, ,

متا تگ های پروتکل دوبیلین – meta name="DC.subject"

متا تگ های گروه dc و تاثیر آن بر سئو سایت

متا تگ های سری dc چه کاربردی دارند؟- <meta name=”dc.subject” CONTENT=”the subject”> و چه تاثیر در بهینه سازی و سئو سایت دارند؟

دوبلین کورای یک سازمان فعال در تحقیق و تدوین استاندارد های ابرداده آنلاین است و از طیف وسیعی از کسب و کارها و اطلاعات آنلاین پشتیبانی میکند . اساس نگارش این استاندارد تنگ تر کردن حیته برای سایت های تقلبی و بدون محتوای با کیفیت و مناسب است . ما خود هنوز در حال تست کردن این گروه از متا تگ ها بری روی چندین وبسایت بصورت همزمان هستیم و در مقالات بعدی نتایج تحقیقات انجام شده بر روی متا تگ های گروه dc را بیان خواهیم کرد . در حالت کلی این گروه از متا تگ ها نوعی از متا دیتا میباشند . پیشنهاد میکنیم اگر وبسایتی دارید که محتوای کمی در آن دارید بخشی از متا تگ ها یا متا دیتای استاندارد دوبیلین را در وبسایتتان استفاده نمایید

The Dublin Core Metadata Initiative ( dc meta tags )

is an open organization engaged in the development of interoperable online metadata standards that support a broad range of purposes and business models. DCMI’s activities include work on architecture and modeling, discussions and collaborative work in DCMI Communities and DCMI Task Groups, annual conferences and workshops, standards liaison, and educational efforts to promote widespread acceptance of metadata standards and practices.This metadata has hardly any influence on the ranking of your site with the search engines. It has to be said that if your pages can be archived better, they will be found more easily. And how often your site is found, the better it is for your rank. That’s why we validate this metadata with almost no influence. We think that every effort you put in search engine optimization will result in better ranking and more visitors.

چند مثال برای نحوه کاربرد متا تگ های دوبلین کورای

کاربرد متا تک دوبلین – تایتل

Definition: A name given to the resource.
Comment: Typically, Title will be a name by which the resource is formally known.
   <meta name="DC.title" lang="en" content="DC Dublin Core META Tags - DCMI Dublin Core Metadata Initiative">

Element Name: Creator
Label: Creator
Definition: An entity primarily responsible for making the content of the resource.
Comment: Examples of Creator include a person, an organization, or a service. Typically, the name of a Creator should be used to indicate the entity.
   <meta name="DC.creator" content="Administrator">

Element Name: Subject
Label: Subject and Keywords
Definition: A topic of the content of the resource.
Comment: Typically, Subject will be expressed as keywords, key phrases or classification codes that describe a topic of the resource. Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary or formal classification scheme.
<meta name="DC.subject" lang="en" content="DCMI; Dublin Core Metadata Initiative; DC META Tags">

Element Name: Description
Label: Description
Definition: An account of the content of the resource.
Comment: Examples of Description include, but is not limited to: an abstract, table of contents, reference to a graphical representation of content or a free-text account of the content.
<meta name="DC.description" lang="en" content="Examples of Dublin Core META Tags.">

Element Name: Publisher
Label: Publisher
Definition: An entity responsible for making the resource available
Comment: Examples of Publisher include a person, an organization, or a service. Typically, the name of a Publisher should be used to indicate the entity.

<meta name="DC.publisher" content="Metatags.org Directory">

Element Name: Contributor
Label: Contributor
Definition: An entity responsible for making contributions to the content of the resource.
Comment: Examples of Contributor include a person, an organization, or a service. Typically, the name of a Contributor should be used to indicate the entity.

<meta name="DC.contributor" content="DCMI Dublin Core Metadata Initiative">

Element Name: Date
Label: Date
Definition: A date of an event in the lifecycle of the resource.
Comment: Typically, Date will be associated with the creation or availability of the resource. Recommended best practice for encoding the date value is defined in a profile of ISO 8601 [W3CDTF] and includes (among others) dates of the form YYYY-MM-DD.
<meta name="DC.date" scheme="W3CDTF" content="2011-06-26">

Element Name: Type
Label: Resource Type
Definition: The nature or genre of the content of the resource.
Comment: Type includes terms describing general categories, functions, genres, or aggregation levels for content. Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary (for example, the DCMI Type Vocabulary [DCT1]). To describe the physical or digital manifestation of the resource, use the FORMAT element.

<meta name="DC.type" scheme="DCMIType" content="Text">

Element Name: Format
Label: Format
Definition: The physical or digital manifestation of the resource.
Comment: Typically, Format may include the media-type or dimensions of the resource. Format may be used to identify the software, hardware, or other equipment needed to display or operate the resource. Examples of dimensions include size and duration. Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary (for example, the list of Internet Media Types [MIME] defining computer media formats).
<meta name="DC.format" scheme="IMT" content="text/html">

Element Name: Identifier
Label: Resource Identifier
Definition: An unambiguous reference to the resource within a given context.
Comment: Recommended best practice is to identify the resource by means of a string or number conforming to a formal identification system. Formal identification systems include but are not limited to the Uniform Resource Identifier (URI) (including the Uniform Resource Locator (URL)), the Digital Object Identifier (DOI) and the International Standard Book Number (ISBN).

<meta name="DC.identifier" content="/meta-tags/dublin/">

Element Name: Source
Label: Source
Definition: A Reference to a resource from which the present resource is derived.
Comment: The present resource may be derived from the Source resource in whole or in part. Recommended best practice is to identify the referenced resource by means of a string or number conforming to a formal identification system.

<meta name="DC.source" content="/meta-tags/">

Element Name: Language
Label: Language
Definition: A language of the intellectual content of the resource.
Comment: Recommended best practice is to use RFC 3066 [RFC3066] which, in conjunction with ISO639 [ISO639]), defines two and three letter primary language tags with optional subtags. Examples include “en” or “eng” for English, “akk” for Akkadian”, and “en-GB” for English used in the United Kingdom.

<meta name="DC.language" scheme="RFC1766" content="en">

Element Name: Relation
Label: Relation
Definition: A reference to a related resource.
Comment: Recommended best practice is to identify the referenced resource by means of a string or number conforming to a formal identification system.

<meta name="DC.relation" content="/meta-tags/">

Element Name: Coverage
Label: Coverage
Definition: The extent or scope of the content of the resource.
Comment: Typically, Coverage will include spatial location (a place name or geographic coordinates), temporal period (a period label, date, or date range) or jurisdiction (such as a named administrative entity). Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary (for example, the Thesaurus of Geographic Names [TGN]) and to use, where appropriate, named places or time periods in preference to numeric identifiers such as sets of coordinates or date ranges.

<meta name="DC.coverage" content="World">

نسخه کاملتر این مقاله را در این وبسایت بخوانید

متا تگ های پروتکل دوبیلین – meta name="DC.subject"

متا تگ های گروه dc و تاثیر آن بر سئو سایت

متا تگ های سری dc چه کاربردی دارند؟- <meta name=”dc.subject” CONTENT=”the subject”> و چه تاثیر در بهینه سازی و سئو سایت دارند؟

دوبلین کورای یک سازمان فعال در تحقیق و تدوین استاندارد های ابرداده آنلاین است و از طیف وسیعی از کسب و کارها و اطلاعات آنلاین پشتیبانی میکند . اساس نگارش این استاندارد تنگ تر کردن حیته برای سایت های تقلبی و بدون محتوای با کیفیت و مناسب است . ما خود هنوز در حال تست کردن این گروه از متا تگ ها بری روی چندین وبسایت بصورت همزمان هستیم و در مقالات بعدی نتایج تحقیقات انجام شده بر روی متا تگ های گروه dc را بیان خواهیم کرد . در حالت کلی این گروه از متا تگ ها نوعی از متا دیتا میباشند . پیشنهاد میکنیم اگر وبسایتی دارید که محتوای کمی در آن دارید بخشی از متا تگ ها یا متا دیتای استاندارد دوبیلین را در وبسایتتان استفاده نمایید

The Dublin Core Metadata Initiative ( dc meta tags )

is an open organization engaged in the development of interoperable online metadata standards that support a broad range of purposes and business models. DCMI’s activities include work on architecture and modeling, discussions and collaborative work in DCMI Communities and DCMI Task Groups, annual conferences and workshops, standards liaison, and educational efforts to promote widespread acceptance of metadata standards and practices.This metadata has hardly any influence on the ranking of your site with the search engines. It has to be said that if your pages can be archived better, they will be found more easily. And how often your site is found, the better it is for your rank. That’s why we validate this metadata with almost no influence. We think that every effort you put in search engine optimization will result in better ranking and more visitors.

چند مثال برای نحوه کاربرد متا تگ های دوبلین کورای

کاربرد متا تک دوبلین – تایتل

Definition: A name given to the resource.
Comment: Typically, Title will be a name by which the resource is formally known.
   <meta name="DC.title" lang="en" content="DC Dublin Core META Tags - DCMI Dublin Core Metadata Initiative">

Element Name: Creator
Label: Creator
Definition: An entity primarily responsible for making the content of the resource.
Comment: Examples of Creator include a person, an organization, or a service. Typically, the name of a Creator should be used to indicate the entity.
   <meta name="DC.creator" content="Administrator">

Element Name: Subject
Label: Subject and Keywords
Definition: A topic of the content of the resource.
Comment: Typically, Subject will be expressed as keywords, key phrases or classification codes that describe a topic of the resource. Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary or formal classification scheme.
<meta name="DC.subject" lang="en" content="DCMI; Dublin Core Metadata Initiative; DC META Tags">

Element Name: Description
Label: Description
Definition: An account of the content of the resource.
Comment: Examples of Description include, but is not limited to: an abstract, table of contents, reference to a graphical representation of content or a free-text account of the content.
<meta name="DC.description" lang="en" content="Examples of Dublin Core META Tags.">

Element Name: Publisher
Label: Publisher
Definition: An entity responsible for making the resource available
Comment: Examples of Publisher include a person, an organization, or a service. Typically, the name of a Publisher should be used to indicate the entity.

<meta name="DC.publisher" content="Metatags.org Directory">

Element Name: Contributor
Label: Contributor
Definition: An entity responsible for making contributions to the content of the resource.
Comment: Examples of Contributor include a person, an organization, or a service. Typically, the name of a Contributor should be used to indicate the entity.

<meta name="DC.contributor" content="DCMI Dublin Core Metadata Initiative">

Element Name: Date
Label: Date
Definition: A date of an event in the lifecycle of the resource.
Comment: Typically, Date will be associated with the creation or availability of the resource. Recommended best practice for encoding the date value is defined in a profile of ISO 8601 [W3CDTF] and includes (among others) dates of the form YYYY-MM-DD.
<meta name="DC.date" scheme="W3CDTF" content="2011-06-26">

Element Name: Type
Label: Resource Type
Definition: The nature or genre of the content of the resource.
Comment: Type includes terms describing general categories, functions, genres, or aggregation levels for content. Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary (for example, the DCMI Type Vocabulary [DCT1]). To describe the physical or digital manifestation of the resource, use the FORMAT element.

<meta name="DC.type" scheme="DCMIType" content="Text">

Element Name: Format
Label: Format
Definition: The physical or digital manifestation of the resource.
Comment: Typically, Format may include the media-type or dimensions of the resource. Format may be used to identify the software, hardware, or other equipment needed to display or operate the resource. Examples of dimensions include size and duration. Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary (for example, the list of Internet Media Types [MIME] defining computer media formats).
<meta name="DC.format" scheme="IMT" content="text/html">

Element Name: Identifier
Label: Resource Identifier
Definition: An unambiguous reference to the resource within a given context.
Comment: Recommended best practice is to identify the resource by means of a string or number conforming to a formal identification system. Formal identification systems include but are not limited to the Uniform Resource Identifier (URI) (including the Uniform Resource Locator (URL)), the Digital Object Identifier (DOI) and the International Standard Book Number (ISBN).

<meta name="DC.identifier" content="/meta-tags/dublin/">

Element Name: Source
Label: Source
Definition: A Reference to a resource from which the present resource is derived.
Comment: The present resource may be derived from the Source resource in whole or in part. Recommended best practice is to identify the referenced resource by means of a string or number conforming to a formal identification system.

<meta name="DC.source" content="/meta-tags/">

Element Name: Language
Label: Language
Definition: A language of the intellectual content of the resource.
Comment: Recommended best practice is to use RFC 3066 [RFC3066] which, in conjunction with ISO639 [ISO639]), defines two and three letter primary language tags with optional subtags. Examples include “en” or “eng” for English, “akk” for Akkadian”, and “en-GB” for English used in the United Kingdom.

<meta name="DC.language" scheme="RFC1766" content="en">

Element Name: Relation
Label: Relation
Definition: A reference to a related resource.
Comment: Recommended best practice is to identify the referenced resource by means of a string or number conforming to a formal identification system.

<meta name="DC.relation" content="/meta-tags/">

Element Name: Coverage
Label: Coverage
Definition: The extent or scope of the content of the resource.
Comment: Typically, Coverage will include spatial location (a place name or geographic coordinates), temporal period (a period label, date, or date range) or jurisdiction (such as a named administrative entity). Recommended best practice is to select a value from a controlled vocabulary (for example, the Thesaurus of Geographic Names [TGN]) and to use, where appropriate, named places or time periods in preference to numeric identifiers such as sets of coordinates or date ranges.

<meta name="DC.coverage" content="World">

نسخه کاملتر این مقاله را در این وبسایت بخوانید
,

طراحی سایت – بینش و چیشن در طراحی سایت

طراحی سایت

اصولا طراحی سایت در دنیای وب فارسی از هدف اصلی خود در حال دور شدن است . بیایی وبسایتی را طراحی کنیم که خوب دیده شود و خوب خوانده شود – وبسایتی بسازیم که بینشی عمیق در پس ضمینه داشته باشد و چینشی روان در ظاهر – بیایید سادگی و کارایی و زیبایی را با هم تلفیق کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم . سرمنزل مقصود از دیدگاه تیم طراحی سایت سئو میر جایی است که بتوانیم با یک طراحی مدرن و یوزر پسند و استفاده از محتوای جذاب برای مخاطب بتوانیم وبسایت و محتوایی جذاب برای موتورهای جستجو هم بسازیم . ما گم شده ایم . یا اقدام به طراحی سایت گرافیکی و زیبا میکنیم یا بصورت فله ای و بی هدف و فقط مناسب برای موتورهای جستجوگر متن به سایت اضافه میکنیم . تک بعدی بودن در دنیای طراحی وب مدرن راه به جایی نخواهد برد

اهداف تیم طراحی سایت سئو میر

هدف اصلی ما در گروه طراحی وبسایت سئو میر پاسخگویی به نیازهای عملکردی و انتظارات مشتریان از یک وبسایت پو یا و مبتنی بر استاندارد های روز میباشد است، ارائه خدمات با کیفیت بالا در طراحی سایت منحصر بفرد و طراحی وب سایت ، در دنیای شتابان به سمت دیجیتالی و آنلاین شدن وبسایت موفق بگونه ای طراحی شده است که نتنها برای بازدید کنندگان بلکه به موتورهای جستجو نیز جذاب باشد طراحی سایت : شما می توانید با خیالی آسوده طراحی سایت و طراحی وب سایت خود را به متخصصان سئو میر واگذار کنید. متخصصان گروه طراحی وب سئو میر داشتن دانش و تجربه بالا در خصوص جدیدترین سیستم ها و استاندار های روز دنیا شما را در امر (طراحی سایت) همیاری خواهند نمود.فناوری اطلاعات ما از این که طراحی سایت خود را به می سپارید بسیار خوشنود خواهد شد.طراحان وبسایت سئو میر با نگرشی جهانی و با 8 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 100 سایت و پورتال فعال، اطمینانی است برای شما که پروژه طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید. تحلیل و آنالیز رقبای شما قبل از طراحی سایت ، آنالیز کلمات کلیدی، طراحی و بهینه سازی سایت طراحی وب سایت شما را از دیگر شرکتها متمایز خواهد کرد.
قوانین رایج درطراحی وب سایت سئو میر، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری و نوع فعالیت و با توجه به بودجه مشتری درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد.
طراحی وب سایت توسط سئو میر رابطه مستقیمی و نزدیکی  با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبا دارد. در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای لود شدن صفحات وب سایت به همراه گرافیک و رنگ بندی جذاب ، می بایستی که به استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر مشتری  و تکنیک های سئو وب سایت باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد.
یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار به وبسایت شما سر میزند اولین چیزی که با آن روبرو میشود سرعت لود صفحات , گرافیک سایت و تصاویر استفاده شده در بالای صفحه میباشد . پس یک طراح سایت باید سایت رو طوری طراحی کند که جذب اولیه مخاطب را انجام داده باشد
هدف گروه طراحی وب سئو میر طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای روز طراحی وب را  بر روی وب و با کترین هزینه و صرف زمان و انرژی میباشد است. فرآیند انجام کار پس از عقد قرارداد طراحی سایت شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.
ادیشن 2016 اصول نگارش و طراحی وبسایت جهانی
واقعا لازم است قبل از اینکه انتخاب کنید چه سایتی و از کدام شرکت طراحی وبسایت بسازید لازم است استاندارد های جدید نگارش و ساخت سایت را بدانید و از طراح سایت خود بخواهید این استاندارد ها را تا حد امکان در پورتال یا وبسایت شما رعایت کند . نکته اصلی در اینجا این است از کجا متوجه شویم آیا طراح وبسایت نظرات ما را در اصول طراحی اعمال کرده است یا خیر . برای این موضوع چهار روش به شما توسیه میکنم
1. از یک کارشناس طراحی و آنالیز وبسایت بخواهید تا این سایت را آنالیز و نتیجه را به شما گزارش دهد . حتی اگر مجبور شیدید مبلغی را هزینه کنید مطمئن باشید ارزش هزینه را خواهد داشت . نهراسید و سعی کنید وبسایت خود را در سال 2016 با معیار های سال 2002 تحویل نگیرید .
2. گرافیک سایتتان را حتما با چندین و چند نفر مشورت و نظر خواهی کنید . سعی کنید در مورد گرافیک سایتتان از افراد بی طرف غیر از کارمندان خودتان نظر بخواهید . و سعی کنید از افراد متعدد و با طرز فکر های گوناگون نظرشان را در مورد زیبایی و جذب سایت بخواهید
3.وسواس زیادی در مورد محتوا و امکانات نگارش و دسترسی سایت خود داشته باشید . از طراح سایت بخواهید که پنل کاربری راحتی را برای شما طراحی و نصب کند . پنل ویرایش وبسایت باید طوری باشد که یک نفر با کمترین آموزش بتواند محتوای آن را ویرایش نماید
4.امکانات سایت یکی از اساسی ترین چیزها در طراحی سایت میباشد . امکانات سایتتان را بر حسب نیازتان انتخاب کنید . وبسایت خوب وبسایتی است که در هر زمان به تناسب نیاز بتوان امکانات آن را کم یا زیاد کرد .
هدف ما از راه اندازی این طراحی وب سایت ارائه خدمات طراحی وب سایت و پیاده سازی پرتال های تحت وب است. برخی از خدماتی که توسط طراحی وب سایت در نونگار ارائه می شوند به صورت زیر است:
در  طراحی وب سایت 8 سال تجربه ما، اطمینانی برای شما است که پروژه طراحی وب خود را از ما بخواهید.

مراحل طراحی وب سایت عبارتند از

نیاز سنجی، آنالیز رقبا،طراحی قالب سایت، مهندسی اطلاعات، برنامه نویسی، ارتقا رتبه طراحی سایت و تست نهایی. همچنین مشاورین ما در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود و وب سایت شما را پشتیبانی خواهند کرد.

طراحی سایت سئو فرندلی

بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت برای موتورهای جستجو دربهینه سازی وب سایت، سئو میر طراحی سایت شما را طوری طراحی سایت می کنیم که درموتورهای جستجو، بهتر و سریعتر ایندکس شود . به گونه ای که با نگارش یک خبر  حد اکثر تا 24 ساعت آینده گوگل این خبر و محتوای جدید شما را ایندکس و سنس کرده باشذد و ترافیک بیشتری را جذب نماید در نتیجه به ازای کلمات کلیدی در گوگل که جستجو می شود در صفحات بالاتری قرار می گیرد و بیشتر در معرض دید مشتریان هدفی که به دنبال جستجوی محصولشما هستند قرار گیرد.

طراحی وب سایت ارزان

با توجه به تجربه ما در طراحی سایت و سیستم های مدیریت محتوا، این امکانبرای شما وجود دارد تا از راه حل های ارزان ما برای طراحی سایت استفاده کنید و طراحی سایت مورد نظر خود را با توجه به تعرفه طراحی سایت ای که دارید راه اندازی کنید.

  طراحی سایت شخصی

در دنیایی که هر روز به مرزهای انفجار صفر و یک میرسد و تقریبا بیش از 50 % دیتای شخصی افراد روی وبسایت ها قرار دارد. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن خودتان می پرورانید یک وب سایت شخصی با طراحی اختصاصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید ودیتای خود را در وبسایت و هاستینگ خود ذخیره کرده و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

  طراحی سایت تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی

  یکی از رایج ترین انواع وب سایت در دنیای وب سایت های فارسی زیان میباشد . وب سایت های تبلیغاتی وبسایت های پرطرفدار و پولسازی هستند. شما هم می توانید یک وب سایت متفاوت در زمینه تبلیغات اینترنتی با طراحی سایت اختصاصی خود داشته باشید و در دنیای رقابت اینترنتی  اصول وحرف جدیدی برای ارائه داشته باشید.

طراحی وب سایت چهارچوبی  فراتر از طراحی سایت یک قالب گرافیکی زیبا و با رنگ بندی مناسب است وبسایتها باید در عین سادگی و زیبایی، کاربردی باشند و همزمان با توجه ویژه در خصوص ذائقه و نیازهای متفاوت مخاطبان به سازماندهی و ارایه اطلاعات وب سایت خود بپردازند.

تبلیغات کلیکی گوگل توسط گروه طراحی سایت سئو میر، تبلیغات کلیکی مورد نظر شما را در گوگل قرارمیدهیم و جهت انتخاب کلمات کلیدی مناسب و نحوه تبلیغات مناسب به شما مشاوره لازم را میدهیم.

هنگامی که در گوگل یک کلمه خاص مانند طراحی سایت را جستجو میکنید، گوگل گزارش خود را به دو روش به شما نمایش میدهد: نوع اول سایتهائی که در گوگل تبلیغات داده اند و در ازای هر نمایش به گوگل هزینه پرداخت میکنند و ملاک رتبه نمایش آنها سقف هزینه ای است که برای هر نمایش به گوگل میدهند

تجارت الکترونیکی پولساز  با وبسایت

وبسایت های تجارت الکترونیکی یا آنلاین مارکتینگ موفق بسیاری وجود دارند که به واسط طراحی سایت موفق خود درآمد میلیاردی  رقم زده اند و همچنین در کنار آن نام تجاری خود را به عنوان برند معتبر در زمینه طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی بیان نموده اند. تجارت الکترونیکی پولساز…

انواع بازاریابی اینترنتی

یکی از انواع بازاریابی وب SEM است که با افزایش بازدید در نتایج موتور جستجو از طریق بهینه سازی سایت یا پرداخت تبلیغات و یا بازاریابی محتوا و شبکه های رسانه های اجتماعی منجر به ترویج و پیشرفت سایت می گردد. سئو نسخه پالایش شده ای از SEM است که منجر به افزایش رتبه و افزایش دیده شدن در صفحات نتایج موتورهای جستجو می شود. انواع بازاریابی اینترنتی…

اصول و قواعد کلی طراحی سایت 2016

معیار های توسعه گوگل در طراحی وبسایت

چینش پارمترهای یک سایت بر اساس اصول طراحی مدرن وب

در طراحی وب ساختار شکن باشید ولی اصول کلی را راعیت کنید

چهار اصل اساسی طراحی سایت 2016

تفاوت بنیادین در طراحی وبسایت های محتوایی و وبسایت های گرافیکی

طراحی سایت | طراحی سایت با اصول سئو | توسعه و طراحی دوباره وب سایت

چرا نیازمند باز طراحی سایت خود هستیم؟ آیا تا بحال این سئوال را بصورت تخصصی آنالیز و واکاوی نموده اید . اصلا منظور از طراحی دوباره و تغییرات در طراحی وب سایت چیست ؟ یک اصل کلی در این مورد وجود دارد و آن این است که وقتی شما کمتر از 50 درصد نیازهایتان را از سایتتان نمیتوانید بگیرید . پس مشکلی وجود دارد و باید خیلی زود این مشکل را پیدا کرده و ریشه کن کنید . شما چه بخواهید و چه نخواهید دنیای و کسب و کارها به سرعت به سمت صفر و یک در حرکت است . و همه محتاج داشتن وب سایت خواهند بود . پس اگر وب سایت دارید لازم است زودتر آن را بازطراحی کرده و با معیار های نوین بسازید .


 طراحی سایت با قواعد سئو 2016 و برندینگ در بازاریابی آنلاین

موتورهای جستجو تکنولوژی های خود را به سمت فهم بهتر کاربران و نیز نیازهای آنها سوق داده اند که در واقع اصول سئو را مورد تغییر خود قرار می دهد. متریک های گوگل که عامل هایی همچون تخصص ، هویت و اعتبار را در طراحی سایت ها مورد تحلیل قرار می دادند امروزه به سمت برند و موضوع وب برندینگ طراحی سایت ها سوق پیدا نموده است. سئو مدرن و برندینگ…


  • افزایش ترافیک سایت به صورت واقعی – real website trafic

  • قواعد طراحی سایت responsive

  • انتخاب ssl مناسب در طراحی سایت

  • برندسازی در طراحی سایت و آنلاین برندینگ

    نقش دانش کاربر و اپراتور در سایت

وبسایت هایی که ما طراحی کرده ایم – seomir website design

طراحی سایت,بهینه سازی سایت 2016  همراه با طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص کارشناسان طراح سئومیر است برای کسب اطلاعات از تعرفه طراحی سایت ما تماس بگیرید

طراحی سایت سئو میر با یک دهه سابقه

تعهد کاری ، خلاقیت, دانش روز و کارآمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای شما و ما ندارد. زمانی میتوان از موفقیت در طراحی سایت حرف زد که سایت طراحی شده هم یوزر فرندلی و هم ربات فرندلی باشد.علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار ماست . طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص ماست . برای مشاوره و راهنمایی پروژه خود با ماتماس بگیرید.طراحی با شور و انگیزه انجام می شود. برای ما هر طراحی جدید یک چالش برای خلق یک وبسایت فوق العاده است! طراحی مناسب و جذب کننده کاربر نهایی همراه با یک سیستم مدیریت محتوا ساده برای استفاده ، و البته کارا متناسب با نیازهای پروژه ایده آل شماست. طراحی سایت هر پروژه منحصر به فرد است و اهداف خود را دارد. یک فرمول برای همه پروژه ها وجود ندارد. اما فرایند توسعه ما با هر طرح و پروژه ای در مقیاس بزرگ و کوچک قابل انطباق است . ما باابزار مناسب و تکیه و بر دانش تیم خود آماده اجرای پروژه شما هستیم. بدون هیچ محدودیتی ما می توانیم هر طراح و ایده ای را به یک وب سایت تبدیل کنیم.خلاق بودن کافی نیست. توسعه دهندگان و طراحان وب نیاز به بروز بودن با فن آوری های جدید و همراهی با روندهای جهانی دارند. در سایت کد تحقیق، آزمون، ارزیابی با استفاده از فن آوری هایی مناسب هر پروژه انجام می گیرد. به این ترتیب ما با به دست آوردن چشم اندازهای جدید، توانایی توسعه و طراحی سایت هایی متفاوت تر را داریم، طراحی وب سایت سبک تر و سریع تر که با موتورهای جستجو سازگار می باشد. کد سایت به خودی خود در کارایی سایت بسیار مهم است اگر به شکل صحیح سئو و قواعد خاص کد معنایی در آن رعایت شده باشد مسیر موفقیت سایت شما هموارتر خواهد گشت.وب سایت شما باید بر هر مرورگر یا دستگاهی که قابلیت پشتیبانی از یک وب سایت را داراست قابل اجرا باشد.وب سایت های امروزی نیاز به بارگذاری صحیح و درست بر روی دستگاه های مختلف دارند، بدون خطا، در تمام مرورگرهای مدرن. علاوه بر این، یک روند جدید، به نام مطرح است، که باعث می شود یکطراحی سایت واکنشگرا وب سایت قابلیت تنظیم برای هر دستگاه و صفحه نمایشی را دارا باشد .

,

نگاهی عمیق تر به بهینه سازی و سئو سایت

بهینه سازی و سئو

بهینه سازی و سئو سایت چیست؟

آیا سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  با  بهینه سازی سایت برای کاربران انسانی رابطه ای عکس دارند ؟آیا بین این دو( بهینه سازی و سئو سایت) رابطه ای خطی برقرار است یا رابطه ای عکس ؟ در این مقاله خواهیم کوشید تا حد توان پاسخی شفاف و قابل فهم ارائه دهیم . متاسفانه خیلی ها به غلت سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتور جستجو را نافی  ایجاد وبسایتی یوزر پسند میدانند.

تفاوت بهینه سازی سایت برای کاربران و موتور جستجو ( سئو)

شکی نیست که این دو با هم متفاوتند ولی دلیلی بر قبول یکی و نفی دیگری نیست . شما زمانی میتوانید ادعا کنید که وبسایت موفقی دارید که هم در رنک های بالای موتورهای جستجو باشید و دیده شوید و هم سایتی داشته باشید که این میزان بازدید زیاد را به مشتری و گردش مالی تبدیل کند . در نگاه اول نزدیکی این دو مبحث دور از ذهن مینماید ولی با کمی صبر و کوشش میتوانید محتوایی ایجاد کنید که هم تگ های مورد نظر ربات ها را داشته باشد و هم بتواند کاربران را به ورق زدن سایت و تماس با وبمستر ترغیب نماید . باور کنید این کار خیلی هم سخت نیست .نزدیکی بین بهینه سازی و سئو سایت لااقل در اکثر موارد و کلید واژه های راحت و متوسط کار آسانی است .

تاثیر کلید واژه بر بهینه سازی و سئو سایت چیست؟

بدون تردید کلید واژه است که کیفیت محتوای یک سئو کار را تعیین میکند ولی برای کیفیت محتوایی که برای کاربران تهیه میشود کلید واژه اهمیتی ندارد و سعی میشود از تکرار کلید واژه پرهیز کنند . اما یک سئو کار خیلی تمایل به تکرار مکر کلید واژه دارد . اولین تضاد اینجا روی میدهد . سئوکار نیاز دارد تا از کلید واژه ها استفاده کند ولی با استفاده زیاد متن کیفیت نگارش و زیبایی و اصالتش را از دست میدهد

دومین تضاد در روش های بهینه سازی و سئو سایت

دومین تضاد در اینجا روی میدهد که یک سئو کار برای افزایش رنکینگ سایت خود و رسیدن به رتبه های بالا احتیاج به افزایش محتوا ی نوشتاری سایت دارد . در خیلی از موارد و وبسایت ها افزایش زیاد و استفاده از متن زیاد میتواند از نظر ظاهری و کارایی سایت بسیار مضر باشد و نرخ تبدیل کاربران انسانی را بشدت کاهش دهد . برون رفت از این بهران نیازمند داشتن دانش روز توسط سئو کار میباشد . صد البته باید مقداری متن در محتوا استفاده شود ولی با راهکارهای بسیار ساده ولی علمی میتوان ضریب استفاده از محتوای را تا 10% مدنظر سئو کار کاهش داد . برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله اصول تولید محتوای گوگل پسند یا به مقاله راهنمای سئو مراجعه نمایید

تضاد سوم در بهینه سازی سایت برای کاربران و سئو سایت

این تضاد عمدتا در وبسایت های فروشگاهی , وبسایت های مبتنی بر گالری تصاویر و … که نیاز دارد تا تقریبا هیچ محتوای نوشتاری در صفحه نداشته باشند رخ میدهد . راه حل رسیدن به نقطه ای بینابین در این موارد استفاده از لینک های استاندارد میباشد . البته تمام مشکل حل نخواهد شد و ما تاکنون راه حل اساسی برای سئو مناسب و قوی برای این قبیل وبسایت های آلبوم محور پیدا نکرده ایم و از مشاوره دوستان استقبال میکنیم .از نظر ما بهینه سازی و سئو سایت بدون محتوای نوشتاری برای کلید واژه های سخت ممکن نیست امیدوارم که مطالب برای شما مفید بوده باشد

با تشکر فراوان از حضور شما و مطالعه این مطلب

میر امیر ( آقای سئو) – آذر ماه 94

بهینه سازی و سئو سایت
بهینه سازی و سئو سایت
, ,

متا تگ شبکه اجتماعی – social meta – آموزش و خدمات سئو

متا تگ شبکه های اجتماعی

چند درصد متا تگ های شبکه های اجتماعی  در موفقیت سئو و بهینه سازی سایت موثرند

متسفانه بیش از 90 % سئوکاران و کسانی که به اصلاح در زمینه بهینه سازی و سئو سایت فعالیت میکنند اصلا با این نوع از متا تگ ها آشنایی ندارند . در اهمیت این متا تگ ها همین بس که استفاده درست و واقعی از متا تگ 4 شبکه اجتماعی فیسبوک – توییتر و گوگل پلاس و پینترست و فعال بودن صفحات اجتماعی مرتبط باوبسایت در آخرین الگوریتم گوگل با نام مرغ مگس خوار تا 5% در رتبه سایت شما موثر است . البته با اطلاعاتی که از منابع مان در گوگل و کارمندان آن بدست آورده ایم بنظر میرسد در الگوریتم جدید گوگل که از اواخر ژانویه سال 2016 عملیاتی خواهد شد تاثیر متا تگ های شبکه اجتماعی در رتبه بندی سایت تا 12% افزایش خواهد یافت . این یعنی اینکه بدون استفاده از متا تگ شبکه اجتماعی در سایتتان شما عملا باید با 88% درصد باقیمانده کار کنید و 12% درصد را براحتی از دست داده اید . از داخل متا تگ های شبکه های اجتماعی بنظر میرسد متا تگ گوگل پلاس 5% توییتر و فیسبوک هرکدام 3% و پینترست 1% در رتبه بندی سایت شما موثر است . سایر متا تگ ها و شبکه های اجتماعی از این منظر بی اهمیتتند ولی از لحاظ بک لینک و قابلیت ارجاع و همچنین برندین شبکه های اجتماعی دیگر مانند لینکدین و اینستاگرام اهمیت ویژه ای دارند . ما در این مقاله فقط قصد داریم اهمیت شبکه های اجتماعی موثر از طریق متا تگ را بررسی کنیم

چگونه از متا تگ شبکه های اجتماعی social meta استفاده کنیم

شما ابتدا باید برای وبسایتتان یک صفحه شبکه اجتماعی ایجاد کنید و سعی کنید فعال شود و هر روز یک مطلب در هرکدام پست کنید . سپس متا تگ متناسب با شبکه اجتماعی که ساخته اید را در سایت خود جایگذاری کنید . این متا تگ ها را میتوانید در سایت زیر و بصورت اسپ بای استپ بسازید

وبسایت جهت ساخت متا تگ شبکه های اجتماعی

ساخت اتوماتیک متا تگ سوشیال سئو 2016

وب استار مرجع راهنمای سئو real

چند آیتم اصلی در الگوریتم جدید گوگل در سال 2016

همچنین 3 شبکه اجتماعی توییتر , فیسبوک و گوگل پلاس نقش بسیار پررنگتری نسبت به قبل در رتبه سایت شما خواهند داشت و نقش social meta پررنگ شده است

متا تگ های زیر را در سایتتان کپی کنید و بجای آدرس های سایت و نام صفحات اجتماعی موارد مربوط به خود را بنویسید

<!-- Social: Twitter -->
<meta name="twitter:card" content="summary_large_image">
<meta name="twitter:site" content="@scotch_io">
<meta name="twitter:creator" content="ncerminara">
<meta name="twitter:title" content="Bootstrap 3 Tips and Tricks You Might Not Know">
<meta name="twitter:description" content="Bootstrap 3 has a ton of features and helpers to speed up front-end development. Sometimes you need something and you end up writing your own custom CSS and JavaScript without even realizing that Bootstrap could have done it for you....">
<meta name="twitter:image:src" content="https://cask.scotch.io/2014/05/bs31.jpg">

 




<!-- Social: Facebook / Open Graph -->


<meta property="fb:admins" content="579622216,709634581">
<meta property="fb:app_id" content="1389892087910588">
<meta property="og:url" content="https://scotch.io/bar-talk/bootstrap-3-tips-and-tricks-you-might-not-know">
<meta property="og:type" content="article">
<meta property="og:title" content="Bootstrap 3 Tips and Tricks You Might Not Know">
<meta property="og:image" content="https://cask.scotch.io/2014/05/bs31.jpg"/>
<meta property="og:description" content="Bootstrap 3 has a ton of features and helpers to speed up front-end development. Sometimes you need something and you end up writing your own custom CSS and JavaScript without even realizing that Bootstrap could have done it for you....">
<meta property="og:site_name" content="Scotch">
<meta property="article:author" content="https://www.facebook.com/521160091369777">
<meta property="article:publisher" content="https://www.facebook.com/miramirseo


<!-- Social: Google+ / Schema.org  -->
<link rel="author" href="https://plus.google.com/102161423798724282339V/">
<link rel="publisher" href="https://plus.google.com/102161423798724282339/">
<meta itemprop="name" content="Bootstrap 3 Tips and Tricks You Might Not Know">
<meta itemprop="description" content="Bootstrap 3 has a ton of features and helpers to speed up front-end development. Sometimes you need something and you end up writing your own custom CSS and JavaScript without even realizing that Bootstrap could have done it for you....">
<meta itemprop="image" content="https://cask.scotch.io/2014/05/bs31.jpg">

 

,

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر

مبانی پایه بهینه سازی سایت سئومیر

تعریف سئو میر از کلمه بهینه سازی سایت منحصر بفرد و ایده آل گرایانه است . عبور از مرزها و ساختار شکنی اگر با علم همراه باشد همواره دستاوردهای بزرگی به همراه خواهد داشت . این خیلی ساده انگارانه است که تصور کنیم هر کسی که با مدرک دانشگاهی لیسانس یا فوق لیسانس فارغ التحصیل شده و اصول تولید محتوا و سئو را فرا گرفته میتواند در امر بهینه سازی سایت و محتوای سایت به ما کمک کند . از دیدگاه ما بهینه سازی سایت به 4 بخش کلی تقسیم میشود . ساختار و کدینگ وبسایت در بهینه سازی بسیار مهم میباشد . از دو جنبه باید مورد توجه و واکاوی قرار گیرد . اگر شما هنوز وبسایتتان را ایجاد نکرده اید به یک نوع ثابت از دستورالعمل ها نیاز دارید تا ساختار مناسب و مدرنی برای سایتتان ایجاد کنید . مشکلی وجود دارد این است که اکثرا ما با سایتهایی مواجه هستیم که ساخته شده اند و بهینه نیستند . بهینه سازی ساختار این وب سایت ها بسته به ساختار موجود از دستورالعمل های متفاوتی پیروی میکند . اولین و مهمترین کار شما آنالیز این وبسایت ها و کشف نقاط ضعف و قوت ساختار آنهاست …. و همواره سرعت لود سایت پارامتر بسیار مهمی است و هرگز نباید تحت عناوینی چون گرافیک بهتر , زیبایی و … تحت الشعاع قرار گیرد . سعی کنید وبسایتی ایجاد کنید که از 70% وبسایتهای فعال سریعتر باشد . دسترسی به این درصد خیلی سخت نخواهد بود بشرطی که اصول اولیه و ساختار بهینه را رعایت کرده باشید . تصاویر تاثیر زیادی در سرعت لود سایت شما دارند

بهینه سازی  پارامتر های سایت برای موتورهای جستجو با روش سئو میر

سعی کنید سایتتان را به نحوی ایجاد کنید که دسترسی های آسانی داشته باشد . از طرفی تمامی آپشن های مورد نظر یوزر را در یک صفحه قرار ندهید بلکه با ایجاد گرافیک و محتوای مفید و جذاب یوزر را ترغیب به دیدن صفحات بیشتر از سایتتان نمایید و دسترسی را برای صفحات مشابه صفحه مورد نظر یوزرتان راحت کنیدبهینه سازی آدرس صفحات در نتایج و رنک سایت شما بسیار موثرند . ساده از کنار آن عبور نکنید . از ایجاد آدرس های طولانی یا غیر مرتبط با محتوا برای صفحات وبسایتتان شدیدا بپرهیزید از دیدگاه سئو میر همواره گرافیک سایت یکی از اصول اولیه و ارکان هعر سایتی هست . گرافیک به این معنی نیست که شما حتما از رنگ بندی خاصی استفاده کنید . گاهی با چند جابجایی ساده به بهترین گرافیک و بهینه ترین حالت میتوان رسید رنگ بندی قالب کلی سایت و ساختار صفحات سایت نقش بسزایی در موفقیت سایت و کسب و کار شما دارد . درصد جذب یک سایت با ساختار و محتوای عالی میتواند با رنگ بندی اشتباه نزدیک به صفر باشد و بالعکس هم اتفاق می افتدتصاویر کاربردی , مناسب , سبک و همخوان با گرافیک و رنگ بندی کلی سایتتان استفاده کنید . بهینه ترین حالت برای تصاویر ایجاد نقشه تصاویر و اطلاعات کامل تصاویر میباشد . ولی حتما تصاویرتان را با آلت یا توضیح تصویر درج نمایید .بهینه سازی محتوای سایت از دیدگاه سئومیر برای کاربران یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورها برای ایجاد یک وبسایت موفق میباشد . وقتی صحبت از یک وبسایت موفق به میان میآید منظور وبسایتی است که بتواند از هر 2 بازدید کننده یکی را جذب کرده و ترغیب به ماندن بیشتر در سایت و یا تماس با شرکت متبوع آن وبسایت نماید . جذب 1 نفر از دو بازدید رقم بسیار خوب و ایده آلی است و وقتی شما بتوانید به این پله برسید میتوانید با احتیاط قدم هایتان را استوار کرده و به فکر افزایش درصد جذب سایتتان باشیدبهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر یک پارامتر ثابت نیست و براحتی بدست نمی آید مگر آنکه بتوانید ابتدا سایتتان را از لحاظ ساختاری و گرافیکی بهینه سازی کرده باشید و سپس اقدام به تولید محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوگر نمایید . یک گپ و ایراد بزرگ در اینجا روی میدهد . تضاد غیر قابل انکاری بین بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر و بهینه سازی برای کاربران سایت وجود دارد. اصلا نهراسید و هرگز یکی را فدای دیگری نکنید . بهینه سازی مناسب و ایده آل یعنی رسیدن به شرایط بهینه و بینابین بین این دو سبک بهینه سازی و نگارش محتوا , پس قبل از هر اقدامی لازم است ابتدا هر دو بخش را بخوبی آنالیز کرده و مشورتهای لازم را بگیرید

بهینه سازی سایت برای موتور جستجوگر گوگل با روش سئومیر

 

پارامترهای رتبه بندی وبسایت ها برای موتورهای جستجوگر با همدیگر متفاوت بوده و این پارامترها برای یک موتور جستجوگر هم برای خنثی نمودن ترفندهای سئو کاران متقلب بصورت دوره ای تغییر میکند . در این بین موتور جستجوگر گوگل از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا 90 درصد کاربران اینترنتی بخصوص در ایران از گوگل استفاده میکنند . برای آـشنایی با اصول و قوائد نگارش محتوای بهینه شده برای موتور جستجوی گوگل به مقالات زیر مراجعه نمایید

بهینه سازی سایت برای سایر موتورهای جستجوگر

 

موتور جستجوگر بینگ تقریبا مانند گوگل میباشد و 80% پارامترهای مشترک با گوگل دارد . موتور جستجوگر آسک از ابتدای سال 2015 از دیتا بیس گوگل بهره میگیرد و نمی توان آن را موتور جستجوگر جدا به حساب آورد . یا هو شرایط خاص خود را دارد که بزودی مقاله کاملی را در زمینه بهینه سازی محتوای سایت برای موتور یاهو ارائه خواهیم کرد . یکی دیگر از موتورهای جستجوگر محبوب آ – او – ال میباشد . در ایران زیاد کاربر ندارد ولی در این مورد هم اطلاعات تکمیلی بزودی ارائه خواهد شد

search engine optimization
معنای لغوی کلمه بهینه سازی برای موتورهای جستجو : سئومیر

پنج مدل و و انواع طرح پایه برای بهینه سازی وبسایت موفق

طرح سوپرماتینف – گام جهشی در دستیابی به بهینه سازی وبسایت موفق

مدل و طرح کاریزماترینف که یک گام بیشتر و قویتر از طرح سوپرماتینف در بهینه سازی وبسایت میباشد

بهینه سازی وبسایت به روش اسکولیانف – در این روش وبسایت خود را به مانند اوسکول مشنگیانف هم میتوانید بهینه سازی کنید

مدل بهینه سازی وبسایت با طرح واکنشی ابر داده ای و میکرو داده ای – این روش بهینه سازی وبسایت با نام مهندسیانف شاناخته میشود

مدل بهینه سازی سوپر بهینه یا سوپرایرانیانف – با این روش بهینه سازی وبسایت گوگل گیجگولیانف میشود

سامانتا مسخریانف آخرین مدل و طرح بهینه سازی ساختار وبسایت میباشد .

خوش باشید و کمی بخیدیانف هم میتوان به عنوان روش تکمیلی در بهینه سازی وبسایت ایرانی مطرح شود

بهینه + سازی + سایت

تعریف جامع و سیستماتیک بهینه سازی سایت

از دیدگاه خیلی سیستماتیک و با رجوع به داکیومنت های موتورهای جستجو و بررسی ساختار الگوریتم ها و معیارهای رتبه بندی سایت اینگونه به نظر میرسد که رساندن یک سایت به صفحه اول نتایج شاید کار ساده ای باشد . من نگاه دیگری دارم . اگر 50 سایت در یک کلید واژه اصول سئو را به دقت و مطابق با اصول سیستماتیک موتورهای جستجو رعایت کرده باشند آنموقع کدام 9 سایت در صفحه اول قرار خواهند گرفت ؟ آآنموقع است که این نیاز مطرح میشود که بهترین روش و بهترین تعریف برای بهینه سازی سایت تعریف سیستماتیک آن نیست و من در این مقاله میخواهم دو چیز را ثابت کنم . یکی اینکه موتورهای جستجو رباط هستند و توانایی تجزیه و تحلیل ارزش متن را بدرستی درک نمی کنند و فقط بر اساس معیار های خاصی که تماما برنامه ریزی شده به یک سایت که ممکن است محتوای ضعیفی هم داشته باشد رنک بالاتر میدهند . و دومین مساله این است که گوگل و سایر موتورهای جستجو همه اطلاعات لازم و سیستماتیک بهینه سازی و سئو سایت را اعلام نمی کنند و برخی را به دروغ بیان میکنند

نگاهی فراسوی الگوریتمی به بهینه سازی سایت

قواعد الگوریتم بازی و نگاه الگوریتمی به مقوله بهینه سازی و سئو سازی یک سایت چیزی جز تلاش و عدم اعتماد کامل به مطالب و داکیومنت های اعلام شده توسط موتورهای جستجو در باب بهینه سازی ووبسایت میباشد . بینندگان و خوانندگان گرامی از دیدگاه نگاه الگوریتمی بسیار ناپسند هست که بگوییم گوگل یک دروغ گوی بزرگ است . ولی باور کنید اینگونه است و ساختار کلی و الگوریتم اصلی طبقه بندی وبسایت ها را با نگاه فراسوی الگوریتمی به بهینه سازی سایت میتوانید کشف و ضبط کنید . من اندکی شوخی چاشنی این مقاله کرده ام ولی این حرفی که مطرح کردم شاه کلید و مهمترین آیتمی است که شاید هیچ کس نخواهد و نتواند به شما یاد دهد . زیاد درگیر الگوریتم بازی های گوگل نباشید و همواره سعی کنید الگوریتم اصلی را کشف کنید . گوگل یک دروغ پرداز بزرگ است

بهینه سازی سایت مطابق با سیستم مدیریت محتوای هر سایت

هر سیستم مدیریت محتوایی برخی زیر شاخه ها  و ریزه کاریهایی برای بهینه سازی دارد . یعنی یک وبسایت وردپرسی با بهینه سازی یک وبسایت که با جوملا مدیریت محتوا میشود اندکی متفاوت است . از دیدگاه من سیستم مدیریت محتوای دات نت روانترین سیستم مدیریت محتوا میباشد ولی وردپرس را هم دوست دارد . اصول و قواعد کلی بهینه سازی و سئو سایت برای تمامی سیستم های مدیریت محتوا یکسان است فقط برخی ریزه کاریهاست که بر آن شدیم این ها را از هم جدا کنیم و یک سرفصل با این عنوان به مقاله خود اضافه کنیم . باور کنید متا تگ همان متا تگ هست چه در جوملا بکار رود , چه در وردپرس یا ای اس پی دات نت . فرقی نمی کند . سرچ کالید واژه سئو جوملا و سئو وردپرس بالاست و هدف ما از نوشتن این متن کشاندن شما دوست عزیز و تشکر از زحمات بیدریغ شما در اضافه کردن یک کلیک به سایتمان را داشتیم . ناراحت نباشید . خوب بگردید مطالب دیگری هم در خصوص بهینه سازی سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای مد نظرتان پیدا خواهید کرد

بهینه سازی سایت برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه سازی راحتی دارد و توصیه میکنیم از ورژن های پایین یواست برای بهینه سازی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهر ببرید . موفق وموید باشید

دانستنیهای بسیار مهم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سال 2016

تحلیل آکادمیک الگوریتم های موتورهای جستجو و تاثیر آن در بهینه سازی سایت

چهار سوی بهینه سازی سایت و ارتباط موثر بین سایت و موتورهای جستجوگر

راهنمای گام به گام بهینه سازی و سئو سایت با معیارهای 2016

یگ گام تا رسیدن به یک وبسایت سوپر بهینه سازی شده

نگرش ساختار شکن به رابطه خطی بین متا تگ ها و اصول بنیادین بهینه سازی سایت

مهم ترین و معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بهینه سازی و سئو سایت

چه میکنه این بهینه سازی – روش های بهینه سازی یک سایت

بهینه سازی دخترانه سایت

بهینه سازی سایت به روش بچه بازی

بهینه سازی پسرانه سایت

ویراشت متون به سبک ایران وب و سایر شرکت های بهینه سازی

1-2-3 حال یک سایت صددرصد بهینه سازی شده دارید … – حالشا ببرید

به سخره گرفتن بهینه سازی سایت

خسته شدم گوگل جان منا ببر صفحه اول تو کلید واژه بهینه سازی سایت

ایرانیان چه نقشی در طراحی ساختارهای الگوریتمی و بهینه سازی دارند؟

عجب هلوییه این بهینه سازی – عاشقتم بهینه سازی

وای به حالتون اگه این مقاله بهینه سازی را تا آخر نخونید

بهینه سازی درس آموزش میدیم یا شما را مسخره کرده ایم ؟

گوگل جان تورا خدا سایت منا تو بهینه سازی ببر صفحه اول خودت  نوکترم گوگل چاکرتم گوگل بهیننه اتم گوگل

وای از غم تنهایی در بهینه سازی سایت

معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت در ایران را بشناسید

آقای سئو منم یا سئو میر – من آقای بهنه سازی هستم

شرکت بهینه سازی وب استارس – تیم بهینه سازی قدرتمند وب استارس را حتما ببینید

شرکت  بهینه سازی سایت سئو کاران امیر سئو راهگشای مشکلات بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

تعریف کلی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

من در باب تعریف بهینه سازی یک وبسایت اینترنتی برای موتورهای جستجو نظری نسبتا متفاوت با بقیه دارم . لا اقل در ایران و بین ایرانیها نظر ویژه ای دارم . از نظر من بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نه تنها خوب است بلکه لازم است شما وبسایتی را داشته باشید که بصورت کاملا بهینه باشد . با کمترین کار بتوانید سر از قله قاف در بیاورید . گوگل و سایر موتورهای جستجو کمی اذیت میکنند . لطفا اذیت نکنید دیگه بزارید ما سایتمون را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنیم . تورا خدا اجازه بدین بیاییم صفحه اول . روش التماس به موتورهای جستجو بهترین روش در کسب موفقیت در افزایش رنکینگ سایت و بهینه سازی شدن وبسایتتان برای موتورهای جستجو میباشد

دادتا در میارم گوگل با بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل – بسته آموزشی 1

بسته آموزش اول ما برای آموزش یهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را میتوانید به عنوان اصول پایه برای آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر بدانید . باور کنید مهمترین مساله در آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو همین است و بس . خوش اشید

بسته آموزشی 2 بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل

بسته آموزش سوم بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل

انواع بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی ask.com

بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی bing.com

بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی yahoo.com

بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی aol.com

آخرین مرحله آموزش – بهینه سازی سایت برای سایر موتورهای جستجو

در ساختار آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو همین بس که هیچ سئو کار و کارشناس بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نمیتواند بصورت تضمینی و صددرصد اعلام کند که میتواند سایتی را در کلید واژه خاصی در بازه زمانی مشخصی به جایگاه مشخص برساند . همه چیز بصورت تقریبی و مطابق با تلاش , رعایت کامل اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و کمی شانس انجام میگیرد . کارشناسان ایران وب در زمینه آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تمام تلاششان را میکنند تا شما چیزی یاد نگیرید . مهم این است که ما به صفحه اول گوگل بیاییم و شما آموزش ببینید یا نه فرقی به حال کسی نمی کند . امیدوارم آموزشهای لازم را از این مقاله در زمینه آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر گرفته باشد . موفق باشید

بهینه سازی و سئو سایت

ساختارهای پایه و مکانیزم بهینه سازی و سئو سایت

بهینه سازی و سئو سایت به روش مندلیف

بهینه سازی و سئو سایت به روش سئو میر

بهینه سازی و سئو سایت به روش کلاهبرداران ایرانی

بهینه سازی و سئو سایت برای موتور جستجوی گوگل

بهینه سازی و سئو سایت برای موتور جستجوی یاهو

بهینه سازی و سئو سایت برای موتور جستجوی بینگ

بهینه سازی و سئو سایت برای سایر موتورهای جستجو

ساختار و مکانیزم های درجه دوم سئو و بهینه سازی سایت

دومین و احتمالا مهمترین مکانیزم موفقیت در سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را ساختار مدرن دلیرف تشکیل میدهد . این مکانیزم و ساختار به شما اجازه میدهد تا به سرعت به صفحه اول نتایج موتورهای جستجوگر در کلید واژه بهینه سازی و سئو سایت برسید . باور کنید سئو سایت موفق از همین روش و ساختار مدرن دلیرف استفاده میکنند . در مکانیزم و ساختار مدرن دلیرف گوگل گیج میشود و سایر موتورهای جستجو هم هاج و واج میمانند که با این همه مطلب خاص و اورجینال که هیچ کس رغبت کپی برداری از آنها را هم نمی کند چه کار کنند و هیچ راهی برایشان نمی ماند جز آوردن سایت شما به صفحه اول موتور جستجوی مد نظرتان . در بابت سئو و بهینه سازی سایت و مکانیزم های آن این مطلب هم ضروری است که به هیچ وجه من الوجوح التماس هیچ ننه قمری را نکنید و متکی به خودتان باشید . سئو و بهینه سازی سایت یعنی موفقیت – یعنی مکانیزمی برای در هم پیچیدن نسخه رقبا . با ما باشید بهترین باشید . بی ما باشید دهنتان سرویس میشود . خود دانید

, تولید محتوا سایت : سئو و بهینه سازی محتوا

تولید محتوا سایت

از دیدگاه آقای سئو پشتیبانی تولید محتوای سایت و محتوا بیش از 50% کل فرایند بهینه سازی و سئو را شامل میشود . لطفا کپی برداری نکنید . بجای گشتن در چندین سایت اندکی به دستان و مغز مبارک فشار آورده و مطلبی تاثیر محتوا بر موفقیت سئو

از دیدگاه سئو میر محتوا بیش از 50% کل فرایند بهینه سازی و سئو را شامل میشود . لطفا کپی برداری نکنید . بجای گشتن در چندین سایت اندکی به دستان و مغز مبارک فشار آورده و مطلبی تازه را خلق نمایید . سیستم موتور جستجوی گوگل بسیار هوشمند است و هر روز در حال توسعه میباشد . کپی کاران در نهایت بازنده خواهند شد . اگر در این الگوریتم نبازند در الگوریتم های بعدی حذف خواهند شد

تاثیر تولید محتوا در افزایش رنک سایت

وقتی تولید محتوا سایت بخوبی صورت گیرد با کمی بهینه سازی اولیه هم بسته به کلید واژه مد نظرتان شانس حضور در رتبه و رنک های بالای نتایج گوگل را خواهید یافت . من این را تضمین میکنم . شما یکبار هم شده امتحان کنید اگر افزایش رتبه نداشتید بیایی سراغ من تازه را خلق نمایید . سیتم موتور جستجوی گوگل بسیار هوشمند است و هر روز در حال توسعه میباشد . کپی کاران در نهایت بازنده خواهند شد . اگر در این الگوریتم نبازند در الگوریتم های بعدی حذف خواهند شد

تاثیر محتوا در افزایش رنک سایت

وقتی شما یک محتوای خوب به نگارش در آوردید با کمی بهینه سازی اولیه هم بسته به کلید واژه مد نظرتان شانس حضور در رتبه و رنک های بالای نتایج گوگل را خواهید یافت . من این را تضمین میکنم . شما یکبار هم شده امتحان کنید اگر افزایش رتبه نداشتید بیایی سراغ من

بعد از تولید محتوا سایت حالا میتوان به دنبال تقویت پارامترهای دیگر مانند سوشال سیگنال , لینک سازی , افزایش موز اتوریتی و …

| طراحی و سئو توسط تیم سئو میر بهینه سازی وب سایت

,

نقش بک لینک در سئو و رتبه سایت

اصول کسب بک لینگ مناسب برای سایت و تاثیر آن در سئو

نقش بک لینک در رتبه سایت شما

دوران هدف قرار دادن کلمات خاص برای بک لینک ها و لینک بیلدینگ دیگر تمام شده است ، در صورتی که شما همچنان از این روش دریافت لینک می کنید ، یعنی مثلا ۱۰۰۰ لینک با عنوان سئو دریافت کرده اید ، مطمئن باشید که در اشتباه هستید، باید تاکنیک لینک بلیدینگ خود را تغییر دهید.
شما برای ساخت برند خود ، باید از لینک بیلدینگ استفاده کنید ، اما دریافت لینک ها هم قوانینی دارد ، هیچ آمار منطقی وجود ندارد ولی متخصصات سئو می گویند که بهتر است ۶۵ درصد از لینک ها دریافتی ، مرتبط با حوزه کاری شما باشد ، ۲۵ درصد مربوط به کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد و ۱۰ درصد باقیمانده نیز مربوط به دیگر موارد دریافت لینک باشد.
از سیگنال های شبکه های اجتماعی استفاده کنید و بک لینک دریافت کنید ، سیگنال های شبکه های اجتماعی بسیار مهم است ، کم کم با آن ها در وب برندینگ آشنا خواهیم شد.
لینک بیلدینگ در سال ۲۰۱۳ فقط نباید ثبت نام سایت در دایرکتوری هایی همانند dmoz باشد ، یا اینکه کارهای اسپمی همانند کامنت گذاری در سایت ها باشد، بلکه لینک بیلدینگ در سال ۲۰۱۳ باید کمی متفاوت تر صورت گیرد ، لینک های دقیقا مرتبط با حوزه کاری شما باشند ، لینک هایی که از رقبا و همکاران شما دریافت شده باشد ، چه عیبی دارد که از رقبا لینک دریافت کنید یا به آنها لینک بدهید ، همکاری باعث ارتقا هر دو طرف می شود.
پیشنهاد می کنم مطالب ما در مورد لینک بیلدینگ را نیز ببینید.

| طراحی و سئو توسط تیم سئو میر بهینه سازی وب سایت

دکوراسیون اداری

آجر نسوز نما

میز اداری

مبلمان اداری

دوربین مداربسته

دزدگیر و سیستم امنیتی

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

ثبت بین المللی اختراع

سیستم پیجینگ

ثبت اختراع در ایران

قیمت دستگاه فراخوان نوبت

دستگاه پیجر رستوران

مبلمان اداری

میز اداری

مبلمان اداری

دکوراسیون اداری

فروش دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

ثبت نشان جغرافیایی

دستگاه فراخوان نوبت

نصب دوربین مداربسته

سیستم پیجینگ

پیجینگ صنعتی

ثبت نام تجاری

میز اداری

میز کنفرانس

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

ثبت شرکت

سیستم فراخوان نوبت

رتبه بندی شرکت

بهینه سازی سایت

ثبت شرکت و رتبه بندی

بهینه سازی وب سایت

مشاوره سئو سایت

سیستم نوبت دهی

سیستم صوتی سالن کنفرانس  

پارتیشن دوجداره

پارتیشن اداری

سنگ آنتیک

آجر نسوز نما

فروش دستگاه نوبت دهی

ثبت نشان تجاری

قیمت دستگاه نوبت دهی

سامانه استعلام شرکت ها

سامانه نوبت دهی

ثبت اختراع

نوبت دهی

مشاوره ثبت اختراع

سیستم صوتی سالن کنفرانس

پارتیشن

میز

مبلمان و دکوراسیون

میز مدیریت

ثبت مالکیت صنعتی

دستگاه فراخوان مشتری

ثبت علامت تجاری

دستگاه نوبت دهی

سیستم فراخوان مشتری

مشاوره ثبت علامت تجاری

سیستم نوبت دهی بانکی

خدمات ثبت علامت تجاری

میز اداری

اطلاعات ساختمان

اطلاعات پروژه های ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت

مشاوره ثبت شرکت

سئو وب سایت

خدمات ثبت شرکت

ثبت برند

بهینه سازی و سئو

دستگاه نوبت دهی رستوران

سئو سایت

سیستم نوبت دهی فست فود

مشاوره بهینه سازی سایت

خدمات ثبت برند

کارشناس بهینه سازی سایت

ثبت طرح صنعتی

فروشندگان ابزار و یراق

فروشندگان مصالح ساختمانی

سنگ ساختمانی

سنگ آنتیک و دکوراتیو

سیستم نوبت دهی

دستگاه نوبت دهی

مشاوره ثبت برند

سیستم مدیریت صف

ثبت برند در ایران

الگوریتم گوگل

خدمات سئو

خدمات بهینه سازی سایت

سنگ آنتیک

آجر نسوز

پارتیشن

ساختمانهای در حال ساخت

آموزش بهینه سازی سایت

سئو سازی

قیمت سئو سایت

هزینه بهینه سازی سایت

دستگاه مکانیزه نوبت دهی

مراحل ثبت برند

ارتقاء سایت در گوگل

ثبت علامت

 

##RSS=http://www.decomir.ir/rss.xml##