X

سئو – سئو ارزان – seosaz – سئو کردن سایت – سئو ساز وردپرس

همواره سعی داشته ایم با انتشار مطالب مفید آموزشی سئو , سئو ارزان, سئو ساز – seosaz  سئو کردن سایت , سئو وردپرس بازدید کننده های موقت یا افرادی که در کنار ما را از سالها قبل حضور داشته اند را بتوانیم مجاب راضی نگه داریم.

سئو کردن سایت

سئو

سعو


سئو

اصطلاح (Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی و سئو سایت با رعایت قوانین و مجموعه تکنیک های مربوط به موتورهای جستجو  سئو نامیده میشود . سئو ارزان یا خدمات سئو , سئو ساز – seo saz  همه تقریبا یک مساله را عنوان میکنند . (مانند Google،Yahoo،Bing،Ask و …) جهت قرار گرفتن نتایج کاوش شده توسط کاربران در رتبه‌های بالاتر و یا به عبارتی دیگر به استاندارد سازی و بهبود فاکتورهای داخلی و خارجی در طراحی سایت به منظور افزایش ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل را ( seo saz) یا بهینه سازی وب سایت می گویند که در نهایت این عمل افزایش فروش محصولات و خدمات را برای یک سایت به همراه خواهد داشت. حائز اهمیت است که سئو سایت در دو فاز مجزا پیاده سازی می گردد، فاز اول آن مربوط به تکنیک های طراحی قالب سایت و چیدمان مطالب و فاز دیگر به مهارت های مستقل از طراحی وب سایت می پردازد.

سئو ساز

سئو ساز

امروزه پر کاربردترین ابزاری که کاربران جهت یافتن محصولات، خدمات و اطلاعات بر روی بستر اینترنت مورد استفاده قرار می دهند، موتور جستجو می باشد. در اغلب موارد موفقیت یک وب سایت را سئو  ساز وب سایت تضمین خواهد کرد، زیرا در حوزه بازاریابی اینترنتی سایت هایی موفق ترند که برای موتورهای جستجو بهتر بهینه سازی و سئو ساز شده باشند تا رتبه و امتیاز بیشتری را در موتورهای جستجوگر کسب کنند، چرا که  با سئو حدود 2 میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد که 86% آنها از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایتهای جدید و مطالب مورد نظر خود استفاده می کنند. هدف از سئو سایت، افزایش تعداد بیننندگان یک سایت اینترنتی از طریق بالا بردن رتبه سایت در لیست غیر پولی و رایگان نتایج موتورهای جستجو می باشد.

هدف سئو ساز

هدف  سئو ساز تحولی شگرف در رشد تجارت، فروش خدمات و محصولات یک شرکت یا شخص می باشد، داشتن یک وب سایت بهینه شده و تنوع در استراتژی بازاریابی موجب افزایش کمک رسانی به مشتریان و در نتیجه ترویج محصولات و خدمات شما در سطح جهانی و یا داخلی خواهد شد، شما برای معرفی شغل خود به صورت اینترنتی در راستای جلب رضایت مشتریان و کسب موفقیت نیاز به داشتن یک وب سایت بهینه شده هستید. سئو ساز سایت های زیادی در زمینه های مختلف وجود دارند که با طی زمان و برنامه ریزی دقیق به موفقیت های چشم گیر و درآمد های میلیونی از این راه دست یافتند، توجه داشته باشید که بعد از طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو، پس از طی مدت زمان خاصی سایت شما در رتبه‌های بالاتر قرار خواهد گرفت.

سئو ساز چه کاری میکند؟

شرکت طراحی سایت، سئو سازseosaz ارائه دهنده  سئو حرفه ای، آموزش سئو ارزان، خدمات سئو وردپرس، جوملا، بهینه سازی سایت، طراحی وب سایت ارزان، خدمات بک لینک، ارائه خدمات افزایش بازدید و رتبه الکسا و آموزش رایگان و یک سال پشتیبانی، خدمات بهینه سازی و سئو سایت به صورت تضمینی با آنالیز حرفه ای کلمات کلیدی پرترافیک توسط متخصصین شرکت و ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی حرفه ای برای بهبود کسب و کار و افزایش درآمد سازمان، ارائه دهنده خدمات خرید و فروش هاست و دامنه، فروش هاست پربازدید، سرور مجازی اختصاصی، خرید و فروش انواع سایت های تفریحی و سرگرمی، فروش انواع دامنه های رنک دار بین المللی، خرید و فروش انواع بک لینک خارجی و دائمی… برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

سئو ساز کیست؟

تعریف کلی سئو ساز کیست ؟ را نمیتوان پاسخ داد مگر با پاسخ به سئو ساز چیست؟  زمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. کلمات کلیدی سئو ارزان یا خدمات سئو , سئو سازseo saz  از جمله مهمترین ها هستند.

seosaz

سئو  یا بهینه سازی سایت اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر معروف شاید بتوان گفت که تقریبا همه افرادی که با وب آشنایی هر چند کمی دارند، حداقل برای یک بار هم که شده واژه seosaz را شنیده اند. اما seosaz کیست؟ معنای seosaz که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. seosaz یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. متا تگ‌های سئو ساز سئو وب سایت دایرکتوری های سئو موتور جستجو سئو عنکبوت سئو ارزان seosaz

سئو چیست؟

به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد.

SEO را از seosaz اول ایران بخواهید.

چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو مفید می باشد. موارد ذیل برخی از دلایل این موضوع می باشند: برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت می کند. ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند. ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام می گیرد. ۷۳ در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز می شود. ۵.۳ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

seo را از سئو ساز  seosaz بخواهید.

why seosaz?

● چه کسانی به seosaz احتیاج دارند؟

هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت می کند، به seosaz احتیاج دارد و باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seosaz را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که seosaz شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.

seosaz – سئو ساز را در گوگل محبوب کنید

سئو گوگل

علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند.  سئو گوگل موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرست بندی می کنند. متاسفانه تمام نرم افزارهای  سئو گوگل خزندگی یک جور کار نمی کنند. برای مثال اگر صفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد. یکی از کارهایی که متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند.

الگوریتم سئو گوگل

به علاوه آنها همراه با تغییرات سئو گوگل موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار می دهند. هنگامی که شما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب می کنید، شما باید از این طراح درباره بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی و سئو  برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتی که این کار طولانی تر از طراحی هایی که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو  و سئو گوگل شود. لینک‌های ورودی لینکهای خارج شونده لینک دوجانبه لینک های تبادلی سئو ساز گوگل  – google seosaz نقشه سایت آمار سایت بالابردن آمار سایت الگوریتم جستجو ارتقاء رتبه سایت سئو گوگل سئو یاهو محتوی سئو

سئو عکس

با سئو عکس رتبه سایت خود را افزایش داده و از عکس ها در بهینه سازی سایت خود نهایت بهره را ببرید. همانطور که میدانید عکس در جذب مخاطب تأثیر بیشتری نسبت به نوشته دارد. مطالبی که با عکس توضیحات خود را تکمیل می کنند معمولاً نسبت به مطالبی که بدون عکس هستند درای جذابیت بیشتری هستند و همچنین می دانیم که کاربران سایت صفحات بدون عکس را ممکن است سریع ترک کنند که این امر تأثیر منفی در سئو سایت دارد. بنابراین به سئو عکس در سایت خود اهمیت بیشتری دهید.

طبق مقالات نوشته شده یک عکس خوب معادل 1000 کلمه برای موتورهای جستجو و سئو سایت تأثیر دارد بنابراین همواره سعی کنید برای هر پست و نوشته سایت خود یک عکس مناسب داشته باشید. در درج عکس برای هر نوشته موارد زیر را رعایت نمائید:

ترفندهای سئو گوگل در سئو ساز

چند ترفند ویژه سئو ساز seosaz برای سئو عکس

سئو عکس

1- سایز عکس را متعادل کنید یعنی اگر زیاد بزرگ است و سرعت لود صفحه را کند می کند حتماً قبل از آپلود، سایز آن را برای یک سرعت اینترنت میانگین ریسایز کنید. معمولاً عکس های دارای پهنای 400 پیکسل در فرمت وب مناسب هستند (حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد)
2- نام فایل عکس را حتماً مرتبط با نوشته خود تغییر دهید. از اسامی نامرتبط و یا عدد برای عکس خود بهیچ وجه استفاده نکنید.
3- متاتگ های عکس را کامل کنید یعنی تگ alt و description هر عکس را با دقت درج کنید.
4- از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید. منظور از کیفیت بالا حجم بالا نیست. شما میتوانید یک عکس را بدون اینکه کیفیت آن افت کند در نرم افزار فتوشاپ کم کنید. (در این مورد از گرافیست خود می توانید راهنمایی بخواهید).

سئو عکس های سایت از نکات بسیار ظریفی است که اکثرا توجهی به آن نمی شود. نامگذاری صحیح و مرتبط و ترجیحا به زبان انگلیسی و قراردادن تگ جایگزین از موارد اصلی سئو عکس است که رعایت آن باعث ارتقاء رتبه سایت شما در موتور جستجوی گوگل می شود.

سئو کردن سایت

قیمت و هزینه سئو با توجه به نوع ساختار طراحی سایت، میزان ترافیک کلمات (کیورد) مورد درخواست برای اینکه سایت در صفحه اول باشد. فعالیت هایی که قبلاً روی سایت از نظر سئو انجام شده و اینکه آیا سایت و دامنه در پنالتی و جریمه گوگل قرار دارد یا خیر و …. بستگی دارد که شاید در مراحل اولیه قابل تشخیص نباشند. جدول زیر حاوی قیمت و هزینه سئو برای کاربران و کسانی که قصد سئو سایت خود را دارند تهیه گردیده و در آن برخی هزینه ها به طور تقریبی تخمین زده شده است.

شایان ذکر است که قیمت و هزینه سئو با توجه به نوع برنامه نویسی سایت، و کلمات کلیدی و وضعیت رقبای صفحه اول محاسبه می گردد ولی جدول زیر به صورت تقریبی تهیه گردیده تا بعنوان ملاکی برای هزینه سئو باشد.

جدول قیمت سئو کردن

بدون طراحی سایت
سایت را ما طراحی نکرده ایم
با طراحی سایت
سایت را ما طراحی کرده ایم
شرح خدمات سئو کردن
800000 500000 سئو کردن سایت داخلی
2500000 2000000 سئو خارج از سایت یک کیورد
4000000 3500000 سئو خارج از سایت دو کیورد
5500000 5000000 سئو خارج از سایت سه کیورد
500000 500000 هزینه لینک بیلدینگ خارجی

کلیه هزینه ها به تومان بوده و تنها برای کیوردهای کم ترافیک درج شده اند. هزینه های درج شده برای سئو خارج از سایت برای اجرای قرارداد بوده و شامل هزینه نگهداری و پشتیبانی سئو سایت نمی باشد. هزینه های اعلام شده برای بهینه سازی داخلی سایت برای یک بار و دائمی می باشد. تشخیص کی وردهای کم ترافیک با کارشناسان شرکت و براساس سایت های مرتبط در صفحه اول گوگل می باشد. سئو تضمینی برای کلمات پر ترافیک تنها با طراحی وب سایت اختصاصی توسط شرکت انجام می شود. (آخرین بروز رسانی مردادماه ۱۳۹۴). تهیه شده توسط شرکت طراحی سایت و سئو گوگل میر

شرح فعالیت های سئو کردن سئو میر

مهمترین فعالیت های سئو کردن سایت در سئو میر

۱- آنالیز نام دامنه
۲- آنالیز کلمات کلیدی
۳- بررسی چگالی کلمات کلیدی
۴- آنالیز محتوای سایت
۵- آنالیز عنوان صفحات
۶- آنالیز رقبا با توجه به کلمات کلیدی اعلام شده
۷- آنالیز سرعت سایت و سرور
۸- ایجاد و بهینه سازی فایل Robots.txt
۹- ثبت سایت در موتورهای جستجو
۱۰- بهینه سازی هدرهای سایت H1,H2,…
۱۱- بهینه سازی تصاویر مهم سایت
۱۲- بهینه سازی کدهای سوروس HTML
۱۳- بهینه سازی لینک های داخلی (هایپرلینک)
۱۴- بهینه سازی لینک های خارج از سایت
۱۵- تهیه نقشه سایت xml
۱۶- بهینه سازی افزایش بازدید با توجه به نیاز سایت
۱۷- ایجاد بک لینک در سایت ها
۱۸- تصحیح و بهینه سازی ساختار کلی سایت (در صورت امکان و نیاز)
۱۹- ارائه گزارش میزان پیشرفت صفحات سایت
۲۰- آموزش در زمینه ایجاد صفحات جدید در صورت لزوم
۲۱- آموزش نگهداری و پشتیبانی از رتبه کسب شده در گوگل

خدمات سئو

کلیه خدمات سئو شرکت رایان مهرافرانت به صورت تضمینی می باشد یعنی وجهی که شما پرداخت می کنید در صورت عدم موفقیت بدون کسر هیچ مبلغی از طرف شرکت به شما عودت داده خواهد شد

سئو ارزان

البته باید توجه داشت که سئو ارزان توسط برخی افراد که دارای تجربه کافی در این زمینه نیستند نیز ممکن است ارائه شود و این ناشی از نداشتن تجربه کافی در محاسبه هزینه های سئو است که قطعا باعث خواهد شد پروژه سئو توسط این افراد به نتیجه مطلوب نرسد و درست مانند طراحی سایت ارزان که توسط برخی شرکت های با تجربه ارائه می شود و دلیل آن تجربه و تخصص بالای آنهاست و براثر تعدد پروژه ها روش کار از ابتدا تا انتها روشن بوده و نیاز به آزمون های صحیح و خطا ندارند و یک پروژه را می توانند با هزینه بسیار کمتری و بدون کاستن از کیفیت کار انجام دهند.

سئو ارزان قیمت seosaz

شرکت سئو ساز seosaz با تجربه چندین ساله در سئو کلمات کلیدی پر ترافیک پروژه های خود را به صورت سئو ارزان و تضمینی انجام می دهد. بدین معنا که در صورت عدم موفقیت به هر دلیلی کلیه هزینه های پرداخت شده توسط کارفرما به صورت کامل عودت داده خواهد شد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

سئو وردپرس

سئو وردپرس تخصص ماست

سئو ارزان وردپرس یا خدمات سئو , سئو ساز – seo saz

دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده
mir amir: کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer