پیش بینی برای سودآورترین مشاغل در سال 2016

مشاغل پر سود

مشاغل پر سود در سال 2016

به دنبال این هستید که یک شغل عالی در سال جدید راه بیاندازید؟ از فرصت‌های ذیل برای تغییر مسیر بهره بگیرید.هر آدمی یک دوره رکود فناوری را پیش‌بینی کرده‌است. برخی می‌گویند این دوره هم‌اکنون در حال وقوع است.

درحالی که ممکن است فناوری رو به افول باشد، ‌جهان همیشه پذیرای خدمات و محصولات بسیار داغ و مبتکرانه است.

به نقل از بازده، در این مقاله، برخی مشاغل را که فکر می‌کنم در ۲۰۱۶ داغ می‌شوند به شما معرفی می‌کنم.

۱. قرار ملاقات

یکی از اختلالات جدید و چالش‌برانگیزترینِ این اختلالات در صحنه‌ی قرار ملاقات‌ها روی داده‌است.زندگی عاشقانه‌ی یک فرد یک چیز شخصی‌است، ولی این امر کاربران Tinder‌ را از به اشتراک گذاشتنِ رازها و ملاقات آدم‌های جدید دور نکرده‌است.

به ایده‌های بیش‌تری نیاز دارید؟ برخی افراد خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند – به تو خواهم گفت چگونه آن فرد را به‌دست بیاوری! برخی افراد برنامه‌ی موبایل می‌سازند – خدمات هدایت قرار ملاقات‌ها یا دیگر محصولات اطلاع‌رسانی.

حتی برخی افراد خدماتِ یافتنِ دوستی نامرئی ایجاد می‌کنند.

آدم‌ها وقتی پای عشق و علاقه به میان می‌آید از خود بی‌خود می‌شوند. صنعت عشق‌ورزی مهیای کسب و کار است.

۲. مشاوره‌ی بازاریابی

افراد بسیاری وجود دارند که می‌خواهند یک کسب و کار راه‌اندازی کنند یا در این کار عجله دارند. آن‌چه بسیاری از این افراد کم دارند، زکاوت بازاریابی است.

دنیای بازاریابی دیجیتال امروزی، گسترده و پیچیده‌است. همچنین دروازه‌ای است به‌سوی موفقیت. میان پیچیدگی‌های شتاب رسانه‌های اجتماعی و رموز هک‌کردن رشد، ‌صاحبان کسب و کار نمی‌دانند از کجا شروع کنند.

چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید؟ به آنها بگویید دقیقا کجا بروند و چه کنند. این استارت‌آپ (نوبنیاد) نوپا از انگیزه و محرک چیزی کم ندارد؛ آنها تنها به فردی نیاز دارند که با او مشورت کنند و روش صحیح بازاریابی را به آنها نشان دهد.

۳. گزینه‌ی تحویل در محل

به تمام جلسات راهکارهای اتاق هیات مدیره‌ گوش کنید (گوگل، آمازون، وال‌مارت)، و صدای افرادی را احتمالا می‌شنوید که در مورد تحویل محصولات صحبت می‌کنند.

فارغ از آن‌که قهوه‌ی داغ است یا یک ابزارکی که جدیدا از آمازون سفارش داده‌اید، تحویل در محل یک سرویس درخواستی‌است.

استارت‌آپ‌ها در این فضا زمان سختی را سپری می‌کنند و در هر دو سوی این عرصه: دریافت‌کننده و فراهم‌کننده، فعالیت دارند. الگوی تحویل در محل آماده‌ی دگرگونی است. لازم‌است کسی بیاید و موانع را از سر راهِ طرف‌داران حمل‌ونقل و خدمات پیک تحویل درب به درب بردارد.

کالارسان پرنده بدون شک تحولی در این زمینه ایجاد خواهد کرد، پس نیروهای بالقوه را مهارکنید و یک راه‌حل ماندگار بیابید.

۴. چاپ ۳ بعدی

طرح و ابداع چاپ ۳ بعدی به سرعت رو به رشد است و به محبوبیت دست می‌یابد. بیشتر ما هم‌اکنون چاپگر ۳بعدی در محیط کارمان نداریم، ولی بسیاری بر این باورند که ما به این سو در حرکتیم.

اگر مسئله این باشد، ‌حال زمان آن رسیده‌است که وارد عمل شویم. می‌توانید طرح‌های سه‌بعدی، برنامه‌ها، تحویل در محل، اجراء، و دیگر خدمات مرتبط را به فروش برسانید.

۵. کتاب‌های صوتی

کتاب‌هایی که با سرمایه‌ی خود فرد منتشر می‌شوند یک ایده‌ی کسب و کاری شناخته شده هستند. با این حال، آدم‌ها به‌صورت فزاینده‌ای خواهان گوش کردن به کتاب‌های صوتی هستند.

شنیدنی‌های آمازون با استفاده از این سرویس به سود زیادی دست‌یافته است. رفته رفته در این فضا به یک رهبر تبدیل می‌شود. با این‌حال، هنوز هم برای استارت‌آپ‌های دیگری که می‌خواهند وارد عمل شوند جا هست. سرویس‌های داستان‌سرایی (راوی‌گری)، خدمات تبدیل نسخه‌ی چاپی به صوتی، مشاوره‌ی کسب و کارها، و دیگر روش‌های تولید کتاب صوتی گزینه‌های خوبی برای کاوش در ۲۰۱۶ هستند.

۶. محصولات آموزشی

همواره افراد تمایل دارند برای آموزش پول خرج کنند. به عنوان مثال آموزش دانشگاهی را درنظر بگیرید. بهای یک دوره‌ی چهارساله در یک دانشکده‌ی دولتی حدودا ۲۰، ۰۰۰ دلار است، و یک دانشکده‌ی خصوصی می‌تواند قیمتی معادل ۵۰، ۰۰۰ دلار در هر سال داشته‌باشد.

علی‌رغم این قیمت‌های بسیار بالا، افراد مشتاق هستند سال به سال هزینه کنند و پول بپردازند. چرا؟ زیرا تحصیلات دانشگاهی ارزش‌اش را دارد.

خوب، بیشتر وقت‌ها این گونه است؛ برخی مخالف هستند، و با نوآوری‌های اخیر در فضای آموزشی، مدل سنتی دانشکده برچیده شده یا دچار اختلال شده است.

در پسِ‌این اختلال استارت‌آپ‌هایی مانند Udemy و Teachable ‌وجود دارند، ‌که تمام آنها به مردم این اجازه را می‌دهند تا دانش‌شان را به اشتراک بگذارند و از آن بهره بگیرند.

به پلتفرمی برای فروش دانش‌تان نیاز ندارید. می‌توانید کتاب را با سرمایه‌ی خودتان منتشر کنید، یک جلسه‌ی مشاوره‌ی ویدیوئی تولید کنید، یا به دیگران یاد دهید چگونه پول بسازند.

کارآفرینان جاستین و تارا ویلیامز یاد گرفتند چگونه از طریق سرمایه‌گذاری در خانه میلیون‌ها سود به‌دست بیاورند. آنها جست‌وجو کردند و یک دوره‌ی اینترنتی ایجاد کردند، و حال با درمیان گذاشتن نحوه‌ی پول‌سازی‌شان به دیگران به درآمد بیش‌تری دست‌یافته‌اند.

حتی آدمی مانند جیمز سوان‌ویک هم تمایل داشت شغل‌اش را به عنوان گوینده‌ی شبکه‌ی ESPN‌کنار بگذارد تا به مردم بگوید چگونه الکل را ترک کنند. مردم در یک ماه ۶۷ دلار پرداخت کردند تا از ویدیوهای جیمز یاد بگیرند و یکی از اعضای گروه دوستان‌اش در فیسبوک باشند.

افراد برای یاد گرفتن یک مهارت جدید، شکل‌دهی سبک زندگی‌شان، پول درآوردن، تحت تأثیر قراردادن دوستان با دانش‌شان، ‌و تغییر زندگی شان به شیوه‌ای اساسی و قابل توجه، هزینه می‌کنند.

اگر چیزی برای عرضه دارید، پس آموزش را شروع کنید.

۷. وب‌سایت‌های مبتنی بر محتوا

مدت طولانی است که با سایت‌های مبتنی بر محتوا کار می‌کنم، و اخیرا، چندین وبلاگ کوچک را به کسب و کارهای عالی ارتقاء دادم. تلاش لازم برای ایجاد چنین وبلاگی بسیار قابل توجه است، ولی بازده غیر فعال آن بسیار عظیم است.

تا زمانی‌که یک یا دو نکته درباره‌ی سئو و بازاریابی محتوا بدانید، هم‌چنان می‌توانید در این فضا توجه دیگران را به خود جلب کنید.

محتوای عالی، سرویس و خدمت شما است، و لینک‌های وابسته و فضای تبلیغاتی عایدی شما. این مدل مدت زمان طولانی کار کرده‌است، و هم‌چنان اثربخش باقی مانده‌است چرا که مردم به اینترنت به‌عنوان منبع اولیه‌ی اطلاعاتی‌شان اعتماد دارند.

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید