آموزش ایجاد محتوای جدید یا ویرایش محتوای سایت مطابق با اصول سئو seo

آموزش ایجاد محتوا در سایت

سلام. از اینکه نمیرسم به طور مرتب مطالب آموزشی را براتون بنویسم عذرم را بپذیرید . بعضا حجم کارام بگونه ای بالا میره که نمیتونم در خدمتتون باشم . من میخوام یه چند تا نکته درباب اصول تولید محتوا براتون شرح بدم . البته در حد دانشم . 

تولید محتوای جدید مطابق با اصول سئو سایت seo

 
1- گوگل بطور چراغ خاموش داره به سمتی حرکت میکنه که تاثیر کمتری به وبسایتهایی بده که تمام پارامترهای سئو را دقیقا رعایت میکنند . این مساله دلایل خاص خودشا داره . 
در تولید محتوا نیازی نیست حتما هم تگ گذاری داشته باشین , هم متا تگ های کلمات کلیدی و توضیحات و…. را کاملا رعایت کنید . 
 
صرفا تگ گذاری مناسب به همراه محتوای غیر کپی تضمین موفقیت شماست .
 
2- هدف از نگارش هر متنی را گرفتن جایگاه در کلمه کلیدی خاصی در گوگل قرار بدین و مطابق با اصول سئو seo سایت متن خود را ویرایش یا ایجاد کنید . و از نگارش مطالب موازی پرهیز کنید . یعنی وقتی خط یک کلیدواژه  را داریم لزومی نداره در این باب محتوای جدیدی تولید بشه . میتونین اقدام به نگارش محتوایی برایکلمات دیگه یا مشتقاتی از کلمات کلیدی مورد نظر که در نتایج گوگل رنک پایینی دارید کنید 
 

اصول ایجاد محتوا در وردپرس

در وردپرس محتوایی که در قالب نوشته منتشر میشه خیلی سریع ایندکس میشه و بالا میاد . ولی عمدتا ماندگاری زیر 6 ماه داره مگه اینکه بطور مرتب آپدیت بشه . محتواهایی که برای کلیدواژه هایی تولید میکنید که عملا جزء کلیدهای نسبتا سخت هستند و بیش از 2 ماه زمان میبرند بیان صفحه اول بهتره در برگه جدید تولید کنید . ولی در قسمت نوشته ها فعالیت روزمره و هفتگی با ایجاد نوشته های کم حجم و خبری بسیار مفیده.
 

آموزش ویرایش محتوای صفحات سایت

قبل از اقدام به ویرایش برگه ها ابتدا حتما در گوگل چک کنید که آیا برگه مورد نظر در صفحه اول یا دوم گوگل هست .؟؟؟؟؟ اگر هست با چه کلیدواژه ای ؟؟؟؟؟؟
بعد از چک کردن کلیدواژه های مشابه را هم چک کنید ..
 
مثلا : ویرایش یک صفحه با کلیدواژه کانونی ( سئو سایت )
اگر این صفحه در کلیدواژه سئو سایت در صفحه اول گوگل هست … ولی برای زیر شاخه هایی چون ( سئو وب سایت , هزینه سئو سایت ,  …) در صفحه اول گوگل نیست  .. و برای زیرشاخه هایی چون (  سئو سازی سایت , سئو ,  و…) در صفحه اول گوگل هست . 
 
بعد از چک کردن کافی در ویرایش متن این نکات را لحاظ کنید .
         4-1   :   ایجاد تغییر کلی در محتوا میتواند نتایج فاجعه باری داشته باشد . به هیچ وجه کل متن را عوض نکنید … و در هر مرحله ویرایش حداکثر تا 30% حجم کلی متن در حاشیه امن است.
         2 -4 :» در هنگام ویرایش مطابق نتایج بررسی تگ هایی برای کلیدواژه هایی که در صفحه اول نیستید ایجاد کنید و برای کلیدواژه هایی که در صفحه اول هستید تغییری انجام ندید. 
 

الگوی تگ گذاری محتوای سایت

یکی از دو الگوی زیر را برای تگ بندی محتوا استفاده کنید . 
 
h1 یکدونه   
 
+
h2     دو تا 5 مورد
 
+
h3   به ازای هر تگ 2  دو مورد
 

الگوی دوم تغییر محتوا و تگ گذاری سایت

 
بدون استفاده از تگ 1
یک مورد تگ 2
چند مورد تگ 3
مطمئن باشید اگر خیلی علاقه مند به یادگیری باشید و با پشتکار لازم  قطعا موفقیت با شما خواهد بود . 
 

افت رتبه سایت بعد از تغییر محتوا

از بابت افت و خیز سایت هم اصلا نگران نباشید . صفحه هایی که دچار تغییر و تحول در محتوا شود قطعا یه افت چند رتبه ای در روزهای اول بعد از تغییر محتوا خواهد داشت . ولی بعد از چند روز اگر تغییرات اعمال شده از نظر گوگل مورد پسند باشد کم کم در روند رو به تعالی قرار میگیرید .  
 
در نوبت بعدی آموزش کارکردن با ویرایشگر پیشرفته وردپرس و ایجاد محتوای مخفی را براتون بصورت تصویری تشریح خواهم کرد.

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید