,

آنالیز تعداد سرچ و جستجوی کلمه ها در گوگل پایه تولید محتوا

تعداد سرچ یک کلمه در گوگل

آدم های باهوش لزوما مسیری را نمیروند که همه میروند .. شناسایی کلمات پرترافیک و تعداد سرچ یک کلمه در گوگل مبنای تدوین استراتژی تولید محتوا و سئو سایت میباشد .

آنالیز سرچ گوگل

اگر در تعیین تعداد سرچ یک کلمه در گوگل با موفقیت عمل کنید براحتی میتوانید اولویت ها را تعیین کنید ولی سایتهای موفق از هیچ کلمه ای نمیگذرند و حتی یک کاربر را هم براش برنامه دارند تا اگر کاربری کلمه ای خاص را سرچ میکند محتوایی مناسب برای گرفتن جایگاه در آن کلمه خاص هم تولید کنند .

تعداد جستجوی کلمات در گوگل

هر چقدر تعدادی جستجوی کلمات مختلف در گوگل بالاتر باشند رقابت بالاتری هم دارند ولی اگر باهوش باشید در هر زمینه ای میتوانید تعدادی کلمه پیدا کنید که رقابت بالایی از نظر سئو و بهینه سازی سایت ندارند ولی تعداد جستجو و سرچ خوبی دارند . آنالیز سرچ گوگل و  شناخت صحیح تعداد جستجوی کلمات در گوگل بستر ساز تصمیم گیری برای تولید محتوای سایت و تگ بندی های و تایتل بندی محتوا هاست.

بطور کلی هر کلمه ای که در گوگل هر ماه بیش از 30 بار سرچ میشود اهمیت دارد و باید در استراتژی تولید محتوا و سئو جای داشته باشد . اگر فرضا در این کلمه خاص که تعداد 30 بار در ماه جستجو میشود جایگاه خط یک گوگل را داشته باشید با آمارهای گوگل که رتبه یک گوگل بطور متوسط  60 درصد کاربران را جذب خود میکند میتوانید مطمئن باشید از 30 کاربری که آن کلمه خاص را جستجو کنند حداقل 20 کاربر به سایت شما مراجعه خواهند کرد . پس می ارزد که روش کار شه  و تعداد سرچ یک کلمه در گوگل بدرستی آنالیز شه.. و کافیست 10 تا از این کلمات نسبتا کم سرچ را کنار هم بگذارید و آنگاه تعداد سرچ آنها معادل میشود با یک کلمه متوسط و 50 تا از کلمات ریز بازدیدی معادل یک کلمه پررقابت خیلی قوی را به سایت شما خواهند داد اگر این 50 کلمه ریز را بدرستی شناسایی کرده و در جهت گرفتن جایگاه در آنها اقدام نمایید .

شناسایی کلمات سرچ شده در گوگل اولین گام برای برنامه ریزی سئو میباشد

انسان های باهوش در مواقع بسیاری بر خلاف جریان آب شنا میکنند و در دید عوام گاها به آدم ها احمق هم شبیه میشوند ولی در نهایت همگان لب به تحسینشان باز میکنند.  آنالیز سرچ گوگل و تعداد جستجوی کلمات در گوگل اولین گام و اصلی ترین گام موفقیت در بهینه سازی سایت میباشد.

در شرایطی که همه سایتها و سئو کاران به شدت برای گرفتن جایگاه در کلمات پرترافیک و پر رقابت در تلاشند. و سئو این کلمات عملا آدم حرفه ای و فعال میخواد و هزینه سئو بسیار زیادی برای گرفتنشان باید صرف شود.  آدم هایی هم پیدا میشوند که با کمی آنالیز و تحقیق و نکته سنجی کلیدواژه هایی را پیدا میکنند که ترافیک و سرچ بالایی داره ولی بر خلاف کلمات دیگه رقابت برای آنها خیلی خیلی پایین تره …

آنالیز سرچ گوگل

یک سایت موفق حتی از یک کاربر هم نمیگذرد و در مباحث مختلف حوزه کاریش اقدام به انتشار محتوای اختصاصی میکند ولی این به معنای موفقیت همه سایتهایی که نرخ انتشار مطلبشان خیلی زیاد است. تضمین شده است . بلکه سایتهایی موفق میشوند که با استراتژی و اهداف مشخص اقدام به آنالیز سرچ گوگل و تعداد جستجوی کلمات در گوگل کرده و  انتشار مطالب میکنند و در وحله اول کلیدواژه های ریز  و درشت را بدرستی شناسایی میکنند و در وحله دوم به تناسب بانکی از کیوردها که در اختیار خواهند داشت اقدام به تدوین استراتژی مشخص و انتشار مطالب اختصاصی برای هر کلید واژه یا گروهی از کلیدواژه ها میکنند .

نحوه آنالیز تعداد سرچ و جستجوی کلمه ها در گوگل

حال سئوالی که اینجا مطرح میشود این است که از کجا باید کلیدواژه های ریز و درشت کسب و کارمان را که در گوگل توسط کاربران جستجو میشوند را شناسایی کنیم ؟ و تعداد سرچ یک کلمه در گوگل و تعداد جستجوی کلمات در گوگل را با کمک چه ابزار آنالیز سرچ گوگل بررسی کنیم؟

سئو میر تا کنون یک مطلب در اینخصوص منتشر کرده است که نحوه پیدا کردن کلیدواژه ها از طریق گوگل را شرح میدهد و بزودی مطالب دیگری در اینخصوص منتشر خواهیم کرد . قطعا اگر جستجو کنید در اینترنت میتوانید منابع آموزشی مفیدی در این موارد هم میتوانید در سایتهای فارسی زبان و لاتین زبان پیدا کنید.پیدا کنید .

 

 

,

استفاده از واقعیت مجازی در سایت نزدیکتر از همیشه به واقعیت

تقریبا روزی نیست که در اخبار مرتبط با تکنولوژی از تکنیکی بنام واقعیت مجازی چیزی نشنویم . واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دو مفهوم نسبتا مجزا از هم هستند که با روندی که در حال توسعه است قطعا در چند سال آینده جای پای خود را در زندگی بشر باز خواهد کرد و به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل خواهد شد.

واقعیت مجازی

 فروشگاه‌های اینترنتی در آینده قطعا به سمت استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهند رفت. پیش‌نیازها و دلایل حرکت به سمت تولید محصولاتی قابل لمس برای کاربران را بشناسیم.

به گزارش رویاگر پارس؛ واقعیت مجازی به ما امکان می‌دهد بودن در فضاهایی را تجربه کنیم که در دسترس ما نیستند، از ما دور هستند و یا خطرات زیادی در واقعیت دارند.  قصد داریم تا آینده‌ی تجارت الکترونیک و سایت‌های اینترنتی و امکان استفاده از واقعیت مجازی را در سایت‌های مختلف در سطحی گسترده واکاوی کنیم.

اگر شما دو فروشگاه اینترنتی را مقایسه کنید که یکی فروش موبایل دارد و دیگری فروش کاغذ دیواری و اگر این دو سایت از نظر سئو و جایگاه گوگل و اعتبار بین مردم کاملا در شرایط مشابه باشند، به طور حتم میزان فروش کاملا متفاوتی دارند و در حال حاضر سایت‌هایی که اقدام به فروش محصولاتی نظیر پوشاک و کاغذ دیواری می‌کنند با مشکلات بسیاری مواجه هستند و به هر اندازه از تصاویر استفاده کنند نمی‌توانند حس لمس جنس را به مشتری بدهند.

واقعیت مجازی به راحتی میتواند حلال این مشکل باشدو کاربر از هر کجای دنیا می‌تواند جنس محصول را بخوبی درک کند.

پیشنیازهای استفاده از واقعیت مجازی در سایت

پیشنیاز طراحی سایت با واقعیت مجازی در مرحله اول عمومیت یافتن عینک‌های واقعیت مجازی یا محصولاتی مشابه آن است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق آنها بتوانند از امکانات سایتی که محصولاتش را در بستر واقعیت مجازی ارائه کرده است استفاده کنند .

در حال حاضر این تجهیزات هم خیلی گران هستند و هم خیلی حجیم؛ ولی با روند توسعه‌ای که دارند به راحتی می‌توان حدس زد که در سال‌های نه چندان دور واقعیت مجازی می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در زندگی بشر بازی کند و به شکل انبوه به منازل مردم راه یابد.

از همین رو سایت‌هایی که می‌خواهند در بازار فردا جایگاهی داشته باشند؛ باید کم کم در مورد طراحی سایت با واقعیت مجازی و ایجاد محصولاتی که کاربران بتوانند آنها را از طریق واقعیت مجازی بخوبی ببینند و لمس کنند به شکل جدی فکر کنند.

فروشگاه های اینترنتی آینده قطعا به سمت و سوی استفاده از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهند رفت . پیش نیازها و دلایل حرکت به سمت تولید محصولاتی قابل لمس برای کاربران را بشناسیم.

راهبند و درب اتوماتیک

راهبند

درب اتوماتیک

قبلا درباره تمامی ویژگی ها و کاربردهای  راهبند یا درب اتوماتیک صحبت کردیم اما الان قصد داریم تا شما را با مزایای درب اتوماتیک آشنا سازیم و اگرابهامی هم در این مورد دارید میتوانید از طریق این مقاله آنرا رفع کنیم. درب اتوماتیک بر دونوع است یک نوع از آن مخصوص مصارف تجاری مانند درب ورودی ارگان های دولتی و فروشگاه ها و غیره میباشد که از آن تحت عنوان درب اتوماتیک شیشه ای نامیده میشود نوع دیگر درب اتوماتیک هم برای ورودی پارکینگ ها منازل میباشد که توسط ریموت کنترل میشود و فرمان حرکت از طریق آن به درب ارسال میشود اما درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد بیشتری دارد و میتوان از آن بعنوان یکی از دربهای اتوماتیک صنعتی یاد کرد. از مهمترین مزایای درب اتوماتیک عدم تماس دست با آن است مخصوصا نوع شیشه ای این درب بسیار سریع لکه و کثیفی را به خود جذب میکند و باید به صورت مداوم آنرا تمیز کرد به همین دلیل قابلیت برقی بودن و خودکار عمل کردن آن مانع از تماس مستقیم دست با درب اتوماتیک شده است خب این فقط یکی از مهمترین مزایای درب اتوماتیک بود و کلی ویژگی و مزیت دیگر هنوز ناگفته مانده و ما هم میخواهیم تا آنجائیکه میتوان از درب اتوماتیک بگوئیم . دومین مزیت برتر درب اتوماتیک شیک بودن آن است اصلا هر مکانی که درب اتوماتیک دارد مشتری با یک دیدگاه دیگر وارد میشود و حساب دیگری روی آن باز میکند و اگر قصد خرید هم نداشه باشد به خاطر همین با کلاسی و رده بالا بودن درجه فروشگاه حتما خرید میکند و دفعه بعدی هم حتما و بدون شک به همان مکان مراجعه میکند ممکن است به اطرافیان خود هم بگوید که فلان مغازه درب اتوماتیک دارد و خیلی کلاس بالاست حتما سری بزنید.دیدید که تا چه حد یک درب اتوماتیک میتواند در جذب مشتری مفید واقع شود.پس به یکی دیگر از مزایای درب اتوماتیک هم اشاره کردیم و کلا مقوله آنرا برای شما باز کردیم اما الان وقت آن رسیده است که کمی بیشتر با خود درب اتوماتیک و اجزای آن آشنا شویم درب اتوماتیک شیشه ای باید یک چهارچوب بسیار مقاوم و مناسب داشته باشد که توانایی تحمل وزن درب را داشته باشد چون معمولا دربهای اتوماتیک دارای وزن بالایی هستند و سوار کردن آن در چهار چوب هم کمی دشوار میباشد.در قسمت بالایی درب اتوماتیک یک سنسور قرار دارد تا هنگام نزدیک شدن یک شخص به درب به صورت خودکار گیت برای آن باز شود و فرد به داخل رود گاهی اوقات هم برای مسائل امنیتی یک عدد دوربین مدار بسته با کیفیت اچ دی نیز در قسمت فوقانی درب اتوماتیک تعبیه میکنند تا تصاویر را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ثبت و ضبط کند حتی در صورت دایر نبودن فروشگاه هم بتواند بوسیله مادون قرمز و دید در شب فیلم را ضبط کند.سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک بستگی به موتور و جک آن دارد یعنی هر چه قدر که این اجزا مرغوب تر باشد درب با سرعت بیشتری باز و بسته میشود البته فقط سرعت مهم نیست باید درب روان باشد و لرزش و ایست در حرکت نداشته باشد اگر همچین موردی را مشاهده کردید حتما موتور درب نامرغوب و درجه دو است و کیفیت بالایی ندارد و پس از مدتی استفاده امکان خرابی و یا از کار افتادن آن وجود دارد. خب سعی شد تا این جای کار مهمترین مزایای درب اتوماتیک گفته شود و شما هم با آن یک آشنایی کلی داشته باشید.

راهبند

حتما و حتما راهبن را دیده اید و مطمئن هستم که برای یکبار هم که شده باشد به راهبند برخورده اید راهبند همان وسیله است که در کنار درب ورودی قرار گرفته است و مانع از ورود و خروج بدون اجازه خودروها میشود درواقع راهبند برقی و اتوماتیک است و توسط یک دکمه کار میکند و میله آن توسط جک و موتور به حرکت در می آید در واقع این میله و لوله ای که مدام در حال بالا و پائین رفتن است بوم راهبند نامیده میشود و طول بوم راهبند هم بسته به نیاز و مکان مورد نظر نیز متغیر میباشد این بوم ها از طول سه متر تا 6 الی هفت متر وجود دارند و بنابر نیازی مشتری نیز خریداری میشوند.

راهبند اتوماتیک

هر چه قدر که طول بوم راهبند اتوماتیک بلندتر باشد باید موتور و جک آن هم قوی تر باشد تا بتواند آنرا جابجا کند مسلما وقتی که طول بوم بلندتر میشود وزن آن هم بیشتر میشود و بایستی موتور قوی تری نیز آنرا هدایت کند .بوم از جنس فلز و آهن میباشد و برخی از بوم ها از پلاستیک فشرده و کائوچو ساخته شده اند اما اغلب بوم ها فلزی هستند تا خودروها بر اثر برخورد موجب خرابی بوم و راهبند نشوند و نتوانند به راحتی هم از آن عبور کنند مسئله دیگر و مهم در مورد راهبند برند آن میباشد همیشه سعی کنید که برای حمایت داخلی و تولید ملی از نوع ایرانی خرداری کنید چون واقعا راهبندهای ایرانی هیچ تفاوتی با انواع خارجی ندارد و حتی برخی از آنها از نمونه های خراجی هم بهتر هستند پس توصیه ما به شما عزیزان این است که راهبند ایرانی بخرید.اما راهبندها بر دو نوع میباشند یکی راهبند هیدرولیکی و یکی هم راهبند مکانیکی.
راهبند مکانیکی از جمله ابتدایی ترین نوع راهبند ها میباشد و جزو سری اول راهبندها محسوب میشوند و بوسیله یک چرخ دنده حرکت میکند اما با گذشت زمان دیدیم که نوع دیگر و مدرن تر راهبند به بازار عرضه شد و آن هم راهبند هیدرولیکی بود که توسط پمپ روغن و جک های موتور دار به حرکت در میآمد در حقیقت نوین ترین نوع راهبند هم همین هیدرولیکی میباشد بومراهبند هیدرولیکی دیگر محدودیت سایز ندارد چون پمپ روغن این راهبند توانایی این را دارد که هر طول و وزنی از بوم را بالا و پائین ببرد و مانند نوع مکانیکی محدودیت ندارد.از راهبندها به طور عمده در ساختمان های اداری و دانشگاه ها استفاده میشود و بیشتر برای مراکز و مکان های پر تردد میباشد که هر لحظه و هر دقیقه ماشین ها و خودرو ها در حال عبور و تردد هستند و نگهبان هم باید یک ایست کامل را بوسیله راهبند به وی بدهد تا بررسی کند که فرد مشکوک است و یا خیر در صورت وجود هر گونه مشکل نگهبان میتواند مانع از ورود فرد به داخل محوطه شود خب این یکی از مزیت های راهبند که فرد به صورت خودسرانه نمیتواند وارد شود و باید دستور نگهبان برای بالارفتن راهبد صادر شود در غیر اینصورت هیچ راهی برای دخول وجود ندارد البته این یک مسئله امنیتی است و فقدان آن یعنی ضعف در ایمنی پس وجود راهبند یک راهکار برای ایجاد و حفظ امنیت میباشد.

پروژه فروش جک پارکینگی

تکنولوژی های مرتبط با درب های ساختمان دائما در حال توسعه میباشند . جک پارکینگی از جمله همین تکنولوژی ها میباشد که با نصب شدن در درب اتوماتیک پارکینگی هم باعث سهولت بسیار زیادتری در باز و بسته شدن درب ها میشود و هم ضریب امنیت را تا حد زیادی بالاتر میبرد . سئو میر […]

گوگل مپ و امکان کاوش در سیارات منظومه شمسی

به گزارش کارشناس اخبار ویژه گوگل در سئو میـــر مقامات شرکت گوگل در همکاری مشترک با سازمان فضایی ناسا موفق به ارائه نسخه جدیدی از نرم افزار مشهور گوگل مپ با قابلیت جستجو در فضا برای کاربران خود شده اند.

این امکان جدید شرایطی را برای کاربران گوگل مپ(MAP) ایجاد می کند تا به مشاهده سیاره‌های منظومه شمسی از جمله زحل، پلوتو و زهره و همچنین قمر‌های آنها بپردازند.

گوگل اکنون به کاربران امکان می‌دهد تا به جستجو در سراسر کره زمین بپردازند و حال قابلیت جدید این نرم افزار امکان مشاهده فضا را نیز فراهم کرده است.

کاوش در سیارات منظومه شمسی با گوگل مپ
مقامات ناسا همچنین موافقت کرده اند که داده‌های اطلاعاتی کسب شده توسط کاوشگر فضایی کاسینی را نیز در اختیار مقامات گوگل قرار دهند.

کار کردن با این قابلیت جدید نرم افزار گوگل آسان است و کاربر می تواند روی سیاره یا قمر مورد نظر خود زوم انجام دهد.

تصاویر تمامی سیاره‌ها به صورت سه بعدی در نرم افزار قرار دارد و کاربر با زوم کردن بر روی هر سیاره می‌تواند قسمت‌های مختلف آن را بررسی و نام آنها را مشاهده کند.

گوگل مپ و دیدن ماه
اکنون در قابلیتی دیگر کاربران گوگل استریت ویو (Google Street View) قادر به گردش و رفتن به تور مجازی در ایستگاه فضایی بین المللیهستند.

کاربران می‌توانند از بیشتر قسمت‌های ایستگاه فضایی بین المللی بازدید کنند و با استفاده از ماژول‌های انتخاب مسیر به حرکت در ایستگاه فضایی بپردازند و با امکانات، بخش‌ها و تجهیزات آن آشنا شوند.

در ادامه می توانید تصاویری زیبا از بخش های مختلف ایستگاه فضایی بین المللی را مشاهده کنید.

لینک خبر : https://seomir.ir/%d8%ae%d8%a8%d8%b1-79-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/

,

پکیج بک لینک ویژه برای سایتهای مبلمان , دکوراسیون و تزئینات داخلی

, ,

مشاوره انتخاب دامنه های رنکدار

شروع کسب و کار جدید با یک دامنه سابقه دار و البته خوش سابقه که سالها در زمینه کاری شما فعال بوده و بنا به دلایلی فعالیت خود را ادامه ندارده است میتواند پل میانبری باشد به سوی موفقیت

از همین رو کارشناسان سئومیر آمادگی دارند شما را در جهت پیدا کردن و انتخاب دامنه های رنکدار با اتوریتی بالا و سابقه کاری خوب و بالای 5 سال یاری کنند .

برای اطلاعات بیشتر در اینخصوص میتوانید بصورت تماس تلفنی یا ارتباط در تلگرام با شماره 09332978858 تماس بگیرید.

,

اولین پروژه سئومیر در آمریکا با کلمه Followers for instagram

آنها که سئوکارند بخوبی شرایط هدایت یک سایت از کشوری دیگر برای حضور در نتایج لوکال کشور هدف را بخوبی درک میکنند و میدانند که اینکار به سان رانندگی با چشم بسته است.

ما کلمات انگلیسی برای حضور در نتایج لوکال گوگل در ایران را قبلا چندین بار انجام داده ایم ولی این پروژه اولین پروژه سئو میر از این دست میباشد. که قرار است هدف کشور دیگری باشد.

شرح پروژه :

این پروژه به درخواست یک ایرانی تبار ساکن ایالت تگزاس آمریکا توسط سئویر از اواخر مرداد ماه 96 شروع میشود و نتایج حاصله در بازه های زمانی 1 ماهه در همین برگه اطلاع رسانی خواهند شد .

کلمات کلیدی پروژه :

Followers for instagram
Buy instagram followers

کشور هدف برای حضور در نتایج گوگل: آمریکا و بطور اخص ایالت تگزاس

در همین برگه سعی خواهیم کرد در مورد روند رشد و شرایط پروژه سئومیر در آمریکا اطلاع رسانی کنیم.

 

,

بهینه سازی و سئو سایت در کرج , شهریار , اندیشه

ارائه کلیه خدمات سئو سایت در اندیشه , بهینه سازی سایت در کرج, بهینه سازی و سئو سایت در شهریار در کمترین زمان به اطلاع همشهریان عزیز ساکن در کرج , شهریار , اندیشه میرساند گروه سئو میر بواسطه نزدیک بودن محل سکونت دو تن از برترین سئوکاران خود در محدوده های شهری کرج و […]

انجام پروژه و پایان نامه سئو ( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)

انجام پایان نامه سئو سایت گروه سئومیر آمادگی دارد دانشجویانی را که برای پروژه های دانشجویی و پایان نامه های خودشان موضوعات مرتبط با سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را برگزیده اند یاری کند. البته طبیعی است که ما به اندازه شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات و مشاوره پایان […]

دامنه رنکدار فروشی در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری با جایگاه گوگل

دامنه رنک دار در زمینه مبلمان اداری , دکوراسیون اداری , میز اداری و پارتیشن

دامنه رنک دار در زمینه مبلمان اداری

به استحضار کاربران وب سایت Seo mir میرساند که یک دامنه بسیار قوی به لحاظ رنک و جایگاه گوگل در زمینه کاری مبلمان اداری , دکوراسیون اداری , میز اداری و پارتیشن به فروش میرسد.

در حال حاضر این دامنه برای کلماتی چون میز اداری , میز مدیریت , میز کنفرانس , کانتر پذیرش , کمد اداری , کمد بایگانی , پارتیشن شیشه ای و… در صفحه اول گوگل حضور دارد.

مشخصات دامنه رنکدار در زمینه مبلمان اداری

این دامنه یک نام پابلیک دارد که میتواند برای اکثر برندهای مورد استفاده قرار گیرد .

در حال حاضر طراحی ابتدایی با ساختار html ساده دارد و گروه سئومیر آمادگی دارد در صورت نیاز خریدار با محتوا و محصولات کارفرما آن را بازطراحی کرده و تحویل دهد.

جایگاه های این سایت در گوگل کاملا تثبیت شده هستند و با تضمین 6 ماهه ارائه میشوند.

آدرس دامنه :  http://www.iran-desk.ir/

شرایط واگذاری ( فروش یا اجاره دامنه):

فروش قطعی دامنه

قیمت : 2,500,000 تومان

اجاره دامنه :

هزینه اجاره یکساله : 1,500,000 تومان

در شروع قرارداد اجاره ظاهر سایت بازطراحی شده و با محتوا و طرح مورد نظر مستاجر بروز رسانی خواهد شد.

 

راه اندازی مجدد پورتال آینه توسط گروه سئو میــــر

به اطلاع علاقه مندان پورتال آینه میرساند این سایت بعد مدت کوتاهی عدم فعالیت مجددا از ابتدای تیر ماه 96 توسط گروه سئو میــــر : جزیره گوگل راه اندازی شده و با مطالب متنوع میزبان شما خواهد بود .

در دور جدید فعالیت پورتال آینه علاوه بر انتشار مطالب مانند دور قبل اقدام به معرفی تعدادی از برترین های مشاغل و کسب و کارهای ایرانی در این سایت خواهیم کرد .

بزودی در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری خواهد شد.

پورتال آینه

, ,

معرفی روزانه لیست دامنه های رنک دار آزاد شده در زمینه های مختلف

, , ,

طراحی سایت و ارتقاء به صفحه اول گوگل برای مشاوران املاک فقط با یک ملیون

,

آیا عصر پادشاهی محتوا در الگوریتم سئو 2017 به پایان رسیده؟

در الگوریتم هایی که گوگل در اواخر سال 2015 و اوایل سال 2016 منتشر کرد هم خودش به صراحت اعلام کرد و هم کاملا ملموس بود که عصر پادشاهی محتواست . ولی در سئو 2017 چطور ؟ آیا عصر پادشاهی محتوا در سئو 2017 به پایان رسیده است ؟

اگر در یک کلام بخواهیم به این مطلب پاسخ دهیم باید گفت که خیر هنوز عصر پادشاهی محتوا به پایان نرسیده ولی تغییرات کلی در الگوریتم سئو 2017 را شاهدیم . که براحتی دیگه نمیشه با تکیه بر محتوای خوب و تگ بندی مناسب بالا اومد.

الگوریتم گوگل 2017

در الگوریتم 2017 محتوا , تگ بندی و تایتل بندی مهم است ولی بشرطی که برخی دیگه از پارامترهای سئو درونی و بیرونی هم رعایت شده باشند که در کل به شرح زیر هستند

ساختار کدینگ cms نقش پررنگتری پیدا کرده

دسترسی پذیری به صفحات و لایه بندی ها اهمیت بیشتری پیدا کرده

گوگل در الگوریتم سئو 2017 رصد بیشتر و دقیق تری روی رفتار کاربران ورودی از گوگل به عمل می آورد و بر حسب رفتار آنها کیفیت محتوا را مورد بازنگری کیفی و امتیازی قرار میدهد.

و اینکه نقش اکشن های شبکه های اجتماعی و سرچ تارگت برند در گوگل افزایش چشم گیری یافته و بطور مستقیم روی نتایج تاثیر میگذارند.

عموال فوق در الگوریتم 2017 پررنگتر شده اند و دیگه نمیشه با تکیه بر محتوا و صرف نظر از پارامترهای فوق در کلیدای سنگین بالا اومد.

ولی با همه این عوامل و بعد از بررسی های کامل هنوز به جرات میتوان پادشاه را محتوا دانست و بقیه پارامترهای زیر مجموعه و کم تاثیر تری هستند.

علامت تجاری و نام دامنه

از شایع ترین روش های سواستفاده از علائم تجاری متعلق به غیر، استفاده از علامت مزبور به عنوان نام دامنه است. نام دامنه یا همان آدرس اینترنتی که منطبق بر IP می باشد ، کارکردی دوگانه دارد : هم نشانی یک پایگاه اینترنتی محسوب می شود و هم نام و معرف آن است. 
بنا به دلایل عدیده، که بررسی آن ها از این مجال بیرون است، باید گفت صرف نظر از اینکه نام دامنه خود مستقلا به عنوان یک قسم نوین از حقوق (حقوق مالکیت فکری) قابل حمایت بوده و چالش های حقوقی خاص و درون حوزه ای خود را دارد، عملا بیشترین تنش را با نام ها و علائم تجاری یافته است که در اینجا ما قصد داریم که به فرض اخیر (تنش با علائم تجاری) بپردازیم. البته پیش از ورود به این مباحث لازم است دو نکته را خاطر نشان سازیم:
اول: اصولا تجار و دارندگان بنگاه های تجاری و خدماتی و حتی اداری ، بیش از هر چیز به ثبت نام دامنه ای مشابه با علامت (یا نام) تجاری خود رغبت دارند و ثبت نام دامنه های غیر مشابه یا نام دامنه های غیر مرتبط با این علائم را بعنوان گزینه های بعدی مدنظر قرار می دهند. علت این علاقه نیز روش جستجوی کاربران و موتور های جستجو است. زیرا از نظر تحلیل روانشناسانه رفتارهای کاربران، این واقعیت ثابت شده است که وقتی کسی نشانی اینترنتی سایت مورد نظر را نمی داند سعی می کند یا آن را حدس بزند یا اینکه از موتور جستجو کمک بگیرد. در صورت نخست معمولا کاربران چنین فرض می کنند که نام دامنه موسسه یا شرکت مورد نظر همان نام یا علامت تجاری آن است. مثلا کسی که به دنبال سایت شرکت سونی یا فیلیپس است اولین چیزی که به ذهنش خطور می کند اینست که نام دامنه sony.com یا PHILIPS.com را امتحان کند که در اغلب موارد نیز (بخصوص در مورد تجار یا شرکت های معتبر) این حدس صحیح است. در مرحله بعد هم که از موتورهای جستجو کمک می گیرد نحوه چینش نتایج جستجو از سوی این موتورهای جست و جو عملا به گونه ای است که ساده ترین و سلیس ترین نتایج جستجو ابتدا نمایش داده می شوند که حاوی پیشوند، پسوند یا حتی نتایجی که در محتوای خود حاوی کلید واژه

دوم: با توجه به اینکه در نظام نام های دامنه هنوز امکان استفاده از علائم و تصاویر و بخصوص اصوات و بوها و چنین نشانه هایی وجود ندارد و این نظام صرفا مبتنی بر استفاده از اعداد است لذا عملا مشکلات و چالش های مورد بحث منحصر به علائمی می شود که یا نوشتاری بوده و یا معادل نوشتاری دارند و علائم تجاری تصویری یا صوتی اولا و بالذات دچار چنین چالش هایی نخواهند شد. 
به هر حال، تنش میان نام دامنه با علائم تجاری صور مختلفی دارد:
این چالش در درجه اول می تواند ناشی از این باشد که وجود دو علامت تجاری یکسان یا مشابه ولی معتبر در قلمرو دو نظام حقوقی امکان پذیر است و در پرتو اصل سرزمینی بودن علائم تجاری هر یک از این دو کشور خود معتبر بوده؛ بنحو مسالمت آمیز نیز به همزیستی می پردازند. حال اگر دارندگان هر دو علامت بخواهند که همان علامت (یا نام تجاری) خود را بعنوان نام دامنه (نشانی خود در اینترنت) برگزینند، خودبخود ممکن است تعارض پیش آید و از نظر فنی و بر اساس قاعده حق تقدم، فقط یکی از ایشان (اولی) موفق خواهد شد و دیگری از این حق محروم شده و ممکن است اقدام به طرح دعوا کند زیرا خود را برای استفاده از آن نام محق می داند.
البته مشکل دارندگان علائم تجاری در فضای تبادل اطلاعات به همین جا ختم نمی شود و ممکن است شخصی بدون آنکه علقه یا رابطه حقوقی مشخص و تعریف شده ای با یک علامت تجاری داشته باشد قبل از اقدام دارنده آن علامت برای ثبت نام دامنه ای معادل علامت تجاری خود، اقدام به ثبت کردن نام دامنه ای کند که عیننا معادل علامت تجاری تاجر است. هدف چنین شخصی ممکن است تحصیل منافع مادی (مطالبه وجه در قبال استرداد نام دامنه) یا ضربه زدن به تجارت تاجر رقیب از طریق بدنام کردن علامت وی در سایتی که راه اندازی می کند یا بلوکه کردن آن نام دامنه برای تجدید بازار مجازی برای تاجر و …. باشد.
تفاوت این دو قسم در این نکته خلاصه می شود که در فرض نخست ممکن است که هر دو طرف اختلاف نسبت به علامت تجاری موضوع دعوا حق مشروعی داشته باشند ولیکن در فرض اخیر، علی الفرض، شخصی که اقدام به ثبت علامت به عنوان نام دامنه نموده است، هیچ گونه علقه یا حق مشروعی نسبت بدان ندارد. به این دو شق باید صورت سومی از اختلاف را نیز افزود و آن فرضی است که شخصی اقدام به ثبت نام دامنه ای می کند که با نام دامنه مشهور دیگر جز در پسوند (نام دامنه سطح بالا) تفاوت دیگری ندارد.

لیست مطالب

  • علامت تجاری و عدم استفاده از آن
  • طرح علامت تجاری
  • نوع استفاده از علامت تجاری
  • بهره کشی از علامت تجاری
  • ثبت علامت تجاری و تغییر مالکیت آن
  • علائم تجاری و ثبت آنها
  • نقش علائم تجاری
  • تجمع کارکنان گرد علامت تجاری
  • هدف از ثبت علامت چیست
  • دامنه محافظت علامت تجاری
  • ثبت علامت در ایران
  • نکات طراحی و انتخاب علامت
  • تاریخچه و جزئیات مرتبط با علامت تجاری
  • مراحل تجدید علامت تجاری
  • مدیریت علامت تجاری
  • علامت تجاری چه کاری انجام می دهد؟
  • عدم ایجاد علامت تجاری اشتباه در نظر مشتری
  • دلایل حمایت از علائم تجاری
  • علایم تجاری
  • نام تجاری و ماهیت حقوقی آن
  • علائم تجاری و اشکال مختلف آن
  • علامت های تجاری ممنوع۱
  • ابطال ثبت علامت
  • نقض علامت تجاری گروهی
  • درخواست ثبت علامت تجاری گروهی
  • علائم تجاری گروهی
  • استقلال علائم تجاری
  • علامت تجاری و نام دامنه
  • علامت تجاری و اسامی تجاری
  • علامت تجاری چیست ؟
  • مدت اعتبار ثبت علامت تجاری
  • استفاده عملی از علامت
  • ثبت علائم تجاری و دلایل اصلی رد تقاضا
  • روش های ارزشگذاری برند
  • اهداف ثبت علامت تجاری
  • طرح جدید و خلاقانه و تأثیر برکسب و کار
  • عام شدن علامت یا ژنریک
  • برند محلی،منطقه ای، ملی
  • برند جهانی
  • انتقال علامت در قالب عقد وثیقه
  • با برند متمایز شوید
  • ثبت علامت تجاری و اعتراض به آن
  • انتشار ثبت علامت
  • علامت تجاری و تقلب در عرضه کالا
  • علائم تجاری و استفاده از آن
  • ثبت علائم تجاری
  • نام تجاری شرکت
  • ثبت علامت صوتی
  • ضمانت اجرای حقوقی علامت
  • حق انتقال علامت تجاری
  • علائم تجاری غیر قابل ثبت
  • ۸ روش برای برندسازی کسب و کار
  • علامت ملی و بین المللی
  • کارکرد علامت تجاری
  • برند (نما نام )
  • انواع نام های برند
  • نمایندگی تجاری و وکالت
  • انتقال اظهارنامه علامت تجاری
  • شرط عدم گمراهی علامت
  • علامت تاییدی یا تضمینی
  • علامت تجاری و طرح صنعتی
  • علامت تجاری و علامت کارخانه
  • علامت تجاری و علامت صنعتی
  • نقض علامت تجاری
  • تغییر در علامت
  • اجازه بهره برداری از علامت تجاری
  • تبلیغات علائم تجاری
  • عدم استفاده از علامت ثبت شده
  • ثبت خارجی علامت
  • تفاوت نام تجاری و علامت تجاری
  • ثبت علائم تجاری و حمایت از علامت
  • بهره برداری از علامت تجاری
  • علامت جمعی
  • نقل وانتقال علامت تجاری
  • هزینه ثبت علامت تجاری
  • علامت تجاری و برند
  • علامت تجاری و اختراع
  • نام تجاری فانتزی
  • صحت در علائم تجاری
  • انتخاب نام تجاری
  • علامت های تجاری ممنوع
  • خصوصیات یک نام تجاری
  • علائم تجاری غیر قابل ثبت
  • تاریخچه علامت تجاری
  • قوانین ثبت علامت تجاری تصویری
  • نام گذاری برای شرکت تجاری
  • علامت تجاری توصیفی
  • حذف علامت تجاری ثبت شده
  • انتقاد از علامت تجاری
  • علائم غیرقابل ثبت
  • حمایت از نام تجاری
  • سازمان جهانی تجارت
  • کدام نوع از نشانه ها قابل ثبت است؟
  • طبقات قابل ثبت در علامت تجاری
  • ثبت علامت تجاری در ایران
  • فرایند لغو علامت و اثر آن
  • طبقه بندی علامت تجاری
  • علامت تجاری و نام تجاری
  • شمایل برند
  • انواع علامت تجاری

 

سئو سازی سایت

بهینه سازی سایت

seo

سئو

سئو سایت

بهینه سازی وب

سئو وب

سئو وب سایت

سئو سازی

بهینه سازی سئو سایت

ارتقاء سایت در گوگل

بهینه سازی سایت در گوگل

سئو سایت در گوگل

 

,

گوگل = معرف و مشاور کاربران اینترنت و سئو وب سایت= بهینه سازی برای جلب اعتماد گوگل

سفارش سئو سایت

معادل لغوی سئوی سایت در گوگل در دنیای واقعی چگونه است ؟؟؟؟ ما سئو وب سایت در گوگل را مانند یک فروشگاه در دنیای واقعی میدانیم و گوگل را یک آدم معتمد که افراد را به فروشگاه های مرتبط با خدمات و محصولی که لازم دارند راهنمایی میکند . برای سئو سازی کل کاری که یک سئوکار انجام میدهد این است که نظر این معرف معتمد راا نسبت به فروشگاه خاصی ( سایت) در یک گروه محصولی و خدماتی جلب کند تا ایت معرف ( گوگل) در مواقعی که از طرف افراد مختلف در مورد محصول و خدمات هدف ما موردد سئوال و مشاوره قرار میگیرد اقدام به معرفی فروشگاه ( سایت) ما به این افراد کند.

پشتتان به کوه است و روزهای طلایی در انتظار شماست اگر دل گوگل را بدست آورید:

در وحله اول شاید این مساله خیلی ساده انگارانه به نظر برسد ولی اگر بتوانید با سئو وب سایت نظر گوگل را نسبت به سایت خودتان جلب کنید میتوانید انتظار روزهایی طلایی را برای کسب و کار خود داشته باشید ؛ چراکه در دنیای اینترنت بیش از 90% کسانی که نیاز به جستجو داشته باشند به گوگل مراجعه میکنند ؛ و اگر گوگل معرف ما باشدد پشتمان به کوه است , و اطمینان داشته باشید با کمی رعایت اصول سئو وب سایت روزهای طلایی در انتظار شما خواهد بود.

سئوی سایت را از تیم تخصصی سئو میـــــر بخواهید.

سئوی سایت در یک کلام: جلب اعتماد گوگل به عنوان مشاور قابل اعتماد کاربران اینترنت

ولی جلب اعتماد و حفظ اعتماد google گوگل این معرف و مشاور مورد اعتماد مردم اینقدرها هم ساده نیست .

خیلی ها سعی در گوگل زدن گوگل دارند . خیلی ها آنچه تبلیغ میکنند و در ویترین مغازه شان میذارند را در انبارها ندارند . و اینگونه فروشگاه ها یا سایتها شاید برای مقاطعی بتوانند گوگل را به اشتباه بیاندازند و گوگل مدتی آنها را به افراد مختلف جستجو کننده معرفی کند . ولی خیلی زود شرایط عوض خواهد شد ؛ گوگل اعتبارش را همینطوری بدست نیاورده و زیادند موتورهای جستجویی که در صدد جذب مخاطبان گوگل هستند .

اصول و تکنیک های بیرونی و درونی سئوی وب سایت

پایش رفتار کاربران سایت از طرف گوگل

رضایت و عدم رضایت کاربران سایت شما را که از طریق گوگل وارد شده اند بطور مرتبط پایش میکند . اگر کاربران شما را راضی تشخیص ندهد براحتی اعتمادش به سایت شما را از دست میدهد. گوگل تراست یا ضریب اعتماد گوگل مهمترین دلیل حضور سایتهای مختلف در صفحه اول گوگل میباشد ؛ گوگل وقتی افرادی را به سایتهای خاصی ارجاع میدهد بطور کامل رفتار آنها را در دیتا بیس خود ثبت میکند .

کانال تلگرام آموزش سئو

تفاوت های عمده در الگوریتم سئو 2017 با سالهای قبل

سئو 2017

قطعا متوجه تفاوت های رفتاری گوگل در ماههای اخیر شده اید . الگوریتم سئو 2017 چگونه کار میکند ؛ در سئو سایت 2017 گوگل بر چه معیاری اقدام به رتبه دهی سایتها میکند . از ابتدای سال 2017 گوگل اقدام به انتشار یک الگوریتم کاملا جدید و با تفاوت های گسترده نسبت به الگوریتم های پیشین کرد.

سئو 2017

و این مساله باعث شد تا نوسان زیادی در جایگاه سایتهای حاضر در صفحه اول گوگل ایجاد شود ..

دیگر مفهوم خط یک سنتی و صفحه اول سنتی که قبل از آن در هر کلیدواژه برای سایتهایی خاص وجود داشت کاملا در هم شکست ….. سئو 2017 یعنی هیچکس و هیچ سایتی جایگاه ثابت و تضمین شده در صفحه اول گوگل ندارد …

تفاوت های سئو 2017 با الگو ریتم های پیشین

در الگوریتم سئو 2017 سایت ها در هر زمینه کاری و بر حسب کلیدواژه به 10 سطح طبقه بندی میشوند .. البته این چیز خیلی جدیدی نیست و قبلا هم همین سطح بندی وجود داشت .. ولی در سئو 2017 شرایط سحط بندی هم سیالیت بیشتری پیدا کرده .. و سایتی که در سطح 3 حضور داره میتونه یکباره به سطح یک منتقل شه و بالعکس هم صادق است .

سطوح مختلف رتبه بندی سایت ها در الگوریتم 2017

در الگوریتم پیشین سطح یک شامل 8 سایت بود ولی در الگوریتم 2017 سطح یک شامل 6 سایت است و از مجموع 10 سایت حاضر در صفحه اول 3 سایت از سطح 2 و 1 سایت از سطح 3 در جابجایی میباشند .. و دقیقا به همین دلیل است که میتوان یکشبه از صفحه 3 به صفحه 1 رسید ..  سطح 2 شامل 12 سایت و سطح 3 شامل 18 سایت میباشد .

به عبارتی سایتهایی که تا رنک 36 گوگل هستند یعنی تا نیمه صفحه 4 گوگل در سطح رقابتی حضور دارند … و سایر سایتها برای اینکه شانسی برای صفحه اول داشته باشند باید ابتدا خودشان را وارد سطوح یک تا 3 کنند.

معیار های سئو 2017

در الگوریتم سئو 2017 تیتر و تگ بندی و داشتن محتوای قوی و ارجینال از اهمیتشان خیلی کاسته شده …….. و عملا دیگه نمیشه با تگ بندی و تیتر گذاری خود و محتوای کامیونی به صفحه اول رسید.

برعکس تمرکز روی سایر پارامترها زیاد شده است .. پارامترهایی که خیلی ها شاید حال نداشته باشند اونا را در سایت خود عملیاتی کنند …..

مهمترین پارامتر تعیین کننده برای موفقیت در سئو 2017 سیگنال برندینگ میباشد .

برای آشنایی با سیگنال برندینگ توصیه میشود این مقاله را مطالعه کنید .

مقالات مفید در این زمینه :

نویسنده معتبر سایت از دید گوگل شوید

نقش بک لینک در سئو 2017

پیشبینی سئو و تولید محتوا از 2015 تا 2018

نحوه نصب و فعال سازی شبکه در وردپرس ( چند سایت با یک وردپرس)

برای راه اندازی شبکه در وردپرس بعد از نصب افزونه شبکه وردپرس لازم است کدهای زیر را به پوشه های ذکر شده اضافه کنید تا شبکه وردپرس فعال شده و بتوانید چند سایت را همزمان با یک وردپرس مدیریت کنید و نیازی نباشد برای هر ساب دامین و سایت زیر مجموعه اقدام به نصب وردپرس جدیدی در پوشه آن کنید.

راه اندازی شبکه در وردپرس

برای راه اندازی شبکه در وردپرس لازم است تا :

موارد زیر را به پرونده‌ی wp-config.php در /home/fccgavgs/public_html/ بالای خط /* That’s all, stop editing! Happy blogging. */ اضافه کنید.
define(‘MULTISITE’, true);
define(‘SUBDOMAIN_INSTALL’, false);
define(‘DOMAIN_CURRENT_SITE’, ‘spadsanat.com’);
define(‘PATH_CURRENT_SITE’, ‘/’);
define(‘SITE_ID_CURRENT_SITE’, 1);
define(‘BLOG_ID_CURRENT_SITE’, 1);

کد زیر را در پرونده .htaccess در /home/fccgavgs/public_html/ اضافه کنید، جایگزین دیگر قوانین وردپرس میشود:

RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ – [L]

# add a trailing slash to /wp-admin
RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?wp-admin$ $1wp-admin/ [R=301,L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f [OR] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d
RewriteRule ^ – [L] RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(wp-(content|admin|includes).*) $2 [L] RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(.*\.php)$ $2 [L] RewriteRule . index.php [L]

Remove Visual Composer meta generator -حذف تگ جنراتور ویژوال کامپوسر از وردپرس

add this code to Remove Visual Composer meta generator from wordpress site – برای حذف متا تگ جنراتور ویژوال کامپوسر از  سایت وردپرسی کد زیر را به functions.php اضافه کنید.

for english yousers:

Remove Visual Composer meta generator tag from WordPress

how to Remove Visual Composer meta generator tag from WordPress????

for remove generator tag of visual composer at your wordpress site copy and post this code in your wordpress site  at functions.php

add_action(‘init’, ‘optimize_fixwp_head’, 100);
function optimize_fixwp_head() {
remove_action(‘wp_head’, array(visual_composer(), ‘addMetaData’));
}

new you Remove Visual Composer meta generator from your wordpress site

remove wordpress meta generator tag

then if you want to remove wordpress generator meta tag you can copy and post this code in (functions.php)

remove_action(‘wp_head’, ‘wp_generator’);

 

by seyed sajad azimi  :  mir amir

Remove Visual Composer meta generator tag











برای کاربران فارسی زبان:

چگونه متا تگ جنراتور ویژوال کامپوسر را از وردپرس پاک کنم ؟

جواب این سئوال خیلی ساده است ولی تقریبا در کل فضای اینترنت ایران و جهان 10 تا مطلب نمیتونید در این مورد پیدا کنید .

پاک کردن تگ جنراتور سایتهای وردپرسی برای کلیه سایت ها از طرف کارشناسان شئو میر توصیه میشود .

برای پاک کردن تگ ژنراتور ویژوال کامپوسر کافیه کد زیر را در قسمت توابع پیوسته یا  (functions.php) سایت خودتان بریزید.

برای اینکار ابتدا به قسمت ویرایشگر قالب رفته و وارد پوشه (functions.php) شده و در انتهای آن کد زیر را پست کنید و ذخیره کنید .

add_action(‘init’, ‘optimize_fixwp_head’, 100);
function optimize_fixwp_head() {
remove_action(‘wp_head’, array(visual_composer(), ‘addMetaData’));
}

حالا از شر متا تگ جنراتور ویژوال کامپوسر خلاص شدین.

حذف متا تگ جنراتور وردپرس

با اینکار متا تگ جنراتور ویژوال کامپوسر ( Visual Composer meta generator) از سایت شما حذف میشود ولی هنور متا تگ جنراتور وردپرس را حذف نکردین که توصیه میشود با اضافه کردن کد زیر از شر متا تگ جنراتور وردپرس هم خلاص شوید.

remove_action(‘wp_head’, ‘wp_generator’);

موفق باشید

میر امیر   : سید سجاد عظیمی گهراز    22 فروردین 96

, ,

سفارش ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با بهترین قیمت

,

انتقال سایت سئو میر به پروتکل https

سئو میر - seomir

به اطلاع کلیه بازدید کننده های وبسایت سئو میر میرساند از دیروز  ( 3 بهمن ماه 95 ) سایت ما بصورت https قابل مشاهده است.

این اقدام در جهت افزایش امنیت مرور شما کاربران گرامی سایت و حفاظت هرچه بیشتر از دیتای سایت و دیتای شخصی کاربران انجام شده است.

امید که همچنان بتوانیم به عنوان یکی از مراجع شما کاربران گرامی در جهت دریافت آموزش و اخبار مرتبط با سئو سایت و بهینه سازی سایت باشیم .

بزودی سایت دوم ما با آدرس seo-saz.com هم بروی پروتکل https منتقل خواهد شد.

 سئو

انجام سئو

طراحی اپلیکیشن موبایل

بک لینک

دامنه

کلاس آموزش سئو 

سئو مشهد

سئو سایت گیلان

سئو کرج

سئو ارزان

راهبند

,

چرا ssl ؟؟؟ فعالسازی گواهینامه ssl و استفاده از پروتکل https ضرورت است یا انتخاب؟؟

از ابتدای 2017 یک اتفاق ویژه در مرورگرهای اینترنتی روی داد که در نگاه ساده بینانه فقط یک تغییر ظاهری به نظر میرسید..

ولی در ادامه مشخص شد که ربات های جستجو و مرورگرهای اینترنتی به سمت بالا بردن امنیت مرور صفحات اینترنتی حرکت مینند.

سئو سازی

وقتی جدیدا یک سایت را باز میکنید اگر از پروتکل https استفاده نکند در کنار اسم سایت عبارت not secure  خودنمایی میکند و اگر سایت https باشد عبارت secure

اگر بخواهیم صرفا از منظر گوگل و تغییراتی که در الگوریتم گوگل 2017 اایجاد شده است به این ماجرا بنگریم کاملا مشخص است که اندکی بیشتر از قبل به سایتهای https بها داده میشوند.

البته این فقط شروع ماجراست و شرایط در آینده و الگوریتم های بعدی خیلی سخت گیرانه تر خواهد بود و عقل سلیم حکم میکند اگر به دنبال حضور متمادی در لیست نتایج گوگل هستید به فکر ارتقاء سایت خود به پروتکل امن ssl یا همان https باشید.

در این میان کسانی که زودتر نیاز به تغییر را درک کرده و آن را اعمال کنند طبیعتا برنده محسوب خواهند شد.

در روزهای آتی بصورت مرحله ای و تصویری طریقه نصب و فعال سازی گواهینامه ssl را برای دامنه پیشفرض انجامخواهیم داد.

با ما همراه باشید

 

,

حذف تدریجی دامنه های .ir از نتایج گوگل :دامنه دات آی آر نگیرید

حذف دامنه آی آر .ir از گوگل

به گزارش تیم تحلیل الگوریتم های گوگل در سئو میر

متاسفانه اتفاق افتاده آنچه نباید …. سایت خود من هم دامنه دات آی ار هست … ولی یک قانون نانوشته حاصل از برایند چند عامل باعث شده است تا دامنه های دات آی ار در سراشیبی سقوط و حذف از نتایج گوگل قرار گیرند.

سئو

یک پیام واضح بهتون میدم ….  اگر به دنبال حضور در نتایج گوگل هستید :دامنه دات آی آر نگیرید

این پیامی که دادم حاصل از 3 ماه بررسی همه جوانب بود که تقریبا به نتیجه یقین رسیده و اینجا اعلام کردم .

دامنه های دات آر که از بیش از 6 ماه قبل خریداری شده اند و فعال هستند …. شرایط به مراتبط بهتری از دامنه های دات آی آر جدید دارند . ولی خیلی تفاوتی نمیکند چون گوگل آروم و آهسته در حال بریدن سر سایت های .ir هست . و تدریجا داره از نتایج گوگل حذف میکنه…

دلیل حذف دامنه های دات آی آر از نتایج گوگل

حذف تدریجی دامنه های .ir از نتایج گوگل کاملا جدیست و برایندی از چندین عامله

افزایش قارچ گونه سایت هایی با دامنه دات آی آر .ir که عمدتا ریشه در قیمت ارزان 5 هزار تومانی این دامنه در قیاس با قیمت 50 هزار تومانی دامنه های بین المللی برای مدت یکسال دارد.

 

شبکه ملی اطلاعات ایران مهمترین عامل سقوط دامنه های ir

اینترنت یا شبکه ملی اطلاعات که مسئولین نظام معظم جمهوری اسلامی ( نه شرقی نه غربی فقط کره شمالی ) اقدام به راه اندازی آن کرده اند …. بر همین مبنا وقتی یک سایت با دامنه دات آی آر که سرورش مثلا در انگلستان یا آمریکا و… است …. مشکلاتی زیادی پیدا کرده است … که مهمترین آن عبارت است از

وقتی یک کاربر به مرورگر دستور فراخوانی یک آدرس سایت با دامنه آی آر را میدهد که سرورش خارج از کشور است مرورگر امکان فراخوانی مستقیم سایت را از سرور ندارد و در مسیر باید از گیت بازرسی شبکه ملی اطلاعات بگذرد…. این مساله از نظر گوگل باعث کاهش ضریب امنیت و اعتماد سایت های ذکر شده است.

میتوان مهم ترین دلیل حذف شتابان سایت های آی آر از لیست نتایج گوگل را همین مساله دانست.

دامنه آی آر ir نخرید

این مساله برای دامنه های جدید که اصلا گوگل تراستی ندارند به گونه ای است که بطور قطع ( اگه خلافش ثابت شه از بالای برج میلاد میپرم پایین ) هیچ کس نمیتونه یه دامنه دات آی آر که همین امروز خریداری میشه را بعد از این بیاره صفحه اول نتایج ……… لااقل در کلیدای متوسط به بالا این مساله قطعیه

پس عزیزان اگر تازه به فکر خرید دامنه و راه اندازی وبسایت هستید …………. به فکر خرید دامنه آی آر نباشید.

اگر هم از قبل دارید هر چه سریعتر به فکر تعویض دامنه باشید.

خدا را شکر من یک دامنه و سایت دیگه با پسوند دات کام دارم و با اینکه گوگل داره سعی میکنه سایت من را از نتایج خودش در کلمه بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی سایت پرت کنه بیرون دارم با یه دامنه دات کام دیگه جای خودما میگیرم. ولی در نهایت خیلی زود همین دامنه را هم تغییر خواهم داد.

دامنه دات کام وابسته به گروه بهینه سازی سایت سئو میر به قرار زیر است

سئو

همچنین اگر به دنبال تغییر دامنه هستید میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن و تلگرام زیر با ما در ارتباط باشید

09332978858

انجام سئو

طراحی اپلیکیشن موبایل

بک لینک

دامنه

کلاس آموزش سئو 

سئو مشهد

سئو سایت گیلان

سئو کرج

سئو ارزان

راهبند

 

 

, ,

استفاده از چشم های انسانی برای پوشش نقاط ضعف الگوریتم های گوگل

سئو ساز

برای اولین بار این مساله که برای پوشش نقاط ضعف الگوریتم های گوگل این شرکت از نیروهای انسانی هم کمک بگیرد در سال 2014 مطرح شد و گوگل صرفا اعلام کرد که این مساله را بررسی میکند ولی این احتمال را بسیار کم دانستند .

حال بعد از گذشت 2 سال بنظر میرسد گوگل بطور چراغ خاموش و بدون اطلاع رسانی در حال انجام اینکار میباشد . تقریبا این مساله تا حدود 90% برایم ثابت شده است ولی قطعی نیست .

البته اینکار را فعلا در کلیدواژه های بسیار پرترافیک و تاپ انجام میدهد . و بنظر میرسد علاوه بر سخت تر کردن بازه پارامتریهای کنترلی این بار در کلیدواژه های پرترافیک نتایج چند صفحه نخست گوگل توسط کارشناسانی که این شرکت از اکثر زبانهای دنیا بکار گرفته است چک میشوند تا سایتهایی که بالا هستند ارزش محتوایی , گرافیکی و برندی بالاتری داشته باشند.

سال 2017 و تاثیر بیشتر گرافیک سایت بر نتایج گوگل

بطور خاص در الگوریتم جدید گوگل گرافیک زیبای سایت و کاربر پسند بودن یک آیتم باارزش بیشتری شده است و تاثیر بیشتری بر نتایج دارد .

در این باره اگر نتایج و اخبار موثق تری کسب کردیم حتما در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

موفق باشید

از سایت دیگر ما بازدید فرمائید            فروشگاه قالب وردپرس

, , , , , ,

تخریپ چی سئو : کپی کردن مطالب از سایت خود یا دیگران

خیلی ها حتی خیلی از سئوکاران و افرادی که به اصطلاح خود را متخصص سئو و بهینه سازی سایت میدانند در موارد متعددی از برخی از مطالب و صفحات سایت خودشان مطالبی را کپی کرده و در سایر صفحات استفاده میکنند . و با اینکار فکر نمیکنند مشکلی پیش بیاد و در نظر خودشان زحمت تاپ کردن مطلب جدید هم کم میشود و هم در زمان و انرژی و سرعت کار صرفه جویی میکنند .

با اینکار علاوه بر اینکه صفحه جدید عملا بی اعتبار و کم اعتبار میشود بلکه ناخواسته به صفحه ای که محتوای اصلی داشت هم صدمه میزنند .

البته این مورد فقط در زمانی که از سایت خودمان کپی کنیم اتفاق میافتد .

اما زمانی که از سایت دیگری کپی میکنیم داستان فرق میکند . با اینکار سایت رقیب قوی تر شده و با افزایش تعداد کپی کننده ها کم کم به عنوان یک سایت مرجعه در آن زمینه از طرف گوگل شناخته میشود .

سخت گیری های ویژه گوگل در مورد کپی رایت

در الگوریتم جدید گوگل سخت گیری های ویژه ای در مورد کپی رایت اعمال شده است . در الگوریتم های قبلی سیستم پیگیری و تشخیص محتوای کپی بصورت ردگیری 50 کاراکتر متوالی بود . ولی در الگوریتم جدید بنظر میرسه علاوه بر اینکه این عدد به حدود 20 کاراکتر کاهش داده شده است . بلکه از یک سیستم هوش مصنوعی برای دیدن هم استفاده میشود .

چون شخصا چندین صفحه تست با محتوای کپی شده و اعمال تغییرات در بازه های زیر 20 کاراکتر و حتی 15 کاراکتر ایجاد کرده ام ولی کاملا بی اثر و بدون رشد در نتایج گوگل هستند.

نتیجه گیری

من به تمام کپی کاران یک چیز میگویم . یکبار امتحان کنید . همان زمانی که شما برای جستوی مطلب و کپی کردن و اصلاح محتوا میذارید را میتوانید صرف نگارش محتوای خودتان کنید . مطمئن باشین شاید کمتر بنویسید ولی بهتر دیده خواهید شد.

موفق باشید

سید سجاد عظیمی      : mir amir

28 آذر ماه سال 95

, , ,

گوگل را چه شده است؟ دلایل تغییر الگوریتم دوباره در 3 ماه

الگوریتم جدید گوگل و دلایل این تغییر دوباره در 3 ماهه گذشته چیست ؟ گوگل به کدام سو در حرکت است . ؟ هرکسی که در ارتباط نزدیک با گوگل است این روز ها میتواند از عملکردهای متناقض و عجیب گوگل تا حدودی سر در بیارد .

تغییر الگوریتم گوگل برای دومین بار در 3 ماهه اخیر

گوگل این روز ها بطور متناوب در حال برهم ریختن چینش سایتها و زیرورو کردن رنکینک سایتهای موجود در صفحات اول خود است . در طی 3 ماه اخیر برای دومین بار اقدام به تغییراتی در الگوریتم خود کرده است . ولی براستی چرا در این بازه زمانی کم برای دومین بار؟

دلایل تغییر الگوریتم جدید گوگل

برخی تحلیل گران مشکلات موجود در الگوریتم جدید گوگل قبلی را علت این موضوع میدانند ولی من شخصا نظر دیگری دارم

از نظر من گوگل در حال بازی با سایتهایی است که جایگاه های بالایی دارند و از خدمات تبلیغات کلیکی استفاده نمیکنند . در هر بیزنسی در یکماه گذشته بیش از 50% تبلیغات کلیکی و سایتهایی که مجبور شده اند تا از این خدمات استفاده کنند اضافه شده است .

این بنظر من رویکردی ریاکارانه از گوگل است و با پروتکل های اینترنت و اصول کاری موتورهای جستجو در تناقض فاهش میباشد .

امید که اینگونه نباشد.

همچنین در الگوریتم گوگل فعلی سایتهای زیادی با سئو خیلی ضعیف گاها به صفحه اول گوگل میرسند ….. و عملا حاشیه امنیت را از سایتهای بالا نشین گرفته است.

18 آبانماه 95

سید سجاد عظیمی گهراز : mir amir