پارامتر های ثابت موثر در سئو سایت

سئو شامل مجموعه ای از پارامتر های ثابت و پارامترهای متغیر میباشد که باید روی یک سایت اعمال شود تا بتواند جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو بدست آورد .. شاید نفس تقسیم بندی پارامترهای موثر بر سئو به دو گروه ثابت و متغیر کمی ناموس به نظر بیاید ..

در کل قصد داریم تا در این مطلب دو گروه مختلف کارهایی که برای بهینه سازی سئو لازم هستند را بررسی کنیم .

پارامترهای ثابت

پارامترهای ثابت آندسته از پارامترها هستند که با تغییر الگوریتم های گوگل دچار تغییر و تحول نمیشوند و به عبارتی اصول پایه ای هستند که هر سایت برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید آنها را رعایت کند . برخی از این پارامترهای سئو عبارتند از :

عمر دامنه – گوگل تراست دامنه – سوشال سیگنال  – سرعت بارگذاری صفحات سایت  – گرافیک مناسب و کاربر پسند – تولید محتوای سایت – موبایل فرندلی بودن سایت

همانگونه که ملاحضه میکنید این پارامترها فارغ از الگوریتم گوگل در همه سالها اهمیت خود را یکسان و رو به افزایش داشته اند و هرگز با تغییر الگوریتم مثلا داشتن یک سایت سریع و موبایل فرندلی از اهمیتش و تاثیرش بر سئو کاسته نمیشود .

پارامترهای متغیر:

این پارامتر ها متناسب با الگوریتم های رتبه بندی گوگل دچار تغییر و تحول میشوند مانند متا تگ ها – تگ بندی html  – سوشال متالینک بیلدینگ و…

نتیجه : برای داشتن یک سایت موفق هر دو گروه پارامتر ها باید در سایت لحاظ شوند و متناسب با سطح رقابت در کلیدواژه مورد نظر از همه پارامترها باید حداکثر استفاده را برد.

 

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید