آیا عصر پادشاهی محتوا در الگوریتم سئو 2017 به پایان رسیده؟

در الگوریتم هایی که گوگل در اواخر سال 2015 و اوایل سال 2016 منتشر کرد هم خودش به صراحت اعلام کرد و هم کاملا ملموس بود که عصر پادشاهی محتواست . ولی در سئو 2017 چطور ؟ آیا عصر پادشاهی محتوا در سئو 2017 به پایان رسیده است ؟

اگر در یک کلام بخواهیم به این مطلب پاسخ دهیم باید گفت که خیر هنوز عصر پادشاهی محتوا به پایان نرسیده ولی تغییرات کلی در الگوریتم سئو 2017 را شاهدیم . که براحتی دیگه نمیشه با تکیه بر محتوای خوب و تگ بندی مناسب بالا اومد.

الگوریتم گوگل 2017

در الگوریتم 2017 محتوا , تگ بندی و تایتل بندی مهم است ولی بشرطی که برخی دیگه از پارامترهای سئو درونی و بیرونی هم رعایت شده باشند که در کل به شرح زیر هستند

ساختار کدینگ cms نقش پررنگتری پیدا کرده

دسترسی پذیری به صفحات و لایه بندی ها اهمیت بیشتری پیدا کرده

گوگل در الگوریتم سئو 2017 رصد بیشتر و دقیق تری روی رفتار کاربران ورودی از گوگل به عمل می آورد و بر حسب رفتار آنها کیفیت محتوا را مورد بازنگری کیفی و امتیازی قرار میدهد.

و اینکه نقش اکشن های شبکه های اجتماعی و سرچ تارگت برند در گوگل افزایش چشم گیری یافته و بطور مستقیم روی نتایج تاثیر میگذارند.

عموال فوق در الگوریتم 2017 پررنگتر شده اند و دیگه نمیشه با تکیه بر محتوا و صرف نظر از پارامترهای فوق در کلیدای سنگین بالا اومد.

ولی با همه این عوامل و بعد از بررسی های کامل هنوز به جرات میتوان پادشاه را محتوا دانست و بقیه پارامترهای زیر مجموعه و کم تاثیر تری هستند.

 

کاغذ دیواری

کاشت مو

جراحی پلاستیک بینی

تشریفات مجالس

درب اتوماتیک

دوربین مدار بسته

کانکس

درب ضد سرقت

دندانپزشکی

ایمپلنت

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید