دامنه رنکدار فروشی در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری با جایگاه گوگل

دامنه رنک دار در زمینه مبلمان اداری , دکوراسیون اداری , میز اداری و پارتیشن

دامنه رنک دار در زمینه مبلمان اداری

به استحضار کاربران وب سایت Seo mir میرساند که یک دامنه بسیار قوی به لحاظ رنک و جایگاه گوگل در زمینه کاری مبلمان اداری , دکوراسیون اداری , میز اداری و پارتیشن به فروش میرسد.

در حال حاضر این دامنه برای کلماتی چون میز اداری , میز مدیریت , میز کنفرانس , کانتر پذیرش , کمد اداری , کمد بایگانی , پارتیشن شیشه ای و… در صفحه اول گوگل حضور دارد.

مشخصات دامنه رنکدار در زمینه مبلمان اداری

این دامنه یک نام پابلیک دارد که میتواند برای اکثر برندهای مورد استفاده قرار گیرد .

در حال حاضر طراحی ابتدایی با ساختار html ساده دارد و گروه سئومیر آمادگی دارد در صورت نیاز خریدار با محتوا و محصولات کارفرما آن را بازطراحی کرده و تحویل دهد.

جایگاه های این سایت در گوگل کاملا تثبیت شده هستند و با تضمین 6 ماهه ارائه میشوند.

آدرس دامنه :  http://www.iran-desk.ir/

شرایط واگذاری ( فروش یا اجاره دامنه):

فروش قطعی دامنه

قیمت : 2,500,000 تومان

اجاره دامنه :

هزینه اجاره یکساله : 1,500,000 تومان

در شروع قرارداد اجاره ظاهر سایت بازطراحی شده و با محتوا و طرح مورد نظر مستاجر بروز رسانی خواهد شد.

 

راه اندازی مجدد پورتال آینه توسط گروه سئو میــــر

به اطلاع علاقه مندان پورتال آینه میرساند این سایت بعد مدت کوتاهی عدم فعالیت مجددا از ابتدای تیر ماه 96 توسط گروه سئو میــــر : جزیره گوگل راه اندازی شده و با مطالب متنوع میزبان شما خواهد بود .

در دور جدید فعالیت پورتال آینه علاوه بر انتشار مطالب مانند دور قبل اقدام به معرفی تعدادی از برترین های مشاغل و کسب و کارهای ایرانی در این سایت خواهیم کرد .

بزودی در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری خواهد شد.

پورتال آینه

آیا عصر پادشاهی محتوا در الگوریتم سئو 2017 به پایان رسیده؟

در الگوریتم هایی که گوگل در اواخر سال 2015 و اوایل سال 2016 منتشر کرد هم خودش به صراحت اعلام کرد و هم کاملا ملموس بود که عصر پادشاهی محتواست . ولی در سئو 2017 چطور ؟ آیا عصر پادشاهی محتوا در سئو 2017 به پایان رسیده است ؟

اگر در یک کلام بخواهیم به این مطلب پاسخ دهیم باید گفت که خیر هنوز عصر پادشاهی محتوا به پایان نرسیده ولی تغییرات کلی در الگوریتم سئو 2017 را شاهدیم . که براحتی دیگه نمیشه با تکیه بر محتوای خوب و تگ بندی مناسب بالا اومد.

الگوریتم گوگل 2017

در الگوریتم 2017 محتوا , تگ بندی و تایتل بندی مهم است ولی بشرطی که برخی دیگه از پارامترهای سئو درونی و بیرونی هم رعایت شده باشند که در کل به شرح زیر هستند

ساختار کدینگ cms نقش پررنگتری پیدا کرده

دسترسی پذیری به صفحات و لایه بندی ها اهمیت بیشتری پیدا کرده

گوگل در الگوریتم سئو 2017 رصد بیشتر و دقیق تری روی رفتار کاربران ورودی از گوگل به عمل می آورد و بر حسب رفتار آنها کیفیت محتوا را مورد بازنگری کیفی و امتیازی قرار میدهد.

و اینکه نقش اکشن های شبکه های اجتماعی و سرچ تارگت برند در گوگل افزایش چشم گیری یافته و بطور مستقیم روی نتایج تاثیر میگذارند.

عموال فوق در الگوریتم 2017 پررنگتر شده اند و دیگه نمیشه با تکیه بر محتوا و صرف نظر از پارامترهای فوق در کلیدای سنگین بالا اومد.

ولی با همه این عوامل و بعد از بررسی های کامل هنوز به جرات میتوان پادشاه را محتوا دانست و بقیه پارامترهای زیر مجموعه و کم تاثیر تری هستند.

علامت تجاری و نام دامنه

از شایع ترین روش های سواستفاده از علائم تجاری متعلق به غیر، استفاده از علامت مزبور به عنوان نام دامنه است. نام دامنه یا همان آدرس اینترنتی که منطبق بر IP می باشد ، کارکردی دوگانه دارد : هم نشانی یک پایگاه اینترنتی محسوب می شود و هم نام و معرف آن است. 
بنا به دلایل عدیده، که بررسی آن ها از این مجال بیرون است، باید گفت صرف نظر از اینکه نام دامنه خود مستقلا به عنوان یک قسم نوین از حقوق (حقوق مالکیت فکری) قابل حمایت بوده و چالش های حقوقی خاص و درون حوزه ای خود را دارد، عملا بیشترین تنش را با نام ها و علائم تجاری یافته است که در اینجا ما قصد داریم که به فرض اخیر (تنش با علائم تجاری) بپردازیم. البته پیش از ورود به این مباحث لازم است دو نکته را خاطر نشان سازیم:
اول: اصولا تجار و دارندگان بنگاه های تجاری و خدماتی و حتی اداری ، بیش از هر چیز به ثبت نام دامنه ای مشابه با علامت (یا نام) تجاری خود رغبت دارند و ثبت نام دامنه های غیر مشابه یا نام دامنه های غیر مرتبط با این علائم را بعنوان گزینه های بعدی مدنظر قرار می دهند. علت این علاقه نیز روش جستجوی کاربران و موتور های جستجو است. زیرا از نظر تحلیل روانشناسانه رفتارهای کاربران، این واقعیت ثابت شده است که وقتی کسی نشانی اینترنتی سایت مورد نظر را نمی داند سعی می کند یا آن را حدس بزند یا اینکه از موتور جستجو کمک بگیرد. در صورت نخست معمولا کاربران چنین فرض می کنند که نام دامنه موسسه یا شرکت مورد نظر همان نام یا علامت تجاری آن است. مثلا کسی که به دنبال سایت شرکت سونی یا فیلیپس است اولین چیزی که به ذهنش خطور می کند اینست که نام دامنه sony.com یا PHILIPS.com را امتحان کند که در اغلب موارد نیز (بخصوص در مورد تجار یا شرکت های معتبر) این حدس صحیح است. در مرحله بعد هم که از موتورهای جستجو کمک می گیرد نحوه چینش نتایج جستجو از سوی این موتورهای جست و جو عملا به گونه ای است که ساده ترین و سلیس ترین نتایج جستجو ابتدا نمایش داده می شوند که حاوی پیشوند، پسوند یا حتی نتایجی که در محتوای خود حاوی کلید واژه

دوم: با توجه به اینکه در نظام نام های دامنه هنوز امکان استفاده از علائم و تصاویر و بخصوص اصوات و بوها و چنین نشانه هایی وجود ندارد و این نظام صرفا مبتنی بر استفاده از اعداد است لذا عملا مشکلات و چالش های مورد بحث منحصر به علائمی می شود که یا نوشتاری بوده و یا معادل نوشتاری دارند و علائم تجاری تصویری یا صوتی اولا و بالذات دچار چنین چالش هایی نخواهند شد. 
به هر حال، تنش میان نام دامنه با علائم تجاری صور مختلفی دارد:
این چالش در درجه اول می تواند ناشی از این باشد که وجود دو علامت تجاری یکسان یا مشابه ولی معتبر در قلمرو دو نظام حقوقی امکان پذیر است و در پرتو اصل سرزمینی بودن علائم تجاری هر یک از این دو کشور خود معتبر بوده؛ بنحو مسالمت آمیز نیز به همزیستی می پردازند. حال اگر دارندگان هر دو علامت بخواهند که همان علامت (یا نام تجاری) خود را بعنوان نام دامنه (نشانی خود در اینترنت) برگزینند، خودبخود ممکن است تعارض پیش آید و از نظر فنی و بر اساس قاعده حق تقدم، فقط یکی از ایشان (اولی) موفق خواهد شد و دیگری از این حق محروم شده و ممکن است اقدام به طرح دعوا کند زیرا خود را برای استفاده از آن نام محق می داند.
البته مشکل دارندگان علائم تجاری در فضای تبادل اطلاعات به همین جا ختم نمی شود و ممکن است شخصی بدون آنکه علقه یا رابطه حقوقی مشخص و تعریف شده ای با یک علامت تجاری داشته باشد قبل از اقدام دارنده آن علامت برای ثبت نام دامنه ای معادل علامت تجاری خود، اقدام به ثبت کردن نام دامنه ای کند که عیننا معادل علامت تجاری تاجر است. هدف چنین شخصی ممکن است تحصیل منافع مادی (مطالبه وجه در قبال استرداد نام دامنه) یا ضربه زدن به تجارت تاجر رقیب از طریق بدنام کردن علامت وی در سایتی که راه اندازی می کند یا بلوکه کردن آن نام دامنه برای تجدید بازار مجازی برای تاجر و …. باشد.
تفاوت این دو قسم در این نکته خلاصه می شود که در فرض نخست ممکن است که هر دو طرف اختلاف نسبت به علامت تجاری موضوع دعوا حق مشروعی داشته باشند ولیکن در فرض اخیر، علی الفرض، شخصی که اقدام به ثبت علامت به عنوان نام دامنه نموده است، هیچ گونه علقه یا حق مشروعی نسبت بدان ندارد. به این دو شق باید صورت سومی از اختلاف را نیز افزود و آن فرضی است که شخصی اقدام به ثبت نام دامنه ای می کند که با نام دامنه مشهور دیگر جز در پسوند (نام دامنه سطح بالا) تفاوت دیگری ندارد.

لیست مطالب

  • علامت تجاری و عدم استفاده از آن
  • طرح علامت تجاری
  • نوع استفاده از علامت تجاری
  • بهره کشی از علامت تجاری
  • ثبت علامت تجاری و تغییر مالکیت آن
  • علائم تجاری و ثبت آنها
  • نقش علائم تجاری
  • تجمع کارکنان گرد علامت تجاری
  • هدف از ثبت علامت چیست
  • دامنه محافظت علامت تجاری
  • ثبت علامت در ایران
  • نکات طراحی و انتخاب علامت
  • تاریخچه و جزئیات مرتبط با علامت تجاری
  • مراحل تجدید علامت تجاری
  • مدیریت علامت تجاری
  • علامت تجاری چه کاری انجام می دهد؟
  • عدم ایجاد علامت تجاری اشتباه در نظر مشتری
  • دلایل حمایت از علائم تجاری
  • علایم تجاری
  • نام تجاری و ماهیت حقوقی آن
  • علائم تجاری و اشکال مختلف آن
  • علامت های تجاری ممنوع۱
  • ابطال ثبت علامت
  • نقض علامت تجاری گروهی
  • درخواست ثبت علامت تجاری گروهی
  • علائم تجاری گروهی
  • استقلال علائم تجاری
  • علامت تجاری و نام دامنه
  • علامت تجاری و اسامی تجاری
  • علامت تجاری چیست ؟
  • مدت اعتبار ثبت علامت تجاری
  • استفاده عملی از علامت
  • ثبت علائم تجاری و دلایل اصلی رد تقاضا
  • روش های ارزشگذاری برند
  • اهداف ثبت علامت تجاری
  • طرح جدید و خلاقانه و تأثیر برکسب و کار
  • عام شدن علامت یا ژنریک
  • برند محلی،منطقه ای، ملی
  • برند جهانی
  • انتقال علامت در قالب عقد وثیقه
  • با برند متمایز شوید
  • ثبت علامت تجاری و اعتراض به آن
  • انتشار ثبت علامت
  • علامت تجاری و تقلب در عرضه کالا
  • علائم تجاری و استفاده از آن
  • ثبت علائم تجاری
  • نام تجاری شرکت
  • ثبت علامت صوتی
  • ضمانت اجرای حقوقی علامت
  • حق انتقال علامت تجاری
  • علائم تجاری غیر قابل ثبت
  • ۸ روش برای برندسازی کسب و کار
  • علامت ملی و بین المللی
  • کارکرد علامت تجاری
  • برند (نما نام )
  • انواع نام های برند
  • نمایندگی تجاری و وکالت
  • انتقال اظهارنامه علامت تجاری
  • شرط عدم گمراهی علامت
  • علامت تاییدی یا تضمینی
  • علامت تجاری و طرح صنعتی
  • علامت تجاری و علامت کارخانه
  • علامت تجاری و علامت صنعتی
  • نقض علامت تجاری
  • تغییر در علامت
  • اجازه بهره برداری از علامت تجاری
  • تبلیغات علائم تجاری
  • عدم استفاده از علامت ثبت شده
  • ثبت خارجی علامت
  • تفاوت نام تجاری و علامت تجاری
  • ثبت علائم تجاری و حمایت از علامت
  • بهره برداری از علامت تجاری
  • علامت جمعی
  • نقل وانتقال علامت تجاری
  • هزینه ثبت علامت تجاری
  • علامت تجاری و برند
  • علامت تجاری و اختراع
  • نام تجاری فانتزی
  • صحت در علائم تجاری
  • انتخاب نام تجاری
  • علامت های تجاری ممنوع
  • خصوصیات یک نام تجاری
  • علائم تجاری غیر قابل ثبت
  • تاریخچه علامت تجاری
  • قوانین ثبت علامت تجاری تصویری
  • نام گذاری برای شرکت تجاری
  • علامت تجاری توصیفی
  • حذف علامت تجاری ثبت شده
  • انتقاد از علامت تجاری
  • علائم غیرقابل ثبت
  • حمایت از نام تجاری
  • سازمان جهانی تجارت
  • کدام نوع از نشانه ها قابل ثبت است؟
  • طبقات قابل ثبت در علامت تجاری
  • ثبت علامت تجاری در ایران
  • فرایند لغو علامت و اثر آن
  • طبقه بندی علامت تجاری
  • علامت تجاری و نام تجاری
  • شمایل برند
  • انواع علامت تجاری

 

سئو سازی سایت

بهینه سازی سایت

seo

سئو

سئو سایت

بهینه سازی وب

سئو وب

سئو وب سایت

سئو سازی

بهینه سازی سئو سایت

ارتقاء سایت در گوگل

بهینه سازی سایت در گوگل

سئو سایت در گوگل

 

گوگل = معرف و مشاور کاربران اینترنت و سئو وب سایت= بهینه سازی برای جلب اعتماد گوگل

سفارش سئو سایت

معادل لغوی سئوی سایت در گوگل در دنیای واقعی چگونه است ؟؟؟؟ ما سئو وب سایت در گوگل را مانند یک فروشگاه در دنیای واقعی میدانیم و گوگل را یک آدم معتمد که افراد را به فروشگاه های مرتبط با خدمات و محصولی که لازم دارند راهنمایی میکند . برای سئو سازی کل کاری که یک سئوکار انجام میدهد این است که نظر این معرف معتمد راا نسبت به فروشگاه خاصی ( سایت) در یک گروه محصولی و خدماتی جلب کند تا ایت معرف ( گوگل) در مواقعی که از طرف افراد مختلف در مورد محصول و خدمات هدف ما موردد سئوال و مشاوره قرار میگیرد اقدام به معرفی فروشگاه ( سایت) ما به این افراد کند.

پشتتان به کوه است و روزهای طلایی در انتظار شماست اگر دل گوگل را بدست آورید:

در وحله اول شاید این مساله خیلی ساده انگارانه به نظر برسد ولی اگر بتوانید با سئو وب سایت نظر گوگل را نسبت به سایت خودتان جلب کنید میتوانید انتظار روزهایی طلایی را برای کسب و کار خود داشته باشید ؛ چراکه در دنیای اینترنت بیش از 90% کسانی که نیاز به جستجو داشته باشند به گوگل مراجعه میکنند ؛ و اگر گوگل معرف ما باشدد پشتمان به کوه است , و اطمینان داشته باشید با کمی رعایت اصول سئو وب سایت روزهای طلایی در انتظار شما خواهد بود.

سئوی سایت را از تیم تخصصی سئو میـــــر بخواهید.

سئوی سایت در یک کلام: جلب اعتماد گوگل به عنوان مشاور قابل اعتماد کاربران اینترنت

ولی جلب اعتماد و حفظ اعتماد google گوگل این معرف و مشاور مورد اعتماد مردم اینقدرها هم ساده نیست .

خیلی ها سعی در گوگل زدن گوگل دارند . خیلی ها آنچه تبلیغ میکنند و در ویترین مغازه شان میذارند را در انبارها ندارند . و اینگونه فروشگاه ها یا سایتها شاید برای مقاطعی بتوانند گوگل را به اشتباه بیاندازند و گوگل مدتی آنها را به افراد مختلف جستجو کننده معرفی کند . ولی خیلی زود شرایط عوض خواهد شد ؛ گوگل اعتبارش را همینطوری بدست نیاورده و زیادند موتورهای جستجویی که در صدد جذب مخاطبان گوگل هستند .

اصول و تکنیک های بیرونی و درونی سئوی وب سایت

پایش رفتار کاربران سایت از طرف گوگل

رضایت و عدم رضایت کاربران سایت شما را که از طریق گوگل وارد شده اند بطور مرتبط پایش میکند . اگر کاربران شما را راضی تشخیص ندهد براحتی اعتمادش به سایت شما را از دست میدهد. گوگل تراست یا ضریب اعتماد گوگل مهمترین دلیل حضور سایتهای مختلف در صفحه اول گوگل میباشد ؛ گوگل وقتی افرادی را به سایتهای خاصی ارجاع میدهد بطور کامل رفتار آنها را در دیتا بیس خود ثبت میکند .

کانال تلگرام آموزش سئو

تفاوت های عمده در الگوریتم سئو 2017 با سالهای قبل

سئو 2017

قطعا متوجه تفاوت های رفتاری گوگل در ماههای اخیر شده اید . الگوریتم سئو 2017 چگونه کار میکند ؛ در سئو سایت 2017 گوگل بر چه معیاری اقدام به رتبه دهی سایتها میکند . از ابتدای سال 2017 گوگل اقدام به انتشار یک الگوریتم کاملا جدید و با تفاوت های گسترده نسبت به الگوریتم های پیشین کرد.

سئو 2017

و این مساله باعث شد تا نوسان زیادی در جایگاه سایتهای حاضر در صفحه اول گوگل ایجاد شود ..

دیگر مفهوم خط یک سنتی و صفحه اول سنتی که قبل از آن در هر کلیدواژه برای سایتهایی خاص وجود داشت کاملا در هم شکست ….. سئو 2017 یعنی هیچکس و هیچ سایتی جایگاه ثابت و تضمین شده در صفحه اول گوگل ندارد …

تفاوت های سئو 2017 با الگو ریتم های پیشین

در الگوریتم سئو 2017 سایت ها در هر زمینه کاری و بر حسب کلیدواژه به 10 سطح طبقه بندی میشوند .. البته این چیز خیلی جدیدی نیست و قبلا هم همین سطح بندی وجود داشت .. ولی در سئو 2017 شرایط سحط بندی هم سیالیت بیشتری پیدا کرده .. و سایتی که در سطح 3 حضور داره میتونه یکباره به سطح یک منتقل شه و بالعکس هم صادق است .

سطوح مختلف رتبه بندی سایت ها در الگوریتم 2017

در الگوریتم پیشین سطح یک شامل 8 سایت بود ولی در الگوریتم 2017 سطح یک شامل 6 سایت است و از مجموع 10 سایت حاضر در صفحه اول 3 سایت از سطح 2 و 1 سایت از سطح 3 در جابجایی میباشند .. و دقیقا به همین دلیل است که میتوان یکشبه از صفحه 3 به صفحه 1 رسید ..  سطح 2 شامل 12 سایت و سطح 3 شامل 18 سایت میباشد .

به عبارتی سایتهایی که تا رنک 36 گوگل هستند یعنی تا نیمه صفحه 4 گوگل در سطح رقابتی حضور دارند … و سایر سایتها برای اینکه شانسی برای صفحه اول داشته باشند باید ابتدا خودشان را وارد سطوح یک تا 3 کنند.

معیار های سئو 2017

در الگوریتم سئو 2017 تیتر و تگ بندی و داشتن محتوای قوی و ارجینال از اهمیتشان خیلی کاسته شده …….. و عملا دیگه نمیشه با تگ بندی و تیتر گذاری خود و محتوای کامیونی به صفحه اول رسید.

برعکس تمرکز روی سایر پارامترها زیاد شده است .. پارامترهایی که خیلی ها شاید حال نداشته باشند اونا را در سایت خود عملیاتی کنند …..

مهمترین پارامتر تعیین کننده برای موفقیت در سئو 2017 سیگنال برندینگ میباشد .

برای آشنایی با سیگنال برندینگ توصیه میشود این مقاله را مطالعه کنید .

مقالات مفید در این زمینه :

نویسنده معتبر سایت از دید گوگل شوید

نقش بک لینک در سئو 2017

پیشبینی سئو و تولید محتوا از 2015 تا 2018

نحوه نصب و فعال سازی شبکه در وردپرس ( چند سایت با یک وردپرس)

برای راه اندازی شبکه در وردپرس بعد از نصب افزونه شبکه وردپرس لازم است کدهای زیر را به پوشه های ذکر شده اضافه کنید تا شبکه وردپرس فعال شده و بتوانید چند سایت را همزمان با یک وردپرس مدیریت کنید و نیازی نباشد برای هر ساب دامین و سایت زیر مجموعه اقدام به نصب وردپرس جدیدی در پوشه آن کنید.

راه اندازی شبکه در وردپرس

برای راه اندازی شبکه در وردپرس لازم است تا :

موارد زیر را به پرونده‌ی wp-config.php در /home/fccgavgs/public_html/ بالای خط /* That’s all, stop editing! Happy blogging. */ اضافه کنید.
define(‘MULTISITE’, true);
define(‘SUBDOMAIN_INSTALL’, false);
define(‘DOMAIN_CURRENT_SITE’, ‘spadsanat.com’);
define(‘PATH_CURRENT_SITE’, ‘/’);
define(‘SITE_ID_CURRENT_SITE’, 1);
define(‘BLOG_ID_CURRENT_SITE’, 1);

کد زیر را در پرونده .htaccess در /home/fccgavgs/public_html/ اضافه کنید، جایگزین دیگر قوانین وردپرس میشود:

RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ – [L]

# add a trailing slash to /wp-admin
RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?wp-admin$ $1wp-admin/ [R=301,L]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d
RewriteRule ^ – [L]
RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(wp-(content|admin|includes).*) $2 [L]
RewriteRule ^([_0-9a-zA-Z-]+/)?(.*\.php)$ $2 [L]
RewriteRule . index.php [L]