راهنمای نگارش متا توضیحات – meta descreption guide

متا تگ توضیحات

کارکرد متا تگ توضیحات

تگ توضیحات به عبارتی چکیده کلی آن چیزی است که در سایت شما وجود دارد . وقتی گوگل یک صفحه اینترنتی یا سایت را ایندکس میکند ابتدا چکیده کلی آن را چک میکند و سپس در مراحل بعدی متن موجود در نوشته با با تگ توضیحات تطبیق میدهد . وقتی گوگل لیستی از سایت ها را در نتایج خود نشان میدهد در زیر هر وبسایت توضیحات مختصری هم نمایش میدهد . این نوشته ها در اصل متا تگ توضیحات هستند ( در صورت نگارش ) یا قسمتی از متن سایت شما هستند .

متا تگ دسکرپشن descreption

آموزش و راهنمای نگارش متا تگ توضیحات

در هنگام نوشتن متا تگ توضیحات برای یک سایت دقت کنید که به نوعی روند جمله بندی را اجرا کنید که تقریبا تمامی مهمتربن کلیدواژه هایتان را در متن پوشش داده باشید . این خیلی مهم است و بخصوص برای کلیدواژه هایی که با صفحه اصلی سایتتان بالا می آیید اهمیت زیادی دارد

اصول نوشتن متا تگ توضیحات برای صفحات داخلی

متا تگ توضیحات را برای صفحات داخلی سایت بنویسیم یا نه؟هدفم از نگارش این مقاله پاسخ دادن به این سئوال است . دقت کنید اگر شما در یک صفحه اینترنتی یا مقاله که در سایتتان نوشته اید به دنبال یک تا 3 کلیدواژه هستید بهتر است متا تگ توضیحات را بنویسید . و همانگونه که در بالا توضیح دادم طوری بنویسید که کلیدواژه هایتان در آن باشد . ولی اگر متن شما زیاد است و بیش از 5 کلیدواژه را مد نظر دارید من توصیه میکنم متا تگ توضیحات را ننویسید . در این حالت متناسب با هر تگ یا کلیدواژه بخشی از پاراگراف آن تگ را نمایش میدهد . در این حالت شما شانس حضور در صفحه اول گوگل را برای تمامی تگ های مورد استفاده در متن خواهید داشت .

عدم نگارش متا تگ توضیحات

من در اکثر موارد و برای خیلی از صفحات داخلی و مقالاتم اصلا متا تگ دسکرپشن نمینویسم . عدم نگارش متا تگ توضیحات برای یک صفحه اینترنتی به این معنی نیست که گوگل آن صفحه را نمایش نمیدهد یا در هنگام نشان دادن لینک شما را بدون توضیحات به نمایش در میاورد . بلکه متا تگ توضیحات اگر در یک صفحه اینترنتی نباشد آنگاه گوگل قسمتی از متن را به عنوان توضیحات نمایش میدهد .

 

meta descreption guide

 wrighting meta descreption in site have important parameters  – i want guide you for wright target meta descreption for your website home page and other pages

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید