تاثیر نویسنده بر موفقیت سئو/ چگونه به یک نویسنده معروف از دید گوگل تبدیل شویم
آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که آیا در سئو سایت و موفقیت آن نام نویسنده هم اهمیت دارد . من بعد از حدود یکسال و نیم آزمون و خطا به نتایج زیر رسیدم که در ادامه خواهید دیده .
نویسنده یک محتوا یا مقاله حدود 5 تا 20% میتواند در شخصیت دهی به نوشته موثر باشد اگر شرایط زیر را داشته باشد .
برای تبدیل شدن به نویسنده معروف از دیدگاه گوگل باید بصورت کامل و روزانه در شبکه های اجتماعی فعال باشید و مطالب نسبتا زیادی را با یک اسم منتشر کنید . فقط صرف انتشار مطلب مهم نیست اگر مطالب روزمره تان در شبکه های اجتماعی بازخورد مثبت داشته باشد و به عبارت ساده تر لایک و شیر بگیرد و از استقبال کاربران دیگر بهره مند شود آنگاه میتوانید کم کم و در عرض یک تا 3 سال فعالیت مستمر به نتیجه مطلوب برسید . البته یک اصل دیگر اینکه برای موفقیت سعی کنید فقط در یک رشته موضوعی مطالب را فقط با یک نام منتشر کنید . حال نتیجه ای که بدست میآید این است که بعد از تبدیل شدن به یک نویسنده معروف و قابل اعتماد از دیدگاه گوگل اگر شما در یک سایتی مطلبی را در راستایی موضوعی که معروف شده اید و با همان نام که معروف شده اید مطابق با اصول سئو و بهینه سازی منتشر کنید این مطلب حداقل 10% شانس بیشتری برای رسیدن به صفحه اول دارد . کم نیست و ارزش تلاش را دارد لااقل در کلید واژه های سنگینی مثل سئو یا بهینه سازی سایت می ارزد
موفق باشید