, , ,

auther rank – بررسی نقش نویسنده سایت در بهینه سازی

رابطه بهینه سازی و سئو با نویسنده یایت

با الگوریتم های فعلی گوگل و با توجه به میزان اهمیت رنک نویسنده یک مقاله یا محتوای سایت شاید لازم نباشد برای افزایش رنک نویسنده و ایجاد نویسنده موفق از نظر گوگل فعالیت ویژه ای داشته باشیم . ولی با تحقیقات میدانی انجام گرفته توسط سئومیر در سالهای آینده 3 آیتم رنک نویسنده , پیج رنک سایت و رنک برندینگ یا همان برندینگ سیگنال اهمیت ویژه ای در جایگاه یک وبسایت و محتوا در رتبه بندی گوگل و نتایج ارائه شده به کاربران و جستجوگران خواهد داشت . دنیای سئو هر روز پیچیده تر میشود و هر روز تعداد سایت هایی که توسط سئوکاران اداره میشوند و سعی میکنند قواعد کلی بهینه سازی را رعایت کنند افزایش مییابد . لذا گوگل و سایر موتورهای جستجو برای انتخاب 10 سایت اول از بین 1000 سایت که هم محتوای قوی دارند و هم ساختار سئو مناسب دارند مجبور خواهند شد اهمیت آیتم های دیگر را بیشتر کنند . برخی از آیتم مانند متن و مقاله اورجینال یا رعایت اصول و تکنیکهای سئو در نگارش متن آیتم های در دسترس برای همه وبمستر ها هستند . ولی برخی آیتم ها مانند پیج رنک یا رنک نویسنده و برندینگ سیگنال آیتم هایی نیستند که بتوان یکشبه به آنها دست یافت . باید چندین سال زحمت بکشی و فعال باشی و …….. لذا وقتی این آیتم ها اهمیت بیشتری پیدا کنند فضا برای وبسایت های نوظهور در نتایج موتورهای جستجو تنگتر از قبل خواهد شد . و باید از همین امروز برای افزایش این رنک ها برای وبسایتتان اقدام کنید .

رنک نویسنده و تاثیر آن بر رنکینگ سایت و سئو

رنک نویسنده سایت چیست ؟ و چه رابطه ای با سئو و بهینه سازی سایت دارد

گوگل همین الان هم اقدام به رصد کردن و جمع آوری دیتای نویسندگان متن و مقالات در اینترنت میکند . ولی فعلا در رتبه بندی سایت و مقالات در نتایج جستجو ضریب کمتری برای این آیتم در نظر گرفته است . وقتی شما مثلا با نام میر امیر در وبسایتتان اقدام به انتشار یک مقاله میکنید . گوگل علاوه بر اینکه محتوای مقاله شما را رصد میکند بلکه نحوه فعالیت شما را هم رصد میکند . که چه میزان در صفحات اجتماعی فعال هستید ؟ کاربران و فالوئر های شما در صفحات اجتماعی چه واکنشی نسبت به مطالب اشتراک گذاری شما دارند ؟ و…………و در نهایت همانگونه که به وبسایتتان رنک میدهد شما هم رنک میگیرید . و قتی یک نویسنده فعال و با رنک بالا در یک سایت مطلبی را منتشر میکند و اتصالات لازم را بین پروفایل های شبکه اجتماعی شخصی اش و سایت برقرار میکند و به نوعی تعریف میکند که من همان کسی هستم که در پروفایل فیسبوکم یا گوگل پلاسم به این آدرس هست . و گوگل تشخیص میدهد که این مقاله و محتوا در سایت ….. توسط نویسنده ای ایجاد شده که بیش از 3 سال در گوگل پلاس حضور دارد و مرتب در حال تبادل اطلاعات و اشتراک گذاری محتوای مشابه میکرده و فالوئرهایش هم به مطالب وی علاقه مندند به طور اتوماتیک متن نگارش شده در وبسایت ………. را هم دارای اهمیت شمرده و رنک بالاتری به آن میدهد . امیدوارم توانسته باشم منظورم را برسانم

راهکارهای افزایش رنک نویسنده سایت

افزایش رنک نویسنده در موفقیت و نتایج حاصل از سئو و بهینه سازی سایت موثر است و این تاثیر در آینده بیشتر هم خواهد شد .برای افزایش رنک نویسنده توصیه میشود از همین امروز سروسامانی به پروفایل ها , ایمل ها و شبکه های اجتماعی خودتان بدهید و سعی کنید در تمامی فعالیت هایتان با یک یا چند اسم مشخص مشارکت کنید و پروفایل ها و فعالیتهایتان را به همدیگر مرتبط کنید و در شبکه های اجتماعی مطالب مفیدی انتشار دهید و تعامل بیشتری با فالوئر ها و کاربران شبکه های اجتماعی داشته باشید .

موفق باشید

mir amir

بهمن 94

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید