پارامترهای چرخشی در سئو وبسایت – پارامترهای الگوریتم سئو
امروزه در سئو و الگوریتم های سئو بخصوص در گوگل برخی پارامترها بصورت ثابت بوده و برخی بصورت چرخشی و طی الگوریتم های دوره ای تغییر میکند . در این مقاله قصد داریم به طور کلی پارامترهای چرخشی در سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر را شرح دهیم
منظور از پارمترهای چرخشی موثر بر سئو؟
این پارامتر ها عموما به صورت دوره ای و با الگوریتم های رتبه دهی سایت ها که هر چند وقت یکبار توسط موتورهای جستجوگر تغییر میکند تغییر میکنند . در دوره ای نقش یک پارامتر بیشتر و در دوره ای دیگر نقش پارامتر دیگر بیشتر میشود . به عنوان نمونه این پارامتر ها عبارتند از تیتر یا عنوان سایت یا محتوا – متا تگ ها و تگ های html که همگی موثرند ولی در دوره های مختلف تاثیرشان کمتر یا بیشتر میشود
آخرین الگوریتم گوگل و پارامترهای چرخشی در آن
آخرین الگوریتم اعلام شده توسط گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار است و بیشترین تاثیر را در این الگوریتم کیفیت نگارش محتوا دارد . سپس متا تگ توضیحات در رده دوم قرار دارد
| طراحی و سئو توسط تیم سئو میر بهینه سازی وب سایت
سیستم صوتی سالن کنفرانس |
|
##RSS=http://www.decomir.ir/rss.xml##