حضور سایت سئو میر در صفحه اول گوگل ( بهینه سازی وب سایت)

حضور در صفحه اول گوگل برای کلمات ( بهینه سازی وب سایت  و بهینه سازی سایت )

همواره سعی مان بر ارائه بهترین عملکرد بر روی وبسایت مشتریانمان است . از اینرو خیلی زمان برای کار روی سایت خود نداریم . با اینحال همواره در میان 10 سایت برتر از نظر گوگل و در صفحه اول گوگل برای کلمات پر سرچ اینحوزه ( بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی سایت ) هستیم . این خود میتواند گواهی باشد بر توانایی و صداقت ما …….. البته بزرگترین گواه ما و بزرگترین و اولین مبلغان ما مشتریان فعلی مان هستند . با آنها در تماس باشید . تا بدانید سطرح کاری و توانایی ما را – برای دریافت لیستی از مشتریان با ما تماس بگیرید.

گروه سئو میـــــر

گروه سئومیر متشکل از  چند کارشناس بهینه سازی و طراحی سایت میباشد . ما البته به سان بعضی از رقبای خود دفتر در جردن یا …… نداریم … اصلا دفتری نداریم ……….. چند نفر هستیم که هر کدام در منازل خودمان در حال کار و خدمات دهی به وبسایت های مشتریان خود هستیم .

درک میزان توانایی کارشناسان بهینه سازی سایت

برای اینکه بتوانید بسنجدید که وبسایت خود را به چه شخص یا شرکتی ارائه میدهید . اولا چند تا از مشتریان آنها را بصورت کامل بررسی کنید ………. در این بررسی صرفا تمرکزتون به گفته ها و ادعاها نباشد . خودتان در گوگل بالا و پایین کلمات کلیدی مشتریان کارشناس بهینه سازی را بسنجید . و اگر امکان داره حتما با مشتریان آنها صحبت کنید .

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید