گوگل = معرف و مشاور کاربران اینترنت و سئو وب سایت= بهینه سازی برای جلب اعتماد گوگل

سفارش سئو سایت

معادل لغوی سئوی سایت در گوگل در دنیای واقعی چگونه است ؟؟؟؟ ما سئو وب سایت در گوگل را مانند یک فروشگاه در دنیای واقعی میدانیم و گوگل را یک آدم معتمد که افراد را به فروشگاه های مرتبط با خدمات و محصولی که لازم دارند راهنمایی میکند . برای سئو سازی کل کاری که یک سئوکار انجام میدهد این است که نظر این معرف معتمد راا نسبت به فروشگاه خاصی ( سایت) در یک گروه محصولی و خدماتی جلب کند تا ایت معرف ( گوگل) در مواقعی که از طرف افراد مختلف در مورد محصول و خدمات هدف ما موردد سئوال و مشاوره قرار میگیرد اقدام به معرفی فروشگاه ( سایت) ما به این افراد کند.

پشتتان به کوه است و روزهای طلایی در انتظار شماست اگر دل گوگل را بدست آورید:

در وحله اول شاید این مساله خیلی ساده انگارانه به نظر برسد ولی اگر بتوانید با سئو وب سایت نظر گوگل را نسبت به سایت خودتان جلب کنید میتوانید انتظار روزهایی طلایی را برای کسب و کار خود داشته باشید ؛ چراکه در دنیای اینترنت بیش از 90% کسانی که نیاز به جستجو داشته باشند به گوگل مراجعه میکنند ؛ و اگر گوگل معرف ما باشدد پشتمان به کوه است , و اطمینان داشته باشید با کمی رعایت اصول سئو وب سایت روزهای طلایی در انتظار شما خواهد بود.

سئوی سایت را از تیم تخصصی سئو میـــــر بخواهید.

سئوی سایت در یک کلام: جلب اعتماد گوگل به عنوان مشاور قابل اعتماد کاربران اینترنت

ولی جلب اعتماد و حفظ اعتماد google گوگل این معرف و مشاور مورد اعتماد مردم اینقدرها هم ساده نیست .

خیلی ها سعی در گوگل زدن گوگل دارند . خیلی ها آنچه تبلیغ میکنند و در ویترین مغازه شان میذارند را در انبارها ندارند . و اینگونه فروشگاه ها یا سایتها شاید برای مقاطعی بتوانند گوگل را به اشتباه بیاندازند و گوگل مدتی آنها را به افراد مختلف جستجو کننده معرفی کند . ولی خیلی زود شرایط عوض خواهد شد ؛ گوگل اعتبارش را همینطوری بدست نیاورده و زیادند موتورهای جستجویی که در صدد جذب مخاطبان گوگل هستند .

اصول و تکنیک های بیرونی و درونی سئوی وب سایت

پایش رفتار کاربران سایت از طرف گوگل

رضایت و عدم رضایت کاربران سایت شما را که از طریق گوگل وارد شده اند بطور مرتبط پایش میکند . اگر کاربران شما را راضی تشخیص ندهد براحتی اعتمادش به سایت شما را از دست میدهد. گوگل تراست یا ضریب اعتماد گوگل مهمترین دلیل حضور سایتهای مختلف در صفحه اول گوگل میباشد ؛ گوگل وقتی افرادی را به سایتهای خاصی ارجاع میدهد بطور کامل رفتار آنها را در دیتا بیس خود ثبت میکند .

کانال تلگرام آموزش سئو

 

کاغذ دیواری

کاشت مو

جراحی پلاستیک بینی

تشریفات مجالس

درب اتوماتیک

دوربین مدار بسته

کانکس

درب ضد سرقت

دندانپزشکی

ایمپلنت

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید