بهینه سازی تضمینی سایت های خبری و تجاری

بهینه سازی تضمینی سایت

بهینه سازی هر وبسایت متناسب با زمینه فعالیت و محتوا تفاوت ها و ویژگی های خاص خود را دارد . ما بصورت تضمینی تمام قراردادهای بهینه سازی سایت را انجام میدهیم . و قبل از ثمر دهی هیچ مبلغ پایه و پیش پرداختی را از مشتری طلب نمیکنیم . در هنگام شروع قرارداد بهینه سازی تضمینی سایت بصورت ماه به ماه میزان پیشرفت سایت را تعیین میکنیم . اگر در پایان هر ماه وعده های داده شده برای آن ماه محقق شده باشد .آنگاه کارفرما مبلغ توافق شده را برای آن ماه پرداخت میکند . من برای وبسایت های

هزینه و قیمت بهینه سازی تضمینی سایت

همانگونه که فرایند بهینه سازی برای سایت های مختلف متفاوت است از اینرو قیمت و هزینه های بهینه سازی تضمینی وبسایت های مختلف با هم متفاوت است . در حالت کلی و روند کاری ما قراردادهای ارائه خدمات بهینه سازی تضمینی وبسایت که توسط سئومیر ارائه میشوند . شامل 3 پلن کلی میشوند که عبارتند از 3 ماهه اول فرایند بهینه سازی و سئو تضمینی – 3 ماهه دوم فرایند سئو و بهینه سازی تضمینی سایت و در نهایت پلن پشتیبانی و مراقبت که از ابتدای ماه هفتم شروع میشود.

قیمت بهینه سازی تضمینی وب سایت در 3 ماه

در 3 ماهه اول همکاری قیمت سئو سایت نسبت به هزینه سایر ماهها بیشتر است . در این دوره از قرارداد بهینه سازی تضمینی سایت امور پایه ای , تولید محتوا اصلی و… انجام میگیرد . این دوره بصورت روزانه حداقل 3 ساعت زمان از یک کارشناس بهینه سازی سایت میگیرد . و به طبع قیمت بالاتری دارد . در پایان ماه اول فرایند بهینه سازی حداقل 20% کلیدواژه ها به صفحه اول گوگل خواهند رسید و در صورت رضایت کارفرما هزینه آن در پایان ماه پرداخت خواهد شد . در ماه دوم 50% و در ماه سوم 75% کلیدواژه و مشتقاتش به صفحه اول خواهند رسید .

نتیجه حاصل در 3 ماهه اول قرارداد بهینه سازی سایت : حداقل 75% کلیدواژه های مورد نظر و مشتقاتشان در صفحه اول خواهند بود

تعرفه های سئو میـــر برای 3 ماهه دوم بهینه سازی تضمینی سایت

3 ماهه دوم فرایند بهینه سازی تضمینی سایت شامل ثبیت جایگاه های کسب شده در 3 ماهه اول , افزایش رنکینگ جایگاه های کسب شده , فعالیت گسترده و هدفمند و مطابق با استراتژی کارفرما در شبکه های اجتماعی , …. میباشد . در پایان ماه ششم فرایند بهینه سازی سایت حداقل 90% کلیدواژه های اصلی و مشتقاتشان در صفحه اول گوگل و حداقل 50% از آنها در جایگاه های 1 تا 5 گوگل خواهند بود . که البته بصورت ماه به ماه و با جزئیات در قرارداد معین خواهند شد .

هزینه و قیمت این دوره مطابق با تعرفه نامه سئو میر حدود 30% کمتر از سه ماهه اول میباشد .

هزینه بهینه سازی سایت بصورت تضمینی از ابتدای ماه هفتم

از ابتدای ماه هفتم پلن پشتیبانی و مراقبت از جایگاه های کسب شده شروع میشود . هزینه و قیمت بهینه سازی سایت در این دوره تقریبا نصف هزینه های سه ماهه اول میباشد . البته در این دوره هم تا پایان ماه دوازدهم بصورت ماه به ماه میزان فعالیت , پیشرفت و … تعیین میشود . در این دوره بصورت لاک پشت وار تعداد کلیدواژه ها افزایش خواهد یافت و البته رنک آنها در صفحه اول هم ارتقاء خواهند یافت .

نتیجه : در پایان ماه دوازدهم قرارداد بهینه سازی تضمینی سایت حداقل 70% کلیدواژه های مطبوع کارفرما در جایگاه 1 تا 5 و 50% در جایگاه 1 تا 3 خواهند بود.

عوامل موثر در قیمت بهینه سازی سایت

قیمت بهینه سازی تضمینی سایت متناسب  عوامل متعددی متغیر است .بخاطر مسائلی که ممکن است از طرف رقبا برایمان ایجاد شود از ارائه بازه قیمتی معذوریم . بصورت کلی عواملی که قیمت بهینه سازی سایت را تحت تاثیر قرار میدهند عبارتند از نوع فعالیت سایت , قدمت سایت , میزان محتوای تولید شده قبلی , کلیدواژه ها ( هم از نظر تعداد و هم از نظر سختی و میزان جستجو) .. برای اطلاعات دقیق تر لازم است وبسایت خود را برای آنالیز های اولیه و تعیین دقیق قیمت برایمان بفرستید.

بهینه سازی تضمینی سایت خبری

خبری یک راه بیشتر پیشنهاد نمیکنم . آن راه فقط تربیت نیروی سئوکار در داخل مجموعه خودتان است . چون وبسایت شما بصورت لحظه ای در زمینه تولید خبر فعال است سپردن بهینه سازی سایت به نیرویی بیرون از سازمان کاری نشدنی است . تولید محتوای سریع و لحظه ای نیازمند هماهنگی های سریع است . و با یک نیروی بیرون از سازمان امکان پذیر نمیباشد .

فرایند 3 ماهه و تضمینی بهینه سازی وبسایت خبری همراه با تربیت یک سئوکار

پیشنهادی که بنده دارم این است که یک نفر از نزدیکترین و مطمئن ترین نیروهایتان را به بحث یادگیری سئو اختصاص بدهید . من در 1 ماه تا حداکثر 3 ماه کلیه اصول و مبانی تولید محتوای گوگل فرندلی را به ایشان آموزش میدهم . برای انتخاب این فرد لازم است که به نکته مهم زیر هم توجه داشته باشید .

شرط اصلی در موفقیت فرایند بهینه سازی و تربیت سئوکار

فردی میتواند در بهینه سازی یک وبسایت خبری موفق باشد و نتایج درخشان کسب کند که فوق العاده باهوش باشد . یک وبسایت تجاری و…… با محتوای استاتیک کلیدواژه های مشخصی دارد ولی یک خبر در حال تولید که قبلا اصلا وجود نداشته کلیدواژه های پر سرچ آن باید پیش بینی شود و مطابق با کلیدواژه های پیش بینی شده محتوا تولید شود . از اینرو اگر کلیه اصول سئو را رعایت کرده باشی ولی کلیدواژه را نتوانی درست پیش بینی کنی سهم بسیار اندکی از کاربران و جستجوگران را پوشش خواهی داد .

کلیت فرایند بهینه سازی تضمینی سایت

کلیت کار و فرایند بهینه سازی تضمینی سایت به این شکل است که در 3 ماهه اول ابتدا به ساکن مباحث فنی و پایه ارتباط موثر و سریع بین سایت و ربات های جستجوگر توسط خود من بر روی سایت اعمال میشود و بصورت کلاس های حضوری و ارتباط مداوم فرایند تولید محتوا مطابق با اصول بهینه سازی سایت توسط تیم تولید محتوای شما انجام میگیرد . رابط ارتباطی من و تیم تولید محتوای شما همان کسی خواهد بود که قرار است در 3 ماه اول فرایند بهینه سازی تضمینی سایت اصول و تکنیک های سئو را یاد بگیرد.

نقش شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سضمینی وبسایت

البته بخش عمده ای شرایط موفقیت یک وبسایت خبری علاوه بر رعایت کلیه اصول بهینه سازی سایت  حضور موثر و لحظه ای در شبکه های اجتماعی خواهد بود که در این زمینه هم آموزش های لازم ارائه خواهد شد.

3 ماه ابتدایی قرارداد بهینه سازی سایت خبری

در ماه اول همکاری وبسایت شما در مدت 3 روز از نظر ساختار ارتباط با موتورهای جستجو کاملا بهینه سازی میشود . در هفته اول حداقل 3 جلسه آموزش و در هفته های دو تا چهارم هر هفته حداقل 2 جلسه آموزش حضوری برای اصول تولید محتوای سئوفرندلی خواهیم داشت . در پایان ماه اول وبسایت حداقل در 20% کلیدواژه ها و اخباری که تولید میشود میتواند در صفحه اول حضور داشته باشد .

هزینه ماه اول قرارداد بهینه سازی سایت خبری : 15,000,000 ریال

ماه دوم و سوم فرایند بهینه سازی سایت خبری بصورت تضمینی

در اینجا لازم به توضیح است که اگر نیروی معرفی شده شما بر فراگیری اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت از هوش و توانایی بالایی برخوردار باشد در ماه اول میتواند همه تکنیک های پایه را فراگیرد و شاید نیازی به همکاری برای دو ماه بعدی هم نباشد . در ماه های دوم و سوم همکاری هر هفته یک جلسه حضوری خواهیم داشت و در سایر موارد بصورت تلفنی و ایمیل با هم در اتباط خواهیم بود .

نتیجه حاصل از فرایند 3 ماهه بهینه سازی تضمینی وب سایت خبری

در پایان ماه سوم فرایند بهینه سازی تضمینی سایت همراه با آموزش نیروی سئوکار میتوانید مطمئن باشید که حداقل 70% اخباری که تولید میکنید بلافاصله و در کمتر از 4 ساعت در صفحه اول گوگل و مطابق با کلیدواژه  قابل رویت خواهد بود . البته هرگز این مساله را فراموش نکنید که متناسب با کلیدواژه ای که در هنگام تولید خبر پیش بینی میکنید . اگر کلیدواژه ای که نیروی شما پیش بینی میکند همان چیزی نباشد که در ساعات آتی توسط کاربران قرار است جستجو شود سهم خبر تولید شده از کاربران جستجوکننده کم خواهد بود .

هزینه ماه دوم فرایند بهینه سازی تضمینی سایت خبری :                      7,000,000 ریال

هزینه ماه سوم قرارداد تضمینی بهینه سازی و سئو یک وبسایت خبری    : 7,000,000  ریال

تحویل سایت و اتمام قرارداد بهینه سازی تضمینی وبسایت خبری

در ماههای بعدی هم اگر نیروی سئوکار و کارشناس بهینه سازی تربیت شده سئوالی داشته باشد بصورت تلفنی و با کمال میل و بدون هیچ هزینه ای مشاوره لازم را به ایشان ارائه میدهم.و هر جا مشکل فنی یا تغییر کدینگ و قالب سایت باشد مطابق با مشکل بروز کرده بعد از توافق بر سر هزینه ها مراتب مرتفع خواهد شد

برای جزئیات بیشتر پیشنها میشود ابتدا وبسایت خود را برای آنالیزهای پایه بهینه سازی به ما اطلاع دهید . و سایر جزئیات در جلسه حضوری مطرح و بررسی شوند .

موفق باشید.

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید