خرید ضایعات

خرید ضایعات آهن , مس ,آلومینیوم,  قلع , روی , نیکل و… در تهران , کرج ,اصفهان و سراسر کشور بصورت عمده در تناژ بالا و پایین کیلویی به قیمت مناسب  و بالاترین قیمت در میان رقبایمان در بازار خرید و فروش ضایعات کشور

اگر شما یک تولید کننده هستید که بصورت مرتبط ضایعات کارخانه خود را  نیازدارید تا بفروشید , اگر از قیمت های بسیار پایین و اندکی که همکاران و خریداران ضایعات میدهند ناراضی هستید و میخواهید ضایعات خودتان را به بهترین قیمت بفروشید جای خوبی آمدید .

کافیست تا یکبار قیمت هایی که ما برای خرید ضایعات شما پرداخت میکنیم را بشنوید آنگاه مطمئن باشید هرگز به سراغ خریدار دیگری نخواهید رفت.

بهترین شرایط خرید ضایعات مس , آهن , قلع , روی , نیکل , آلومینیوم و.. در تناژ بالا و پایین و با بهترین قیمت به ازای هر کیلو

چرا ضایعات اینقدر با ارزش است؟

ضایعات با ارزش است , اگر از منابع طبیعی مان بخوبی استفاده نکنیم و چرخه های تبدیل ضایعات به مواد مصرفی مفید را نتوانیم بخوبی طراحی و اجرایی کنیم خودمان و فرزندانما دچار مشکل خواهند شد . به عنوان یکی از مهمترین شاخه های صنایع سهم گسترده ای در زندگی روزمره ما ایفا میکند و سرمایه گذاری در بخش صنایع پلاستیک با توجه به زیرشاخه های فراوان آن تا حد زیادی مطمئن و سودآور است به شرط آنکه بتوان زمینه و بستر مناسب را جهت ورود به این عرصه فراهم کرد.
هدف اصلی ما یاری رساندن به شما عزیزان در جهت گام برداشتن در این مسیر است. حتی اگر کمترین اطلاعاتی در مورد صنایع پلاستیک چه در زمینه تولید و یا بازیافت آن ندارید کافی است با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش ضایعات و مواد ضایعاتی آهن , مس , آلومینیوم و کامپیوتر

انواع موادپلاستیک ( نایلون گرانولی عسلی و شیشه ای )

انواع p.p و xlpe ( شمعی ) اره و آسیاب ، کندور و گرانول ضایعات مواد پلاستیک بصورت اجرتی

-خرید انواع مواد و ضایعات پلاستیک از شرکتها، کارخانجات و تولیدکنندگان در سرتاسر کشور.

-فروش و تأمین انواع مواد اولیه پلاستیک نو، آسیابی و گرانول با کیفیت بالا و قیمت مناسب.

-مشاوره در زمینه تولید قطعات پلاستیکی تزریقی از طراحی و ساخت قالب تا تولید محصول.

-مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع ماشین آلات تزریق و بازیافت پلاستیک ایرانی و خارجی.

خریدارمستقیم آهن قراضه و ضایعات آهن تناژ بالا

خریدار مستقیم آهن آلات ضایعاتی درتناژبالا و پرداخت کاملا نقد

شرکت اهن الات ضایعاتی سمنگان سیرجان با 20سال سابقه در زمینه مشاوره، خرید و فروش ضایعات آهن آلات فلزی و غیرفلزی،ضایعات فولادی وفعالیت در تامین آهن قراضه مورد نیاز کارخانه های بزرگ فولاد سازی کشور آماده همکاری با شرکت ها ،موسسات و پیمانکاران میباشد. در ضمن این شرکت آماده همکاری ،مشاوره و پیش بینی در فروش آهن آلات ضایعاتی بصورت مستقیم به کارخانه های فولاد سازی کشور و گرفتن امتیازاتی از قبیل پرداخت آنی پس از تحویل بار بدون دریافت کوچکترین هزینه ای از طرف فروشنده ،می باشیم.

فروش ضایعات شما بصورت مستقیم وبالاترین قیمت به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان 

پیام مدیر سایت و پشتیبانی مرکز خرید و فروش ضایعات کشور

به این وب سایت خوش آمدید!

از این پس می توانید با مراجعه به این سایت از آخرین خبرها و خدمات و یا محصولات ما باخبر شوید .
اکنون این وب سایت در حالت آزمایشی می باشد.
مدیر این وب سایت در حال جمع آوری و ورود اطلاعات در وب سایت است.
در روزدیگری مراجعه نمایید. با تشکر

خرید ضایعات آهن

با چندین سال سابقه درزمینه خرید ضایعات آهن , خرید ضایعات آهن در تهران , خرید ضایعات آهن تناژ بالا و بهترین قیمت خریداری ضایعات آهن و فروش ضایعات آهن و  اکتشاف ، استخراج ، بازاریابی انواع مواد معدنی آماده همکاری با تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فروش و صادرات انواع زغال سنگ ( آنتراسیت ، لیگنیت ، حرارتی ، کک شو) و سایر مواد معدنی
( کک- سیلیس – سنگ آهن – گرافیت – کرومیت –
– گچ – پوکه – گرانیت – تراورتن…) مشاوره،سرمایه گذاری و مشارکت از اکتشاف تا استخراج معادن و…. می باشد.

آهن آلات ضایعاتی

اهن الات ضایعاتی سمنگان سیرجان20سال سابقه در زمینه مشاوره، خرید و فروش ضایعات آهن آلات فلزی (میلگرد،تیر آهن…)آهن آلات غیر فلزی(مس،آلمینیوم…)ضایعات فولادی(خرسک،شلاکه …) وفعالیت در تامین آهن قراضه مورد نیاز کارخانه های بزرگ فولاد سازی کشور آماده همکاری با شرکت ها ،موسسات و پیمانکاران میباشد.
در ضمن این شرکت آماده همکاری ،مشاوره و پیش بینی در فروش آهن آلات ضایعاتی بصورت مستقیم به کارخانه های فولاد سازی کشور و گرفتن امتیازاتی از قبیل پرداخت آنی پس از تحویل بار و حمل بار از مبدا به مقصدبدون دریافت کوچکترین هزینه از طرف فروشنده ، می باشیم.

خرید ضایعات آهن در تناژ بالا

لطفا قبل از فروش ضایعات آهن در تناژ بالا حتما , حتما , حتما  بامامشورت کنید قیمت قابل رقابت کلید موفقیت ماست…
پله های ارتباطی با مدیریت

درباره مرکز ضایعات کشور:

مرکز خرید و فروش ضایعات کشور از سال 74 فعالیت خود را شروع کرده است.
این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید ضایعات در کشور میباشد و در کلیه مناطق کشور فعال بوده است .
اگر شما ضایعاتی در مثلا شهرستان یزد دارید , یا ضایعاتی در ارومیه یا بوشهر و نوشهر و رشد و اردبیل دارید نگران نباشید بلافاصله بعد از تماس شما با ما کارشناسان خرید ضایعات ما در اسرع وقت خدمت خواهند رسید.

 

تماس با مرکز ضایعات کشور

برای تماس با مرکز ضایعات کشور با شماره های 09356718135 تماس بگیرید.

همچنینی نظرات و انتقادات خودتان را با فرم زیر برای ما ارسال نمایید.