سفارش ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با بهترین قیمت

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’footer_color’ custom_bg=” src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

اگر میخواهید موفقیت را کاملا لمس کنید  طراحی اپلیکیشن موبایل ( طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios ) یکی از گامهای اصلی رسیدن به موفقیت میباشد . ساخت اپلیکیشن امروزه برای برخی از کسب و کارها تبدیل به الزام شده و بزودی برای سایر کسب و کارها هم این الزام عینیت بیشتری خواهد یافت . پس تا دیر نشده است و قبل از اینکه مجبور به تغییر شوید به دنبال تغییر بروید

طراحی اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن

قیمت طراحی اپلیکیشن

دانلود نرم افزار ساخت اپلیکیشن رایگان

سئو میر ارائه دهنده بهترین قیمت طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل (اندروید و ios)

طراحی اپلیکیشن

کارشناسان طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل گروه سئو میر و سئو ساز با بهترین قیمت و کیفیتی متمایز و سریعترین زمان ممکن اپ مورد نظر شما را با امکاناتی که در نظر دارید برای شما طراحی خواهند کرد . مشاوره رایگان : 09332978858
[/av_textblock]
[/av_section]

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=’scroll’ bottom_border_style=’scroll’ scroll_down=” id=” color=’main_color’ custom_bg=” src=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ video_mobile_disabled=” overlay_enable=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

طراحی اپلیکیشن

اگر بخواهیم یک بیزنس اینترنتی به 4 تکه تقسیم کنیم بدون ترید طراحی اپلیکیشن و داشتن اپلیکیشن اندروید یا اپلیکیشن ios برای ارتباط بهتر و موثر تر بین مشتریان و صاحبان مشاغل تاثیر بسزایی دارد .

طراحی اپلیکیشن موبایل

داشتن اپلیکیشن موبایل برای برخی بیزنس ها مانند ارائه دهنده های خدمات مشاوره , حقوقی و وکالت , مشاغل تلفنی و مشاغل مشابه همین الان هم کاملا ضروری میباشد و برای برخی دیگر از مشاغل شاید امروز نیاز ضروری نباشد ولی قطعا فردا این نیاز اختیاری امروز به یک نیاز ضروری مبدل خواهد شد.

چگونه یک اپلیکیشن موبایل مناسب طراحی کنیم؟

راه های متعددی برای طراحی اپلیکیشن موبایل متناسب با نوع اپلیکیشن وجود دارد . بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید طراحی نمایید میتوانید از برخی سایت های خارجی و ایرانی ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن و بعضی نرم افزارهای طراحی اپلیکیشن استفاده نمایید .. البته اینکار فقط برای کسانی توصیه میشود که قصد راه اندازی یک اپلیکیشن موبایلی ساده را دارند و اندک اطلاعاتی در این ضمینه دارند .

طراحی اپلیکیشن های آفلاین ( بدون نیاز به اینترنت)

بطور کلی اپلیکیشن ها به دو گروه کلی آنلاین و آفلاین طبقه بندی میشوند … یعنی کاربر برای استفاده از برخی اپلیکیشن ها نیاز به اتصال اینترنت دارد ولی برخی دیگر از اپلیکیشن ها میتوانند کاملا بصورت آفلاین مورد استفاده قرار گیرند. طراحی اپلیکیشن های آفلاین موبایل بسیار راحتر میباشد .. البته بسته به اینکه چه اپلیکیشنی را قصد دارید تا طراحی نمایید . این نوع مثلا برای یک کتابخانه مجازی گزینه مناسبی میباشد ..

طراحی اپلیکیشن های آنلاین

استفاده از از این نوع از نرم افزارهای موبایلی یا اپلیکیشن ها نیازمند داشتن اتصال اینترنت در موبایل کاربر دارد .طراحی اپلیکیشن های آنلاین بسیار پیچیده تر و فنی تر از طراحی اپلیکیشن های آفلاین میباشد . چرا که اگر بخواهیم با یک نگاه گذار به تفاوت این نوع با اپلیکیشن های آفلاین بپردازیم کافیست توجه داشته باشیم که طراجی اپلیکیشن آنلاین یا ترکیبی آنلاین و آفلاین نیازمند داشتن فضای میزبانی برای دیتای آنلاین و احیانا تبادلات دیتا بین سرور و موبایل کاربر میباشد .

طراحی اپلیکیشن اندروید

سیستم اپن سورس اندروید تقریبا بطور مطلق تبدیل به گزینه اول و پر کاربردترین نوع سیستم عامل موبایلی جهان شده است و این سرعت رشد هر روز بیشتر میشود . ما اگر بخواهیم به کسی در مورد طراحی اپلیکیشن اختصاصی اندروید یا ios مشاوره دهیم قطعا اولویت بسیار بیشتر و ویژه ای را برای طراحی اپلیکیشن اندروید در نظر میگیریم.

آموزش طراحی اپلیکیشن اندروید

با داشتن یک اپلیکیشن اندروید قوی براحتی میتوانید علاوه بر ارتباط بهتر با مشتریانتان اقدام به حضور در لیست نتایج گوگل کنید … کمی تخصصی است ولی ما میتوانیم این کار را بصورت تضمینی برای شما انجام دهیم

چرا اندروید؟

سیستم عامل اندروید پرکاربردترین سیستم عامل موبایلی دنیا میباشد

اندروید در ایران با اختلاف بسیار فاهشی نسبت به ios قرار دارد

سیستم عامل اندروید متعلق به کمپانی گوگل میباشد

شرایط انتشار راحتری را دارد

اگر سئوکار باشید میتوانید با طراحی اپلیکیشن اندروید راه صد ساله را یکماهه بپیمایید …( خصوصی عرض کردم)

ساخت اپلیکیشن اندروید:

ساخت اپلیکیشن اندروید و ساخت اپلیکیشن موبایل متناسب با نایزهای شما در سئو میر اجرایی میشود . شما کافیست تا نیازهای خودتان را تشریح کنید یا اپلیکیشن مشابه ای را به ما اعلام نمایید بقیه کارها بصورت اتوماتیک در سیستم یکپارچه خدمات مشتریان سئو میر اجرا میشوند.

سفارش طراحی اپلیکیشن

برای سفارش طراحی اپلیکیشن میتوانید درخواست های خود را از طریق فرم ثبت سفارش برای گروه سئو میر و سئو ساز ارسال نمایید … لطفا در هنگام ارسال درخواستهای متنی سفارش اپلیکیشن اندروید یا سفارش اپلیکیشن ios سعی کنید توضیحات نسبتا کاملی را در خصوص امکان مورد نظرتان از طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios , ضمینه کاریتان , حداکثر مبلغی که میتوانید هزینه نمایید و… برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم در اسرع وقت درخواست های شما را بررسی کرده و به شما پاسخ دهیم.

سفارش اپلیکیشن اندروید

سفارش اپلیکیشن ios

دریافت مشاوره تلفنی و تلگرام

09332978858

ساخت اپلیکیشن رایگان

سیستم کاملا رایگان طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios با ساختاری کاملا سازگار با زبان فارسی خدمتی ویژه از گروه سئو میر و سئو ساز میباشد که در راستای کمک به کسب و کارهای کوچک و با توان مالی پایین در حال راه اندازی میباشد . در این سیستم طراحی اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و میتواند برای درصد بالایی از اپلیکیشن های مورد نظر شما با ساختارهای ساده و متوسط جوابگو باشد …

برای استفاده از خدمات ساخت اپلیکیشن موبایل رایگان روی لینکهای زیر کلیک نمایید

بازدید کننده گرامی اگر خواهان استفاده از خدمات ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios هستید سعی کنید فرم زیر را با دقت تکمیل نمایید تا کارشناسان ما بتوانند در اسرع وقت براورد دقیقی از هزینه و زمان اجرای پروژه طراحی اپلیکیشن اندروید شما بدست آورده و از اتلاف زمان جلوگیری شود.

سئو
[/av_textblock]

[/av_section]

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید