تست رایگان سئوی سایت

تست سئو

ماشین یا ربات گوگل و موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم های خاصی برنامه نویسی شده اند , آنالیز سئو و تست سئو سایت توسط نرم افزار های خاصی بصورت آنلاین تحت وب یا تحت ویندوز , اندروید , مکینتاش و.. انجام میشوند .

تست سئو سایت

پیدا کردن سایت های ارائه دهنده خدمات تست سئو کار خیلی سختی نیست ولی افراد مبتدی قطعا با حداقل 2 مشکل در راه آنالیز سایت خود روبرو خواهند بود .

مشکلاتی که هنگام آنالیز سئو افراد مبتدی دارند:

افراد مبتدی که آشنایی با اصول سئو و ساختار های سایت ندارند در مرحله تست سئو به 2 مشکل اساسی برخورد میکنند که عبارتند از :

کدام سایت یا نرم افزار برای تست و آنالیز سئو مناسب و بروز است؟

نتایج بدست آماده از آنالیز سئو را چگونه تحلیل کنم و کدام ارورها حتما باید رفع شوند ؟

در هنگام تست و آنالیز سئو تحت وب دقت داشته باشید که:

تقریبا 90 درصد سایت هایی که به زبان فارسی دارند کار آنالیز سئو سایت انجام میدهند نسخه کپی از اسکریپ سایت های بین المللی هستند که اکثرا آپدیت نیستند و با آخرین الگوریتم ها و الزامات گوگل گاها فاصله زیادی دارند.

و نکته آخر اینکه :

مشورت با یک کارشناس جهت تحلیل آنالیز ها و البته مهم تر از آن در زمینه پیدا کردن سایت یا نرم افزار آنالیز و تست سئو سایت از نظر نویسنده این مطلب (  MIR AMIR seo expert ) مفید به فایده خواهد بود قطعا.

 

تست سئو سایت

وبسایت خود را جهت تست سئو سایت ثبت نمایید . در اسرع وقت تحلیل کامل سئو سایت شما انجام شده و به همراه راه کارهای کوتاه مدت و دراز مدت جهت ارتقاء سایت شما در گوگل ارائه میشود . این گروه از خدمات سئو میر کاملا رایگان میباشد . و صرفا هدف از آن کمک به افرادی است که در ابتدای راه هستند و قصد فراگیری سئو و بهینه سازی وب سایت را دارند .

ما همواره حتی به مشتریان خودم اعلام کرده ایم و میکنیم که بهینه سازی وبسایت یک مساله مقطعی و گذارا نیست و باید برای تضمین آینده خودشان این علم را یاد بگیرند . کمک گرفتن از افراد کاربلد در مقطع زمانی یکی دو سال هم توصیه نمیشود . ولی هستند کسانی که بیش از 5 سال است وبسایتشان را به یک سئو کار سپرده اند . بهترین راه یاد گرفتن است .

آموزش اصول بهینه سازی و آنالیز سئو سایت

ما آمادگی ارائه هرگونه مشاوره در خصوص آنالیز سئو سایت و تحلیل داده ها هستیم .سئو میر علاوه بر اینکه آمادگی دارد وبسایت شما را بصورت تضمینی و بدون دریافت هزینه اولیه بهینه سازی کند . آمادگی دارم بصورت کاملا عملی و در کمتر از 5 جلسه البته در طول 2 تا 3 ماه اصول بهینه سازی را به شما آموزش دهم .

اصول و تکنیک های تست سئو و آموزش در ساختار سئو میـــر

در مدت 3 ماه شما ابتدا یک صفحه را آنالیز میکنید . سپس مطابق با اصول بهینه سازی محتوای مناسب را تهیه میکنید . بعد از انتشار آن را به لحاظ سئوی سایت تست میکنید . در کمتر از 3 ماه گام به گام روند رسیدن آن را به صفحه اول گوگل درک و لمس میکنید . در پایان دوره میتوانید مطمئن باشید که بیش از نیمی از راه سئو را فراگرفته اید .

ثبت سایت برای آنالیز رایگان توسط کارشناسان سئو میـــر

جهت تست و آنالیز سایت خود را ثبت کنید , کارشناسان سئو میر بصورت رایگان سایت شما را در اسرع وقت آنالیز کرده و نتیجه را از راه های ارتباطی مورد نظرتان به اطلاع شما خوهاند رساند.

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید