نکات مهم در طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت اولین قدم برای گسترش کسب و کار در دنیای اینترنت است، هر مدیری برای گسترش کسب وکار شرکت و مجموعه خود امروزه مجبور است در این دنیای جدید حضور داشته باشد. اما حضور در این دنیای جدید حداقل استاندارد هایی را نیاز دارد که در این مقاله سعی میکنیم در مورد استاندارد های مورد نیاز برای حضور پر قدرت در دنیای اینترنت براش شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. برای اینکه این موضوع را بصورت دقیق تر بررسی کنیم در ابتدا بصورت تیتر وار نکات مهم در طراحی سایت را برای شما ارائه می کنیم:

 1- طراحی سایت با استاندارد های روز جهان

طراحی سایت بر اساس استاندارد های روز جهان از نکاتی است که باید ر طراحی سایت مورد توجه قرار داد، طراحی سایت امروزه به عنوان یک علم تاثیر گذار در عرضه تجارت است، و استاندارد های جهانی بسیاری برای این حوزه در جهان مطرح شد است، اگر شما می خواهید طراحی سایت استانداردی داشته باشید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد استاندارد های طراحی سایت را در وب سایت w3c مشاهده کنید، در این وب سایت استاندارد های اولیه طراحی سایت مطرح شده است.

 2- طراحی سایت با اصول سئو سایت

طراحی سایت با اصول سئو: سئو چیست؟ سئو در حقیقت بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است، شما  با بهینه سازی وب سایتتان برای موتور های جستجو می توانید ورودی های استراتژیکی را از موتور های جستجو داشته باشید، سئو سایت امروزه یکی از ابزار های بسیار مهم برای افزایش فروش و افزایش مشتری در دنیای  اینترنت است.

 3- وب برندینگ در دنیای اینترنت و حضور فعال در شبکه های اجتماعی

  سومین موضوعی که در دنیای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، وب برندینگ است، اولین گام برای وب برندینگ حضور فعال در شبکه های اجتماعی است، شبکه های اجتماعی که تاثیر بسیار زیادی در افزایش برندینگ شما خواهد داشت شبکه اجتماعی گوگل پلاس، توییتر، فیسبوک، آپارات و … می باشد. این شبکه های اجتماعی بگونه ای در برندینگ شما تاثیر خواهد گذاشت که شما می توانید بهترین نتیجه را در بین سایر انواع تبلیغات اینترنتی داشته باشید. امروزه لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی هم پس از طراحی وب سایت باعث می شود موتور های جستجویی مثل گوگل برای ایندکس کردن مطالب وب سایت شما بیشتر راغب باشند.

 سنگسابی , کفسابی , نماشویی

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید