X

تفاوت های عمده در الگوریتم سئو 2017 با سالهای قبل

سئو 2017

قطعا متوجه تفاوت های رفتاری گوگل در ماههای اخیر شده اید . الگوریتم سئو 2017 چگونه کار میکند ؛ در سئو سایت 2017 گوگل بر چه معیاری اقدام به رتبه دهی سایتها میکند . از ابتدای سال 2017 گوگل اقدام به انتشار یک الگوریتم کاملا جدید و با تفاوت های گسترده نسبت به الگوریتم های پیشین کرد.

و این مساله باعث شد تا نوسان زیادی در جایگاه سایتهای حاضر در صفحه اول گوگل ایجاد شود ..

دیگر مفهوم خط یک سنتی و صفحه اول سنتی که قبل از آن در هر کلیدواژه برای سایتهایی خاص وجود داشت کاملا در هم شکست ….. سئو 2017 یعنی هیچکس و هیچ سایتی جایگاه ثابت و تضمین شده در صفحه اول گوگل ندارد …

تفاوت های سئو 2017 با الگو ریتم های پیشین

در الگوریتم سئو 2017 سایت ها در هر زمینه کاری و بر حسب کلیدواژه به 10 سطح طبقه بندی میشوند .. البته این چیز خیلی جدیدی نیست و قبلا هم همین سطح بندی وجود داشت .. ولی در سئو 2017 شرایط سحط بندی هم سیالیت بیشتری پیدا کرده .. و سایتی که در سطح 3 حضور داره میتونه یکباره به سطح یک منتقل شه و بالعکس هم صادق است .

سطوح مختلف رتبه بندی سایت ها در الگوریتم 2017

در الگوریتم پیشین سطح یک شامل 8 سایت بود ولی در الگوریتم 2017 سطح یک شامل 6 سایت است و از مجموع 10 سایت حاضر در صفحه اول 3 سایت از سطح 2 و 1 سایت از سطح 3 در جابجایی میباشند .. و دقیقا به همین دلیل است که میتوان یکشبه از صفحه 3 به صفحه 1 رسید ..  سطح 2 شامل 12 سایت و سطح 3 شامل 18 سایت میباشد .

به عبارتی سایتهایی که تا رنک 36 گوگل هستند یعنی تا نیمه صفحه 4 گوگل در سطح رقابتی حضور دارند … و سایر سایتها برای اینکه شانسی برای صفحه اول داشته باشند باید ابتدا خودشان را وارد سطوح یک تا 3 کنند.

معیار های سئو 2017

در الگوریتم سئو 2017 تیتر و تگ بندی و داشتن محتوای قوی و ارجینال از اهمیتشان خیلی کاسته شده …….. و عملا دیگه نمیشه با تگ بندی و تیتر گذاری خود و محتوای کامیونی به صفحه اول رسید.

برعکس تمرکز روی سایر پارامترها زیاد شده است .. پارامترهایی که خیلی ها شاید حال نداشته باشند اونا را در سایت خود عملیاتی کنند …..

مهمترین پارامتر تعیین کننده برای موفقیت در سئو 2017 سیگنال برندینگ میباشد .

برای آشنایی با سیگنال برندینگ توصیه میشود این مقاله را مطالعه کنید .

مقالات مفید در این زمینه :

نویسنده معتبر سایت از دید گوگل شوید

نقش بک لینک در سئو 2017

پیشبینی سئو و تولید محتوا از 2015 تا 2018

دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
mir amir: کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer