X

معرفی روزانه لیست دامنه های رنک دار آزاد شده در زمینه های مختلف





دامنه رنک دار

بطور روزانه یا هر دو روز یکبار در میان دامنه های تازه آزاد شده و رنک دار جستجو کرده و با ذکر زمینه فعالیت دامنه آنها را به شما معرفی میکنیم تا اگر به زمینه کاری شما میخورد و تمایل داشتین بخریدش.

تیم پشتیبانی سایت سئو میر از خرداد ماه 96 بطور مرتب در همین برگه دامنه هایی که تازه آزاد شده اند و ارزش خریدن دارند را به شما معرفی میکند . البته برخی از دامنه های آزاد شده بخاطر سوابق بد فعالیت گاها حتی اسپم هم هستند . و شایسته است قبل از خرید کمی در مورد سابقه دامنه تحقیق کنید .

دامنه رنک دار تازه آزاد شده با ذکر زمینه کاری

بطور کلی گروه سئومیر در جهت کمک به کسب و کارهای نوپا که قصد ورود به تجارت آنلاین را دارند سعی میکنیم در میان دامنه های رنک دار تازه آزاد شده جستجو کنیم و اگر بتوانیم از سوابق کارکرد صفحه زمینه فعالیت دامنه رنک دار ازاد شده را هم به شما اعلام کنیم.

نکاتی که در خرید دامنه های آزاد شده رنکدار باید مورد توجه قرار گیرند:

خریدن دامنه رنک داری که آزاد شده هم میتواند بسان یک موقعیت طلایی برای جهش در گوگل باشد و البته بعضا هم دامنه هایی وجود دارند که سابقه فعالیت خوبی نداشته اند و مورد غضب گوگل قرار گرفته اند و طبیعتا زمانی که مشاهده کردین چنین دامنه ای خریدین بطور کل از خیر هزینه ای که بابت خرید کرده اید بگذرید و زمان خود را هدر ندهید .

دامنه های تازه آزاد شده رنک دار آی آر با عمر بیش از 3 سال

i-tak.ir : این دامنه عمر بالای 5 سال داشته و آخرین سابقه ثبت شده آن در زمینه مبلمان و دکوراسیون بوده

kian-co.ir : دامنه ظاهرا شرکتی و اختصاصی بوده که با عمر بیش از 3 سال آزاد شده و سابقه ای از فعالیت آن رصد نشد

mishleather.ir  : این دامنه هم بیش از 3 سال سابقه داشته و در 15 خرداد 96 آزاد شده و در زمینه صنایع چرم فعالیت میکرده

kanoonz.ir : این دامنه به عنوان یکی از زیر شاخه های کانون فرهنگی آموزش در زنجان فعال بوده و حدود 5 سال سابقه دارد و به نظر رنک مناسبی هم داشته باشد در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور

rastanweb.ir : دامنه تازه آزاد شده با سابقه بیش از 3 سال در زمینه طراحی وب

webcooker.ir : این دامنه هم در خرداد 96 آزاد شده و در زمینه وب بیش از 2 سال فعال بوده

tspeak.ir : این دامنه در زمینه هاستینگ از 2013 فعالیت میکرده و تازه آزاد شده

koodakjan.ir این دامنه آزاد شده آی آر بر خلاف نامش مطالب معرفی شهر های مختلف دنیا را در خود داشت و به نظر یک دامنه رنک دار تازه آزاد شده مناسبی برای سایتهای توریستی و گردشگری و مهاجرتی باشد .

سورپرایز امروز

سورپرایز امروز را برای جراحان بینی یا پزشکان فعال در این زمینه دارم با دامنه نسبتا خوبی که بیش از 4 سال سابقه داشته و ظاهرا هیچ سابقه بدی را ثبت نکرده.

اینم دامنه سورپرایز امروز : iranbini.ir

دامنه های آزاد شده رنک دار دات آی آر در 16 خرداد 96

shirazbarg.ir صبح 16 خرداد 96 این دامنه آزاد شده آی آر – از برج 7 2013 یعنی حدود 4 سال سابقه دارد ولی به نظر هیچ سایتی قبلا روی این دامنه نصب نشده بوده و فقط 4 سال عمر دامنه دارد و برای متقاضیان کسب و کار و معرفی مشاغل شیراز میتواند گزینه بسیار ایده آلی باشد.

لیت کامل را در سایت نیک دات آی آر ببینید.

همچنین میتوانید با مراجعه به سایت نیک خودتان هم مشخصات دامنه های تازه آزاد شده را ببینید که البته قبل از خرید نیاز به بررسی های کاملی دارید.

http://www.nic.ir/Just_Released

دامنه رنک دار آزاد شده دات کام .com

بطور مرتب و روزانه تعدادی از دامنه های رنک دار آزاد شده دات کام .com , دات نت , دات کو و… را که عمر بیش از 3 سال دارند را بعد از بررسی های اولیه و مشاهده سوابق دامنه صرفا جهت راهنمایی در این برگه میگذاریم . باز لازم است تکرار کنیم همه دامنه های آزاد شده رنک دار با عمر دامنه بالا نمیتوانند لزوما خوب باشند و گاها سابقه فعالیت خوبی نداشته اند و گاها در اسپم باکس گوگل هم هستند .

هر روز تعدای دامنه دات کام آزاد شده را به شما معرفی میکنیم:

ما صرفا بررسی های اولیه را انجام داده و هر روز تعدادی دامنه تازه آزاد شده دات کام , یا .. را به شما معرفی میکنیم . و قطعا شما قبل از خرید بررسی های بیشتری

بکنید.

دامنه تازه آزاد شده دات کام با عمر بیش از 2 سال

دامنه های آزاد شده رنک دار .com با عمر بیش از 3 سال

دامنه های رنک دار آزاد شده دات کام با عمر بیش از 5 سال

سوپر دامنه های رنک دار آزاد شده .com , .net, .org , .co

منظور از سوپر دامنه های تازه آزاد شده دات کام , .com , .net , .co   دامنه های رنکداری هستند که بیش از 7 سال سابقه دارند و قبل از سال 2010 خریداری شده اند .

چنین دامنه ای اگر مشکل سابقه ای نداشته باشد با یه تکون کوچیک میتونه جایگاه های خوبی در گوگل کسب کنه

بزودی با شما خواهیم بود با معرفی دامنه های دات کام آزاد شده و . آی آر آزاد شده با ذکر زمینه سابقه کارکرد دامنه

با ما همراه باشید.

تیم پشتیبانی وبسایت سئو میــــــــــــر

طراحی سایت

mir amir: کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer