مشاوره انتخاب نام دامنه و پیش نیازهای راه اندازی سایت

چگونه نام دامنه خود را انتخاب کنم؟

قبل اینکه بخواهیم اقدام به راه اندازی یک سایت کنیم نیازمند خرید یک دامنه یا دامین هستیم . آدمها و وبمستر ها هنگام خرید دامنه چند رافتار کلی را از خود بروز میدهند … بعضی ها به فکر انتخاب یک دامنه خاص هستند و برند فعلی یا آینده خودشان خیلی از درجه اهمیت برخوردار نیست .

دسته ای هستند که بر مبنای برند انتخاب دامنه و خرید میکنند . و دسته ای هم هستند که بر مبنای کلیدواژه های اصلی هدفشان اقدام به انتخاب نام و خرید دامنه میکنند.

شما از کدام دسته هستید ؟

اگر بخواهم در مورد چگونگی انتخاب نام دامنه مشورت بدم . من  برای انتخاب دامنه ترکیبی از نوع دوم و سوم را پیشنها میکنم ….. که در اغل موارد باعث طولانی شدن نامه دامنه میشود …. ولی بصورت کلی پیشنهاد میکنم در هنگام خرید دامنه خیلی درگیر کلیدواژه نشوید و در اطراف برندتان دنبال نام دامنه بگردید.

تا جایی که میتوانید سعی کنید دامنه انتخابی شما کوتاه باشد.

پیش نیازهای راه اندازی سایت

برای راه اندازی یک سایت علاوه بر دامنه نیازمند یک سرور برای ذخیره کردن اطلاعات سایتتان هستید . یعنی باید به دنبال یک هاست مناسب بگردید . من بدون استثنا به همه هاستینگ فرانسه نت افراز را توصیه میکنم …… نه سودی از این کار عایدم میشه و نه آشنایی باهاشون دارم . ولی هاستینگ سایتهای خودم و بیش از 10 تا از مشتریای بهینه سازی سایت من از نفت افراز خریداری شده است . توضیح نمیدم میتونید خودتون پلان های نقره ای و طلایی نت افراز را ببینید.

پیش نیاز طراحی سایت

قبل از اینکه بخواهید سایتتان را طراحی کنید یا به یک طراح ارائه بدین باید ابتدا تصمیم بگیرید میخواهید سیستم مدیریت محتوای سایت شما چی باشد .

توصیه اکید میکنم که این را خودتان انتخاب کنید و نگذارید طراح شما را به جایی ببرد که نباید

طراحی سایت با وردپرس

در خصوص سیستم مدیریت محتوا من وردپرس را پیشنهاد میکنم . برای دیدن آموزش وردپرس و انواع قالب وردپرس و …. به سایت مکس پرس مراجعه کنید .

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید