نفوذ واسطه گری در صنعت سئو سایت

واسطه های سئو سایت

حدود 2 هفته پیش یک نفر به بابت بهینه سازی و سئو چند وبسایت با من تماس گرفت . و ترتیب یک ملاقات حضوری را در دفتر کارش در خیابان جردن داد . به دفترش مراجعه کردم . دفتر بسیار شیک و البته پر ابهتی به نظر میرسید . رفتیم سر اصل مطلب .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آنجا بود که فهمیدم اینجا یک دفتر خدمات تبلیغاتی و فروش است . و در بین کارهاشون بیش از 20 پروژه بهینه سازی وبسایت را با قیمت های به مراتب بیشتر از قیمت های سئو سایت من گرفته اند . ولی نیروی توانمندی که بتواند وبسایتها را در کلیدواژه های مورد نظر به صفحه اول آورد نداشتند .

خلاصه بعداز چند جلسه مذاکره قرارداد همکاری با آنها را منعقد کردم .

عقل مردم به چشمشونه ؟

منظورم از بیان این مطلب این است که به این درد بزرگ موجود در بدنه بازار کسب و کار ایرانی بپردازم که مردم عقلشون به چشمشونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی که هیچ دانشی از بهینه سازی سایت نداره میتونه با قیمتی در حدود 10 برابر قیمت های من یک وبسایت را بگیره و البته پولشم پیش پیش دریافت کنه و بیش از 6 ماه مشتری را معطل کنه و در نهایت بیاد با یه قیمت بسیار پایین تر از چیزی که از مشتری هدف دریافت کرده اونها را به من واگذار کنه …………

براستی چرا اینگونه است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا بخاطر داشتن یک دفتر شیک و در جای خوب تخصص افراد نادیده گرفته میشه .

واسطه گری تا کجا میخواد تیشه بر ریشه اقتصاد و کسب و کارهای ایرانی بزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من دفتر کار شیک و در جردن ندارم . ولی بدون دریافت هیچ هزینه ای در ابتدا وبسایت را تحویل میگیرم . یکی دو ماه روش کار میکنم به صفحه اول میارمش بعد تازه هزینه اش را میگیرم اونهم حدود 10% هزینه ای که جناب جردنی ها دریافت میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پرداخت 90% هزینه بیشتر برای سئو سایت؟

براستی چرا من باید از جردنی ها کار سئو سایت بگیرم . چرا مستقیم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟ تکلیف این 90% هزینه بیشتر پرداخت شده از طرف کارفرمای اصلی جهت سئو سایت چه میشود . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واسطه گری در تمام بدنه اقتصاد ایران بی داد میکنه متاسفم برای ایران و ایرانی که تخصص را در کت و شلوار و دفتر شیک میبیند . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

طراحی و بهینه سازی وب سایت

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید