کارکرد تیتر سایت در سئو

تیتر سایت

یک سایت در میان انبوه وبسایتهایی که در اینترنت فعالند در درجه اول با تیتر خود متمایز میشود . خیلی دوست دارم که دقت و زوم بیشتری روی کلمه تمایز داشته باشید . با انتخاب تیتر سایت میت  وانید وبسایت خود را متمایز نشان دهید یا یک تیتر معمولی انتخاب کنید که شاید قبل از شما بیش از 100 سایت دیگه عینا همون تیتر را انتخاب کرده اند..

انتخاب تیتر مناسب برای سایت

قبل از اینکه چشماتونا ببندید و الابختکی یه تیتر برای سایت خود انتخاب کنید درنظر داشته باشید که :

تیتر سایت را نمیتوان مرتبا عوض کرد پس با دقت انتخاب کنید

تیتر سایت باید نام برندتان را داشته باشد

تیتر سایت باید کلیدواژه اصلی شما را داشته باشد.

تیتر سایت برای موفقیت باید تا حدامکان با بقیه سایتهای رقیب متمایز باشد

یک مثال برای انتخاب تیتر سایت

فرض کنید شما یک وبسایت ارائه دهنده خدمات مشاوره ای درسی و تحصیلی را دارید . در این حالت میتوانید به شکل زیر اقدام به انتخاب تیتر سایت کنید .

برای اینکه مجبور نباشید کلمه مشاوره را در تمام صفحات داخلی تکرار کنید سعی شود کلمه مشاوره در تیتر سایت باشد. + نام برند که در اینصورت مثلا انتخاب تیتر ( خدمات مشاوره …….) میتواند یک تیتر خوب باشد اگر سایتهای زیادی این تیتر را انتخاب نکرده باشند . ولی توصیه میکنم از انتخاب تیتر های تکراری بخصوص در تیتر صفحات داخلی پرهیز کنید.

تیتر صفحات داخلی سایت

انتخاب تیتر مناسب برای صفحات داخلی سایت هم همانند تیتر اصلی سایت اهمیت ویژه ای دارد . بطور کلی وقتی یه صفحه در داخل یک سایت ایجاد میشود وقتی در گوگل نمایش داده میشود تیتر آن شامل دو بخش است – بخش اول تیتر صفحه + تیتر سایت که بایک خط جداکننده از هم جدا سازی میشوند . از اینرو انتخاب تیتر مناسب برای هر دو بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است

تاثیر و کارکرد تیتر سایت در سئو

اگر بخوام درصدی بیان کنم باید بگم تیتر سایت و تیتر صفحات داخلی سایتبیش از 10% در موفقیت یک فرایند بهینه سازی و سئو تاثیر دارد. زمانی تاثیر تیتر را میتوانی متوجه شوید که در رقابت بالایی قرار داشته باشید و بتوانید یک تیتر مناسب و منحصربفرد را برای سایت یا صفحات آن انتخاب کنید .

 

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید