دلایل موفقیت و شکست در سئو

من در اکثر نوشته هایم بارها اعلام کرده ام که در این سایت فقط و تنها فقط نظرات شخصی ام را مینویسم و قطعا وحی منزل نیستند و ممکن است درست نباشند . در پی چندین سال کار و سروکله زدن با انواع پروژه ها و آدم نتایجی که بدست آورده ام باعث شده است که فرایندی که منجر به حصول موفقیت در جریان بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوگر ( سئو ) به 5 آیتم مجزا از هم تقسیم کنم.

آیا دانش یک سئوکار میتواند متضمن موفقیتشود.

قطعا هیچ دانشی بدون عمل راه به جایی نبرده و نمیبرد … اگر  ادیسون ایده هایش را در عمل تست نمیکرد الان نه برقی بود و نه اینترنتی و نه این نوشته ……….از نظر من فرایندی که در یک پروژه سئو سایت منجر به حصول موفقیت میشود شامل 3 پارامتر میباشد .

1: دانش کافی و بروز سئو کار

هرچه سئوکار دانش لحظه ای و کافی بالاتری داشته باشد میتواند از مسیرهای سریعتری به نتیجه برسد

کار و فعالیت سئوکار مهمترین آیتم موفقیت پروژه سئو

2: کار در مسیر درست

3 : کارکار زیاد در مسیر درست

کار در فرایند سئو و بهینه سازی سایت میتواند متضمن و مکمل دانش سئوکار باشد . کار زمانی میاواند سودبخش باشد که در مسیر  صحیح و بر مبنای یک دانش قوی استوار باشد …… البته خود کار زیاد حتی اگر با دانش کم و متوسط انجام شود مطمئن باشید از سئوکار زبده و متخصص ولی تنبل بهتر نتیجه خواهید گرفت . این را من به شما تضمین میدهم . متاسفانه خیلی از افرادی که تخصص بالایی دارند کارکردن بلد نیستند یا به عبارت بهتر تنبلند . شخصیا خودم را از نظر دانش در ایران حداقل از 50 نفر پایین تر میدانم ولی در هر پروژه ای ورود کنم کمبود های تکنیکی ام را با کار زیاد پوشش میدهم .

کار در یک پروژه سئو چیست؟

تولید محتوا مداوم و اورجینال مهمترین کار  میباشد . کار کردن روی کلیه آیتم های بهینه سازی از شبکه های اجتماعی , بهینه سازی گرافیک و سرعت سایت , آموزش گرفتن دائمی و….. همه در حیطه کار تعریف میشوند .

صبر آخرین مرحله نتیجه گیری , موفقیت و میوه دهی یک پروژه سئو

4: صبر به موقع

5: صبر ایوب داشتن به شرطی که به صحت کارت ایمان داشته باشی

و اما صبر داشتن شاید به اندازه همان کار کردن اهمیت دارد . خیلی ها را من دیده ام که صفحاتی را برای کلیدواژه های خاصی بهینه سازی میکنند . وقتی از روند و سرعت ارتقاء رنک سایت راضی نیستند بصورت مداوم در آن اعمال تغییرات میکنند . اینکار دقیقا میتواند تمام رشته های شما را پنبه کند ………….. به معنای واقعی آب در حاون کوبیدن میشود ……… یعنی این افراد بجای مراحل 5 و 4  مرتب دارن مرحله 2 و 3 را تکرار میکنند ……….. کار بیش از حد طاقت فرسا و نتیجه هیچ ……….. خیلی طول نمیکشد که کلا قطع امید کرده و از میدان به در میشوند .

 

خلاصه نوشته:

دوستان عزیزم دانش کلی بهینه سازی سایت بر اساس پارامترهای رتبه بندی موتورهای جستجو چیز خیلی فضایی نیست و هر کسی یک تا چند ماه وقت بذارد میتواند در حد کلیدواژه های معمولی گلیم خود را از آب بیرون بکشد ……… بقیه اش دیگه رقابتی است کار در جهت دست و صب به موقع ……… در مواقعی که نمیدانید الان موقع صبر کردن یا باید اقدامی کنید بهتره صبر کنید . دیگه تشخیص اینکه چه زمانی باید کار کنی و چه زمانی منتظر بمانی چیزی نیست که بتوانید از کسی یاد بگیرید . بلکه باید خودتان در مسیر آن را تجربه کنید . هیچ راهی برای آموزش آن نیست . و دقیقا همین موقعیت سنجیست که تعیین میکند چه کسی موفقتر است .

سید سجاد عظیمی گهراز

دوستان عزیزم . من سید سجاد عظیمی هستم . ( mir ami) و هدفم از نوشتن مقالات در سایتم نه بالا کشیدن سایت خود و نه اینکه خدای نکرده بخواهم خودم را صاحب نظر بدانم … بلکه در اکثر موارد صرفا برای سبک شدن خودم مینویسم . حال اگر نوشته هایم بتواند برای کسی مفید باشد چه بهتر …

mir amir

 

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید