تعرفه و شرایط قرارداد سئو و بهینه سازی سایت

قیمت و تعرفه بهینه سازی سایت سئو

سئو و بهینه سازی سایت خود را از ما بخواهید

مشاوره رایگان بهینه سازی و سئو

آموزش تکنیکهای بهینه سازی و سئو

آموزش تکنیکهای تولید محتوا و بهینه سازی سایت به پرسنل مشتریان در زمان قرارداد , امانت داری و صداقت در دوران همکار و در زمان اتمام قرارداد و عقد قراردادهای کاملا صریح و تضمینی بهینه سازی و سئو سایت با زمانبندی مشخص بخش مهمی از شرایط همکار بین وبمستر ها و سئوکاران میباشد . کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت سئو میر کارنامه ای درخشان و توام با رضایتمندی کلیه مشتریان را به شما پیشکش میکند تا انتخابی برای تضمین آینده خود داشته باشید . چه با ما چه با هر سئو کار دیگری از همین لحظه به فکر اقدام اساسی برای بهینه سازی سایت خود باشید . زمان چیزی نیست که بتوانید با پول برگردانید.

شرایط قرارداد بهینه سازی و سئو سایت

یک قرارداد بهنه سازی و سئو سایت باید حاوی چه نکاتی باشد

قرارداد همکاری بین کارشناس بهینه سازی و سئو سایت و یک وبمستر باید کاملا سریح , روشن و ریز باشد

چون خیلی از وبمستر ها اطلاع چندانی ندارند از اینرو باعث سوء استفاده برخی به اصطلاح زرنگ قرار میگیرند . و بعد از صرف هزینه و مهمتر از آن زمان سرخورد شده و به سراغ سیستم های بازاریابی سنتی میروند . قبل از عقد قرارداد بهینه سازی لازم است کلیدواژه های  درجه 1 – 2 – 3 و…. کاملا مشخص شوند . این مهمترین بخش یک قرارداد بهینه سازی سایت است . اصطلاحاتی که خودتان  در بیزنس خود دارید لزوما چیزی نیستند که از طریق کاربران اینترنتی جستجو میشوند . در این بخش اعتماد کامل به سئو کار ممکن است شما را به بیراهه ببرد . یک هفته زمان بگذارید و از چندین و چند سئوکار بخواهید کلیدواژه های سایت شما را در بیاورند . خودتان هم میتوانید از امکانات گوگل تلنت استفاده کنید . لازم است کلید واژه هایتان را بشناسید . تحت تاثیر پروپوزال سئوکاران قرار نگیرید . سایت هایی را که ادعا میکنند در تمامی کلید واژه های در جه 1 تا 5 بررسی دقیق نمایید . و در سیستم خودتان چک کنید . از مشتریانشان پرس و جو کنید تا ضریب امانتداری و توانایی آنها را بسنجید . و در قرارداد زمانبندی مشخصی برای رسیدن به صفحه اول گوگل در کلیدواژه ها را درج کنید . میزان بازدید را ملاک عمل قرار ندهید . کلید واژه ها را ملاک قرار دهید .

چرا و چگونه سایت خود را بهینه سازی و سئو کنیم

اصلا چرا باید برای بهینه سازی سایتمان اقدام کنیم . ؟ آیا راههای جایگزینی وجود ندارد . ؟

به دنبال راه جایگزین برای بهینه سازی و سئو سایت نباشید . تمامی روش های بازاریابی و برندینگ در جای خود مهم اند ولی هیچ یک جایگزین بهینه سازی سایت نیستند . شرایط و رقابت برای جایگاههای صفحه اول نتایج جستجو هر روز سخت تر میشود . و اگر دیر کنید شاید دیگر هیچ سئو کاری نتواند سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاورد . زمان در حال تبدیل شدن به کلیدی ترین آیتم در موفقیت بهینه سازی سایت ها است .

 

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید