سئو منفی ( کلاسیاه ): از ادعا تا عمل

سئو کلاسیا – سئو منفی

متاسفانه در هر زمینه ای افرادی پیدا میشوند که برای بالا رفتن اقدام به پایین کشیدن دیگران میکنند . در مبحث بهینه سازی و سئو هم این قبیل افراد هستند زیاد هم هستند . من به شخصه معتقدم سئوکاران توانا و با دانش در ایران کمتر از 50 نفر هستند و بقیه فقط بلدند خوب حرف بزنند . سئو منفی یا به اصطلاح سئو کلاسیاه به مجموعه ای از اقدامات مخرب اطلاق میشود که برای پایین کشیدن و تخریب رتبه سایت رقیب انجام میگیرد .

ترفند های سئو کلاسیاه و منفی

چند روش شناخته شده در سئو منفی یا کلاسیاه وجود دارد که مهمترین آنها افزایش ضریب هرز روی و ثبت سایت در سایت های نامرتبط و بدنام در گوگل است . منظور از افزایش ضریب هرز روی سایت یعنی افزایش تعداد کاربرانی که تنها با دیدن یک صفحه سایت خارج میشوند . برای پایین کشیدن یک سایت در کلیدواژه خاصی ان کلید در گوگل سرچ میشود .بعد از ورود به سایت هدف بلافاصله خارج میشوند. و این کار را بطور مستمر با آی پی چنجر انجام میدهند . اصلی ترین ترفندهای سئومنفی یا سئو کلاسیاه همین ها هستند .

راههای مقابله با سئو کلاسیاه

برای مقابله با ترفندهای کثیف این قبیل افراد کوته فکر لازم نیست به آنها حتی فکر کنید. فقط روی ایجاد محتوای مفید و کاربر پسند متمرکز شوید . با این کار تمام ترفندهای منفی دشمنانتان را خنثی میکنید . من بیش از 4 ماه است که این سایت را راه اندازی کرده ام و این اولین مطلبی است که در این باب نوشته ام . باور کنید این بحث حتی ارزش نگارش این مطلب را هم نداشت . نگران نباشید و با اقتدار به تولید صفحات غنی از مطالب مفید بپردازید . بگذارید دشمنانتان بمیرند

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید