدود 1 ماه قبل وبسایت ها را بر مبنای اون دسته بندی میکنه پروتکل های بسیار پیچیده و سخت گیرانه ای برای کپی کردن محتوا , تصاویر و ویدئو در نظر گرفته است . شاید تا کنون دقت نکرده باشید ولی هنگام جستجو در گوگل احتمالا در انتهای نتایج برای برخی کلیدواژه ها با چنین پیامی مواجه شده اید .

In response to a complaint we received under the US Digital Millennium Copyright Act, we have removed 1 result(s) from this page. If you wish, you may read the DMCA complaint that caused the removal(s) at LumenDatabase.org.

 

US Digital Millennium Copyright Act

گوگل همکاری نزدیکی را با موسسه مبارزه با کپی رایت آمریکا ( US Digital Millennium Copyright Act) شروع کرده است . و بر طبق آن در صورت محرض شدن استفاده از محتوای یک سایت در سایتی دیگر بدون رضایت سایت مبنا گوگل سایت متخلف را بصورت کامل از لیست نتایج خود حذف میکند . 

شکایت به US Digital Millennium Copyright Act

یعنی اگر شما یک محتوا یا تصویری را از یک سایت کپی کرده و در سایت خود نمایش دهید . علاوه بر اینکه گوگل متناسب با ربات های پیشرفته و برنامه ریزی شده خود به وبسایت شما اهمیت کمی میدهد . اگر مدیر سایتی که شما از آن کپی کرده اید به موسسه مبارزه با کپی رایت آمریکا –US Digital Millennium Copyright Actشکایت کند . بر طبق آن گوگل موظف به حذف سایت شما از لیست نتایج شده است . و آن موقع می افتید در چرخه نامه نگاری به موسسه کپی رایت آمریکا تا رفع فیلتر کنید سایت خود را .

پس واقعا دیگه عرصه بر کپی کاران تنگ شده است . و میشه با قوت بیشتری این شعار را تکرار کرد که

کپی کاران بیچاره اند الله اکبر

  ارائه دادخواست نادرست مساوی است با حذف از صفحات گوگل به مدت یکماه

البته اگر محتوایی از سایت شما کپی شده است و کاملا مطمئن هستید اینکار به موسسه کپی رایت آمریکا شکایت کنید . چون حتی اگه سایت متخلف در حدفاصل زمان ارسال دادخواست شما  تا بررسی توسط کارشناسان  US Digital Millennium Copyright Act محتوای کپی شده را حذف کند آنموقع میتواند عواقب بدی برای سایت شما داشته باشد .

  ارائه دادخواست نادرست مساوی است با حذف از صفحات گوگل به مدت یکماه

 

انتقال سایت از جوملا به وردپرس بدون ارور

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

ما به شما کمک میکنیم تا بدون هیچ مشکلی در 48 ساعت از وبسیت جوملا هود عبور کرده و سایت خود را به وردپرس منتقل کنید.( انتقال سایت از جوملا به وردپرس) اکثر طراحان سایت فعال در ایران در سالهای گذشته تمایل و تبحر زیادی در جوملا داشتند . از اینرو مشتریان عامه اونها هم ناخواسته صاحب وبسایتی شدند که در آینده مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کرده است .

 

دلایل انتقال وبسایتهای جوملا به وردپرس

وبسایت هایی که با جوملا مدیریت میشوند در مقایسه با وردپرس  چندین ایراد کلی دارند . اکثر دلایلی که کاربران را تشویق به انتقال میکنند عبارتند از ؟

دلایل انتقال سایت از جوملا به وردپرس

1: بروز رسانی ورژن های جوملا سخت است . بخصوص در ورژه هایی چون 1.5

2: اکثر قالب هایی که در جوملا تولید شده اند ارتباط مناسبی با موتورهای جستجو ندارند و مشکلات زیادی را برای خزش موتورهای جستجو ایجاد میکنند . به عبارتی اکثر سایتهای جوملا در گوگل با صفحه اصلی رقابت میکنند و صفحات داخلی خیلی در گوگل بالا نمیان

3: مدیریت محتوا جوملا خیلی سختر از وردپرسه … و بدون گرفتن آموزش تقریبا غیر ممکنه .

 

چگونه باید سایتم را از جوملا به وردپرس منتقل کنم . ؟

دوستان من تا کنون 8 وبسایت را از جوملا به وردپرس منتقل کرده ام . در سایتهای مختلف خیلی گشتم تا افزونه ای را پیدا کنم که بتونه این انتقال را برام راحتر کنه . چیزی که نصیبم شد فقط و تنها فقط علافی بود … من پیدا نکردم افزونه ای که بتونه انتقال سایت از جوملا به وردپرس را انجام بده . … البته چند افزونه ظاهرا وجود دارند ولی هیچ یک کارایی ندارند . از اینرو خودتون را علاف نکنید .

 

برای انتقال سایت از جوملا به وردپرس چیکار کنم ؟

اگر با نصب وردپرس آشنایی دارید من راه انتقال سایت از جوملا به وردپرس را میگم . در پنل هاستتون یه پوشه در داخل public.thml ایجاد کنید . مثلا پوشه ای بنام old    ……..  همه فایل های موجود را به داخل اون انتقال بدین . حال سایت جوملای شما در به داخل همون پوشه منتقل شده و قابل دسترسی است . حل در داخل public.thml وردپرس را نصب کنید . صفحات سایت را از جوملا بصورت دستی کپی کنید و صفحات متناظر را در وردپرس ایجاد کنید .

البته اگه شما دسترسی به یه سایت وردپرسی خام هم داشته باشید میتونید این صفحات را در اون سایت کپی کنید و در نهایت برون ریزی انجام بدین .

 

خدمات انتقال سایت از وردپرس به جوملا

خدمات انتقال وب سایت های جوملا به وردپرس بدون حتی یک ارور : ما آماده ایم تا وبسایت جوملای شما را متناسب با تعداد صفحات از 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان به وردپرس منتقل کنیم .

 

کل هدف من از نگارش مطلب انتقال سایت از جوملا به وردپرس

برای انتقال سایت از جوملا به وردپرس اصلا به فکر افزونه و .. نباشید . تقریبا هیچ نرم افزار و افزونه کارآمدی که بتونه جدول های دیتا بیس جوملا را به وردپرس منتقل کنه وجود نداره …..شما باید خودتون این انتقال را انجام بدین … و وقت خود را برای پیدا کردن افزونه هدر ندهید.

 

کارکرد تیتر سایت در سئو

تیتر سایت

یک سایت در میان انبوه وبسایتهایی که در اینترنت فعالند در درجه اول با تیتر خود متمایز میشود . خیلی دوست دارم که دقت و زوم بیشتری روی کلمه تمایز داشته باشید . با انتخاب تیتر سایت میت  وانید وبسایت خود را متمایز نشان دهید یا یک تیتر معمولی انتخاب کنید که شاید قبل از شما بیش از 100 سایت دیگه عینا همون تیتر را انتخاب کرده اند..

انتخاب تیتر مناسب برای سایت

قبل از اینکه چشماتونا ببندید و الابختکی یه تیتر برای سایت خود انتخاب کنید درنظر داشته باشید که :

تیتر سایت را نمیتوان مرتبا عوض کرد پس با دقت انتخاب کنید

تیتر سایت باید نام برندتان را داشته باشد

تیتر سایت باید کلیدواژه اصلی شما را داشته باشد.

تیتر سایت برای موفقیت باید تا حدامکان با بقیه سایتهای رقیب متمایز باشد

یک مثال برای انتخاب تیتر سایت

فرض کنید شما یک وبسایت ارائه دهنده خدمات مشاوره ای درسی و تحصیلی را دارید . در این حالت میتوانید به شکل زیر اقدام به انتخاب تیتر سایت کنید .

برای اینکه مجبور نباشید کلمه مشاوره را در تمام صفحات داخلی تکرار کنید سعی شود کلمه مشاوره در تیتر سایت باشد. + نام برند که در اینصورت مثلا انتخاب تیتر ( خدمات مشاوره …….) میتواند یک تیتر خوب باشد اگر سایتهای زیادی این تیتر را انتخاب نکرده باشند . ولی توصیه میکنم از انتخاب تیتر های تکراری بخصوص در تیتر صفحات داخلی پرهیز کنید.

تیتر صفحات داخلی سایت

انتخاب تیتر مناسب برای صفحات داخلی سایت هم همانند تیتر اصلی سایت اهمیت ویژه ای دارد . بطور کلی وقتی یه صفحه در داخل یک سایت ایجاد میشود وقتی در گوگل نمایش داده میشود تیتر آن شامل دو بخش است – بخش اول تیتر صفحه + تیتر سایت که بایک خط جداکننده از هم جدا سازی میشوند . از اینرو انتخاب تیتر مناسب برای هر دو بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است

تاثیر و کارکرد تیتر سایت در سئو

اگر بخوام درصدی بیان کنم باید بگم تیتر سایت و تیتر صفحات داخلی سایتبیش از 10% در موفقیت یک فرایند بهینه سازی و سئو تاثیر دارد. زمانی تاثیر تیتر را میتوانی متوجه شوید که در رقابت بالایی قرار داشته باشید و بتوانید یک تیتر مناسب و منحصربفرد را برای سایت یا صفحات آن انتخاب کنید .