فروش نرم افزار هک کردن تلگرام 2016

هک کردن تلگرام

کافیست عبارت هک کردن تلگرام را در گوگل جستجو کنید . آنگاه به لیست بلند بالایی از وبسایت هایی میرسید که ظاهرا به شما نرم افزار هک کردن تلگرام میفروشند یا برخی که خیلی دست و دل بازند آن را بصورت دانلود رایگان در اختیار شما قرار میدهند .در بیشتر این سایت‌ها به اصطلاح فروشنده نرم افزار هک کردن تلگرام در نهایت به لینک‌های دانلودی می‌‌رسید که بدافزارهایی را وارد سیستم شما می‌کنند. بدافزارهایی که در بهترین حالت وارد بعضی سایت‌های اینترنتی می‌شوند تا تعداد بازدید کننده آنها را بالا ببرند و در بعضی موارد ممکن است اطلاعات شخصی شما از جمله اطلاعات حساب بانکی شما را نیز سرقت کنند.اکثر کابران حرفه‌ای اینترنت در مواجهه با این صفحات جعلی بلافاصله آنها را می‌بندند. اتفاقا سازندگان این صفحات نیز در ساختن عنوان این صفحات از مطالبی استفاده می‌کنند که بیشتر مورد علاقه افراد کم اطلاع و نوجوان است. به عنوان مثال شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و فیس بوک و یاهو و شبکه‌های ایرانی مشابه عموما کدنویسی‌های بسیار پیچیده دارند و بیشتر این شبکه‌ها به افرادی که بتوانند اشکالات امنیتی آنها را پیدا کنند میلیون‌ها دلار پاداش می‌دهند. در این شرایط بدیهی است که اگر کسی بتواند نرم افزار هک این شبکه‌ها را برنامه نویسی کند یا خودش از جایزه میلیون دلاری بهره می‌برد و یا همان افرادی که زودتر از بقیه این نرم افزار را خریده باشند این کار را می‌کنند و چنین نرم‌افزارهایی هرگز به فروش تجاری نمی‌رسند.
این داستان تقریبا برای هک «جم یا الماس» در بازی کلش نیز صدق می‌کند. همه درآمد این بازی از فروش جم به علاقه مندان است و اگر کسی بتواند این مسئله را هک کند شرکت سازنده این بازی در ساعتی ورشکست خواهد شد. در بیشتر این سایت‌ها در نهایت به لینک‌های دانلودی می‌‌رسید که بدافزارهایی را وارد سیستم شما می‌کنند. بدافزارهایی که در بهترین حالت وارد بعضی سایت‌های اینترنتی می‌شوند تا تعداد بازدید کننده آنها را بالا ببرند و در بعضی موارد ممکن است اطلاعات شخصی شما از جمله اطلاعات حساب بانکی شما را نیز سرقت کنند.

در مواجهه با وبسایت فروش نرم افزار هک تلگرام

در هنگامی که خواسته یا ناخواسته وارد سایتی شدید که در آن تبلیغ نرم افزار هک کردن تلگرام , ایمیل و یا هر سایت دیگری بود بلافاصله از آن خارج شوید . برنامه نویسان و اهالی وب راهکارهای مختلفی را برای مقابله با سوء استفاده‌های اینترنتی ارائه می‌دهند. اولین مورد آن استفاده از یک آنتی ویروس معتبر است تا حداقل مانع سرقت اطلاعات شخصی شما شود. بسیاری از وی‌پی‌ان‌هایی که برای ورود بدون فیلتر به اینترنت استفاده می‌شوند نیز امن نیستند. عموم افرادی که از امنیت وب اطلاعات دارند توصیه می‌کنند که این وی‌پی‌ان‌ها می‌توانند به امنیت اطلاعات شما آسیب جدی بزنند.

خرید نرم افزار هک کردن تلگرام

هیچ‌وقت از کسی که ادعا می‌کند که  تلگرام یا سایت‌های دیگر را هک کرده است خرید نکنید. یا دروغ می‌گوید و شما پولتان را از دست می‌دهید و یا راست می‌گوید و با این کار دیگر امنیت نخواهید داشت. هک کردن تلگرام به خودی خود یک جرم سنگین است . و تبلیغ برای فروش نرم افزار هک کردن تلگرام و… خود جرمیست سنگین تر….. از سوی دیگر اگر به بازی و یا اپلیکیشن احتیاج دارید، سعی کنید آن‌ها را از منابع معتبر دریافت کنید، چرا که بعضی از همین بازی‌ها می‌توانند پر از کدهای مخربی باشند که باعث بروز مشکلات حاد شوند. برای مثال بازی انگری برد که یک بازی پرطرفدار می‌باشد، در چند ماه گذشته با ادغامی پیچیده به یک کد مخرب مجهز شده که اگر این بازی بر روی گجت شما اجرا می‌شد، حتما مشکلاتی را برای شما به همراه داشت.

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید