, ,

سئو و بهینه سازی سایت برای کسب و کار محلی – local seo

سئو محلی وبسایت – بهینه سازی وب سایت بصورت محلی یا local seo

سئو محلی یا لوکال چیست ؟ بهترین تعریف این نوع از بهینه سازی و سئو سایت را خود گوگل ارائه کرده است . سئو محلی برای وبسایتهایی انجام میشود که در محدوده جغرافیایی محدودی اقدام به ارائه خدمات میکنند . حال باید پرسید چه نیازی داریم که یک وبسایت ارائه دهنده خدمات محلی را سئو محلی یا لوکال کنیم . و چرا سئو و بهینه سازی معمولی نکنیم . یک جواب ویژه وجود دارد و آن اینکه برای یک کسب و کار محلی مثلا یک رستوران یا یک قالیشویی در تهران بازدید کننده یا مشتری که به سایت مراجعه میکند ولی در کرمان یا تبریز است سودی ندارد و فقط یک بازدید به سایت اضافه شده است – اگر این وبسایت در کلید واژه قالیشویی در خط یک باشد ولی در کلید واژه قالیشویی در تهران در صفحه اول نباشد بسیار متضرر شده است . پس سئو محلی اهمیت ویژه ای در ایجاد بازدید های موثر دارد

به عنوان مثال ما در حال حاضر در حال کار بر روی وبسایت یک آرایشگاه زنانه هستیم که به دنبال مشتریانی از محله جنت آباد تهران میباشد . مشتریانی یا بازدید کننده هایی که از افسریه باشند با احتمال بسیار بالا تبدیل به مشتری نخواهند شد .

راهکارهای یک بهینه سازی و سئو وب سایت محلی خوب

متاسفانه سرویس سئو لوکال گوگل در ایران کار نمی کند یا لااقل به خوبی کار نمی کند و گوگل این سرویس را برای برخی کشورها فعال نکرده است . اصلا نگران نباشید من نمیخواهم شما را به استفاده کردن یا نکردن از این سرویس سفارش کنم . نظر من این است :

با محتوا و تغییر سبک نگارشتان سئو محلی وبسایتتان را انجام دهید

این بدان معناست که محل یا موقعیت مکانی مورد نظر را همسان با کلید واژه موردنظرتان در محتوا بلد و زیاد کنید و حتما به همراه کلیدواژه ها در تگ های اچ یک و ۲ و تایتل سایت از آن استفاده کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *