باز هم سئو , باز هم مزایای سئو سایت

سئو

سئو سایت

بازاریابی اینترنتی و سئو سایت

هر چه از سئو و مزایای آن بگیم باز هم چیزی هست که بنویسیم . اگر بخواهید سئو سایت را که به عنوان روشی در بازاریابی اینترنتی می باشد را با روش های بازاریابی سنتی مقایسه نماییم باید در واقع مقایسه ای میان بازاریابی آنلاین و بازاریابی سنتی قرار گیرد. در بازاریابی سنتی زمان و عمر کسب وکار موجب می شود که به شناخت در میان مشتریان برسند در واقع هرچه کسب وکار شما عمر بیشتری داشته باشد می تواند مشتریان بیشتری را به خود جذب نماید و در واقع روابطی که با مشتریان دارند موجب بهبود بازاریابی آنها خواهد شد. محدودیت مکانی نیز مورد دیگری است که در بازاریابی سنتی مشاهده می گردد و در واقع مشتریان شما در حیطه مکانی اطراف شما می باشند و به واسط شناختی که از خدمات و محصولات شما دارند حاضر به سرویس گیری از شما می شوند. عاملی که موجب قدرت شما می شود در واقع عمر کسب وکار شما و نیز میزان فعالیت شما می باشد. حال اگر بخواهیم یک بازاریابی آنلاین را در نظر بگیریم مشاهده می نماییم که برخی سایت های جوان و کسب وکارهای نوپا توانسته اند در مدت زمان کوتاه با کسب وکارهای قدیمی رقابت نمایند.

سئو سایت و کاهش فاصله کسب و کارها

با داشتن یک کسب و کار قوی نمیتوانید از موقعیت فردای خود مطمئن باشید . سایت های نوپا با در نظر گرفتن اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت جایگاه خوبی را در رنکینگ بدست آورده اند و می توانند کاربران بسیاری را به سمت کسب وکار خود هدایت نمایند. در واقع سئو سایت توانسته است بسیاری از سایت های نوپا را با سوددهی برابر و یا حتی بیشتر از کسب وکارهای قدیمی در این زمینه تبدیل نماید.

سئو و کاهش وابستگی به ارتباطات

با سئو دیگر نیازی به استفاده از ارتباطات کلامی برای جذب مشتری نخواهید داشت . اصول سئو سایت و بازاریابی آنلاین با اصول خود توانسته است محدودیت مکانی و نیز همچنین وابستگی به ارتباطات را از بین ببرد و در مدت زمان کوتاهی برای کسب و کار شما سودآوری بالایی را داشته باشد و این مورد موجب می شود که بیشتر کسب وکارهای جدید به سمت بهره گیری از مزایای سئو سایت و بهینه سازی سایت رو آورند تا در مدت کوتاهی بتوانند با سایت های قدیمی در این زمینه رقابت نمایند.

سئو و شکستن مرز های جغرافیایی

با سئو مرزها شکسته شده است . دیگر جایی برای موفقیت افرادی که توان دیدن دورتر از نوک دماغشان را ندارند نمانده است . برداشته شدن محدودیت مکانی نیز موجب می شود در سطح جغرافیایی وسیع تری بتوانید عمل نمایید و این امر موفقیت را در مدت زمان کوتاه تری برای شما هموار می نماید. تمامی اینها موجب می شود که کسب وکارها تمایل نشان دهند که در بازاریابی آنلاین خود مانور بالایی را نشان دهند و اصول سئو سایت را به عنوان بخشی اساسی در پروسه بازاریابی آنلاین خو اجرا نمایند.

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید