انتقال سایت از جوملا به وردپرس بدون ارور

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

ما به شما کمک میکنیم تا بدون هیچ مشکلی در 48 ساعت از وبسیت جوملا هود عبور کرده و سایت خود را به وردپرس منتقل کنید.( انتقال سایت از جوملا به وردپرس) اکثر طراحان سایت فعال در ایران در سالهای گذشته تمایل و تبحر زیادی در جوملا داشتند . از اینرو مشتریان عامه اونها هم ناخواسته صاحب وبسایتی شدند که در آینده مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کرده است .

 

دلایل انتقال وبسایتهای جوملا به وردپرس

وبسایت هایی که با جوملا مدیریت میشوند در مقایسه با وردپرس  چندین ایراد کلی دارند . اکثر دلایلی که کاربران را تشویق به انتقال میکنند عبارتند از ؟

دلایل انتقال سایت از جوملا به وردپرس

1: بروز رسانی ورژن های جوملا سخت است . بخصوص در ورژه هایی چون 1.5

2: اکثر قالب هایی که در جوملا تولید شده اند ارتباط مناسبی با موتورهای جستجو ندارند و مشکلات زیادی را برای خزش موتورهای جستجو ایجاد میکنند . به عبارتی اکثر سایتهای جوملا در گوگل با صفحه اصلی رقابت میکنند و صفحات داخلی خیلی در گوگل بالا نمیان

3: مدیریت محتوا جوملا خیلی سختر از وردپرسه … و بدون گرفتن آموزش تقریبا غیر ممکنه .

 

چگونه باید سایتم را از جوملا به وردپرس منتقل کنم . ؟

دوستان من تا کنون 8 وبسایت را از جوملا به وردپرس منتقل کرده ام . در سایتهای مختلف خیلی گشتم تا افزونه ای را پیدا کنم که بتونه این انتقال را برام راحتر کنه . چیزی که نصیبم شد فقط و تنها فقط علافی بود … من پیدا نکردم افزونه ای که بتونه انتقال سایت از جوملا به وردپرس را انجام بده . … البته چند افزونه ظاهرا وجود دارند ولی هیچ یک کارایی ندارند . از اینرو خودتون را علاف نکنید .

 

برای انتقال سایت از جوملا به وردپرس چیکار کنم ؟

اگر با نصب وردپرس آشنایی دارید من راه انتقال سایت از جوملا به وردپرس را میگم . در پنل هاستتون یه پوشه در داخل public.thml ایجاد کنید . مثلا پوشه ای بنام old    ……..  همه فایل های موجود را به داخل اون انتقال بدین . حال سایت جوملای شما در به داخل همون پوشه منتقل شده و قابل دسترسی است . حل در داخل public.thml وردپرس را نصب کنید . صفحات سایت را از جوملا بصورت دستی کپی کنید و صفحات متناظر را در وردپرس ایجاد کنید .

البته اگه شما دسترسی به یه سایت وردپرسی خام هم داشته باشید میتونید این صفحات را در اون سایت کپی کنید و در نهایت برون ریزی انجام بدین .

 

خدمات انتقال سایت از وردپرس به جوملا

خدمات انتقال وب سایت های جوملا به وردپرس بدون حتی یک ارور : ما آماده ایم تا وبسایت جوملای شما را متناسب با تعداد صفحات از 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان به وردپرس منتقل کنیم .

 

کل هدف من از نگارش مطلب انتقال سایت از جوملا به وردپرس

برای انتقال سایت از جوملا به وردپرس اصلا به فکر افزونه و .. نباشید . تقریبا هیچ نرم افزار و افزونه کارآمدی که بتونه جدول های دیتا بیس جوملا را به وردپرس منتقل کنه وجود نداره …..شما باید خودتون این انتقال را انجام بدین … و وقت خود را برای پیدا کردن افزونه هدر ندهید.

 

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید