قیمت سئو سایت – هزینه انجام سئو و تعرفه بهینه سازی صفحات وب

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=” bottom_border_style=” id=” color=’alternate_color’ custom_bg=” src=” attachment=” attachment_size=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ overlay_enable=’aviaTBoverlay_enable’ overlay_opacity=’0.7′ overlay_color=’#b02b2c’ overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

اگر شما با نحوه تعیین تعرفه سئو و بهینه سازی سایت , هزینه سئو سایت و قیمت سئو سایت آشنایی ندارید توصیه سئو میر به شما مطالعه این مطلب میباشد . فارغ از اینکه سئوکاران مختلف هر یک به تناسب شرایط کاریشان تعرفه هایشان با هم متفاوت میباشد ولی بصورت کلی موارد و آیتم هایی وجود دارند که روی قیمت تمام شده یک پروژه سئو سازی سایت تاثیر گذار میباشد و بر مبنای آنها تعرفه ها متغیر میشوند.

داستان ما این است

هزینه سئو

سئو میر ادعا نمیکند عمل میکند … کسی که مرد میدان عمل باشد در شروع پروژه به فکر تیغ زدن مشتری و گرفتن حداکثر مبلغ نیست .. در ابتدا از قیمت سئو سایت شما فقط 5% را میگیریم .. ما کار شما را انجام میدهیم . سایت شما را به صفحه گوگل میاریم .. و از ازدیاد درامد حاصل شما هزینه سئو را پرداخت کنید. این روش ما از ابتدای کار تا امروز بوده است .

هزینه بهینه سازی سایت

کسانی که با ما کار کرده اند مشتری دائمی ما مانده اند .. چرا که سئو سایت این یک توافق برد برد است .. و مهمترین وجه تشابه سلاطین تئوری بافی و افراد خوش سخن این است که در شروع پروژه بیش از 20% هزینه سئو را در ابتدا طلب میکنند ..دنبال متهم کردن همه افراد و شرکت هایی نیستیم که در شروع پروژه درصد بالایی طلب میکنند ولی زیاد داشته ایم افرادی که سرشان کلاه گشادی رفته و ماه ها و سالها اندر خم یک کوچه مانده اند.

سفارش سئو

پکیج کامل تعرفه های سئو میــــر

قیمت و هزینه های سئو وب سایت

تعرفه و قیمت بهینه سازی سایت

[/av_textblock]

[av_one_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

زمان بسیار مهمتری از هزینه است.

[/av_textblock]

[/av_one_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

اشتباه در انتخاب شاید هرگز جبران نشود

[/av_textblock]

[/av_one_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

خدمات سئو  قیمت مشخص ندارد

[/av_textblock]

[/av_one_third]
[/av_section]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

قیمت سئو , قیمت بهینه سازی سایت

بعضی از وبمستر ها بر اساس قیمت سئوکار را انتخاب میکنند , بعضی ها بر اساس داشتن دفتر شیک , بعضیها اسیر زبان بازان میشوند ولی مطمئن باشید در احتمال شکست پروژه های چنین افرادی بسیار بسیار بالاست.

هزینه انجام سئو

اگر هنوز نتوانسته اید حساسیت شرایط را درک کنید و بدانید که سئو و بازارایابی اینترنتی در چه شرایط حساس و فراری قرار گرفته است بدانید که از دست دادن حتی یک روز عواقب بسیار بدی میتواند برای شما داشته باشد.

حتی یک روز .. بحث مالی و ضرر و زیان مالی نمیکنم . بحثم زمانه وسلام …

پس در انتخاب سئوکارتان دقت کنید … که اگر اینکار را نکنید شاید زمانی برای جبران اشتباهتان نداشته باشید.
[/av_textblock]

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=’scroll’ bottom_border_style=’scroll’ scroll_down=” id=” color=’main_color’ custom_bg=” src=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ video_mobile_disabled=” overlay_enable=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]

[av_two_third first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

قیمت انجام سئو یک سایت

در سیستم کاری ما لیس قیمت کامل و ثابتی وجود ندارد و بعد از مشخص شدن کلیه آیتم های مرتبط به یک سایت و کلیدواژه هایش قیمت و زمانبندی با تلرانس 2 هفته به مشتری ارائه میشود.

مجموعه عواملی که باعث افزایش یا کاهش هزینه سئو سایت میشوند عبارتند از:

مهمترین آیتم های تعیین کننده قیمت و هزینه سئو

بدون هیچ تردیدی خمیرمایه و اصل داستان سئو بر کلیدواژه استوار است و در تمامی پلان های کاری و تقریبا قریب به اتفاق شرکت ها و افرادی که مبادرت به ارائه خدمات سئو سایت میکنند مبنای اصلی قیمت دهی و تعیین هزینه سئو سایت کلیدواژه ها هستند . شرایط فعلی سایت , عمر دامنه و چند پارامتر دیگر مانند زبان برنامه نویسی و ساختار سایت از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت انجام سئو سایت موثرند.

قیمت سئو کلیدواژه های سطح آسان

کلیدواژه هایی که در سطح آسان 1 قرار میگیرند سطح رقابت خیلی پایینی دارند .

زمان رسیدن یک سایت صفر و تازه تاسیس در این کلیدواژه ها به صفحه اول نتایج گوگل بطور متوسط از 2 روز تا 15 رو میباشد .

قیمت سئو سایت برای گرفتن جایگاه در صفحه اول گوگل در کلیدواژه آسان 1  = 250,000 تومان

قیمت سئو کردن سایت برای کسب جایگاه 1 صفحه اول گوگل در کیورد آسان یک = 350,000 تومان

هزینه های سئو و بهینه سازی سایت با کلیدواژه های سطح متوسط 1

سطح رقابت در کلیدواژه های متوسط 2 هم نسبتا پایین است

زمانی که بصورت معمول لازم است تا یک سئوکار قوی یک سایت صفر را با کلیدواژه های سطح متوسط 2 به صفحه اول گوگل بیاره از یک هفته تا یکماه میباشد.

قیمت انجام سئو با کلیدواژه های سطح متوسط 2 برای گرفتن جایگاه در صفحه اول گوگل : 350,000 تومان

تعرفه بهینه سازی سایت برای گرفتن جایگاه 1 در صفحه اول گوگل در یک کیورد متوسط 2 : 500,000 تومان

هزینه های بهینه سازی سایت با کلیدواژه های سطح متوسط 2

یک کیورد سطح متوسط 2 سطح رقابتی متوسطی دارد و هزینه بهینه سازی سایت در این نوع کیوردها را گروه سئومیر میتواند بصورت بازه ای اعلام کند. تا سوء تفاهمی پیش نیاید.

این کلیدواژه ها را اگر یک سئوکار مسلط بخواهد با یک سایت صفر و تازه تاسیس به صفحه اول گوگل بیاره زمانی حدود دو هفته تا 2 ماه میتونه داشته باشه ..

قیمت گرفتن جایگاه در صفحه اول گوگل با کیورد متوسط 2 برابر است با : از 500,000 تومان تا 1,500,000 تومان

تعرفه و هزینه بهینه سازی سایت برای گرفتن خط یک صفحه اول گوگل با کیورد سطح متوسط 2 :  از 1,000,000 تا 2,000,000 تومان

تعرفه سئو سایت برای کلیدواژه های سطح سخت 1

تعرفه های سئو میر و تعریف ما از کیوردهای سطح سخت 1 به شرح زیر میباشند.

زمان لازم برای اینکه یک سئوکار مسلط بتواند با یک سایت تازه تاسیس در کیورد سخت 1 به صفحه اول گوگل برسد حدود 2 ماه تا 6 ماه خواهد بود.

قیمت صفحه اول گوگل با کیورد سخت 1 : 1,500,000 تومان تا 4,000,000 تومان

قیمت گرفتن جایگاه 1 صفحه اول گوگل با کیورد سطح سخت 1     :  از 2,000,000 تا 5,000,000 تومان خواهد بود.

تعرفه بهینه سازی سایت برای کلیدواژه های سطح سخت 2

کیوردهای سطح سخت 2 زمان و انرژی بسیار زیادی از از سئوکار میبرند و عملا بصورت یک نفره نمیتوان این سطح از کلیدواژه ها را به صفحه اول گوگل رساند و باید یک تیم روی سایت کار کنند ..

زمانی که یک تیم قوی و مسلط میتوانند یک سایت تازه تاسیس را با کیورد سطح سخت 2 به صفحه اول بیاورند حداقل 6 ماه میباشد . که البته اگر تیم بتواند با انرژی زیادی و در مسیر صحیح حرکت کند در مواردی میتوان حتی در 3 ماه هم یک کیورد سطح سخت 2 را به صفحه اول نتایج گوگل رساند.

قیمت سئو سازی سایت با کیورد سطح سخت 2 برای جایگاه در صفحه اول گوگل :  4,000,000 تا 8,000,000 تومان

قیمت بهینه سازی سایت برای گرفتن خط یک گوگل با کیورد سخت 2 :   6,000,000 تا 12,000,000 تومان

تا به امروز اکثر پروژه هایی که کار کرده ایم در سطح سخت 1 یا متوسط 2 بوده است و معمولا در کمترین زمان ممکن درجه سختی کیوردهای شما را تعیین کرده و قیمت انجام سئو را به اطلاعتان خواهیم رساند.

[/av_textblock]

[/av_two_third][av_one_third min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’50px,15px,50px,15px’ border=’1′ border_color=’#212121′ radius=’35px’ radius_sync=’true’ background_color=’#3f3f3f’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#ffffff’]

پروژه هایی که ما انجام داده ایم؟

قطعا بهترین کار در انتخاب پایش سایتهایی است که انجام داده ایم و ارتباط با صاحبان مشاغلی است که با ما کار کرده اند . سئومیر با افتخار آمادگی دارد به هر تعداد که شما نیاز بدانید مشتریان قبلیمان را به شما معرفی کنیم.

برای اینمنظور میتوانید با شماره 09332978858 در تماس باشید.

هزینه سئو سایت شما چقدر میشود؟

اگر شما میخواهید بصورت دقیق تر از تعرفه های ما آگاه شوید و قیمت پروژه خودتان را بدانید توصیه میشود فرم زیر را تکمیل کنید و در تکمیل فرم اندکی حوصله کنید و بصورت دقیق کلیدواژه های مورد نظرتان , آدرس سایتتان , شماره تماس , ایمیل و هر آنچه مورد نظرتان هست را برای ما بفرستید تا بتوانیم بصورت دقیق ترین پروژه شما سنجش کرده و زمانبندی دقیق تر و قیمت دقیقی را به شما ارائه کنیم.

[ARForms id=104]

خدمات سئو میر بلحاظ قیمت در سطح مناسبی میباشند.

مشتریان ما گواهی هستند بر صداقت و نحوه کار ما

[/av_textblock]

[/av_one_third][/av_section][av_textblock size=” font_color=” color=”]

قیمت بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت در مقام لغت شاید با سئو معنی شود ولی در ذات این کلمه معنای خیلی بیشتری نهفته است که قیمت سئو فقط و تنها فقط زیر مجموعه ای از بهینه سازی سایت میباشد .

قیمت بهینه سازی سایت

و قطعا قیمت بهینه سازی سایت میتواند با قیمت سئو سایت تفاوت هایی داشته باشد چرا که شما از یک سئوکار میخواهید سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند ولی اگر از سئوکار بخواهید سایت شما را کلا بهینه سازی کند مفهوم بسیار وسیعتری خواهد داشت و در عمل این بدان معنا خواهد بود سایت را هم بلحاظ گرافیت , هم رابط کاربری , هم لود شدن در سخت افزارهای مختلف و.. بهینه کند و طبیعتا قیمت بهینه سازی سایت اگر از این منظر نگاه شود میتواند با قیمت سئو سایت متفاوت باشد.

هزینه بهینه سازی سایت بدون محدودیت کلیدواژه

کار فرما در این روش همکاری با سئوکار میتوانید دز زمینه کاری سایتتان هر تعداد کلیدواژه که در نظر داشته باشید ارائه دهید . خود ما هم به شما در معرفی کلیدواژه های پر سرچ کسب و کارتان کمک میکنیم . و همزمان میشه در این روش همکاری روی چند سایت کار کرد . یعنی نه تعداد سایت محدودیت داره نه تعداد کیورد ..  و به نوعی در این روش ما کارمند راه دور شما هستیم و البته به مانند کارمند حقوق تضمین شده نداریم و در پایان هر ماه زمانی دستمزد میگیریم که کارفرما از روند پیشرفت سایت رضایت داشته باشد .

این روش بصورت تضمینی میباشد و دستمزد هر ماه در پایان ماه و در صورت رضایت کارفرما و محقق شده پیش بینی ها برای آن ماه کار دریافت نمیشود .

تعرفه های سئو و بهینه سازی وب سایت

بطور کلی توصیه ما به همه سایت هایی که تعداد کلیدواژه های زیاد و متغییر دارند استفاده از یک سئوکار بصورت کارمند از راه دور میباشد .. و بیس را روی کلیدواژه قرار ندهند …

تعرفه سئو سایت

سئو میر آمادگی دارد تا در صورت نیاز شما به همکاری مستمر و طولانی مدت با یک سئوکار با هزینه ای توافقی و قیمت های بسیار مناسب یکی از برترین سئوکاران خود را مامور پشتیبانی و کار بر روی پروژه شما بصورت مرتب کند .

بهترین قیمت سئو سایت را از ما بخواهید.

البته  در مواردی که یک سایت با کیوردهای خیلی زیاد بصورت پروژه ای و بر مبنای کلیدواژه به ما ارجاع میشود سعی میکنیم با تعرفه های بسیار پایینتری همکاری کنیم.

هزینه های استخدام یک سئو کار و بهینه سازی سایت از راه دور

فارغ از اینکه سطح سختی کلیدواژه های شما چقدر است در صورت همکاری بصورت سئوکار و کارمند از راه دور قیمت ها بر اساس میزان زمانی که صرف میشود لحاظ میشوند که متداول ترین نوع همکاری و استخدام سئو کار در سیستم کاری سئو میر قیمت هایی به شرح زیر میتواند داشته باشد.

بهترین قیمت قیمت سئو سایت بصورت کارمند از راه دور و پاره وقت

تعرفه های سئو بصورت کارمند از راه دور شما

تعرفه های همکاری با یک سئو کار از راه دور با حدود 1 ساعت کار در روز و 25 ساعت کار در ماه :  ماهیانه 300,000 تومان

هزینه استخدام سئو کار از راه دور سئو میر با روزانه 2 ساعت کار و ماهیانه 50 ساعت :     ماهیانه 500,000 تومان

تعرفه سئومیر برای در اختیار گذاشتن سئوکار و پشتیبان سئو سایت شما با روزانه 3 ساعت کار و ماهیانه 75 ساعت : ماهیانه 700,000 تومان

نحوه  اجرا و دریافت هزینه

در پایان ماه اول از مجموع کلیدواژه های مورد نظرتان حداقل 15% را به صفحه اول گوگل و 25% را به صفحه دوم آورده و مبلغ دستمزد دریافت میشود

قیمت بهینه سازی سایت

در پایان ماه دوم از مجموع کل کلیدواژه های مورد نظرتان حداقل یک چهارم 30% را به صفحه اول گوگل  و نصف آنها را به صفحه دوم آورده و هزینه بهینه سازی سایت دریافت میشود

در پایان ماه سوم از مجموع کلیدواژه های مورد نظرتان حداقل 55% را به صفحه اول گوگل آورده و دستمزد سئو دریافت میشود

در پایان ماه چهارم از مجموع کلیدواژه های مورد نظرتان حداقل 75 % را به صفحه اول گوگل آورده و دستمزد دریافت میشود.

در پایان ماه پنجم از مجموع کلیدواژه های مورد نظرتان حداقل 85% را به صفحه اول گوگل آورده و حداقل 30% از آنها را به جایگاه یک تا 5 گوگل میرسند.

در پایان ماه ششم از مجموع کلیدواژه های مورد نظرتان حداقل 95% را به صفحه اول گوگل آورده و حداقل 20% از آنها را به جایگاه یک تا  3 و حداقل 60% را به جایگاه 1 تا 5 گوگل رسانده و هزینه سئو سایت دریافت میشود.

این روش انجام سئو چقدر زمان میبرد و کلا چقدر هزینه بر میدارد؟

بسته به شرایط پروژه و سختی کلیدواژه ها این زمان میتواند تا یکسال در پروسه بهینه سازی سایت ادامه یابد.

بهترین هزینه سئو , مناسبترین قیمت سئو سایت را اگر کمی در میان تعرفه سئو شرکت های ارائه دهنده خدمات جستجو کنید متوجه خواهید شد.

قیمت سئو

دوره پشتیبانی , تضمین رتبه و تثبیت جایگاه یکساله میباشد . در طول این دوره به ازای هر ماه مبلغ محدودی دریافت میشود . که هزینه های دوره پشتیبانی ماهیانه معادل نصف یا یک سوم هزینه بهینه سازی سایت خواهد بود .

استخدام سئوکار فول تایم یا با تایم زیاد:

تعرفه همکاری از راه دور سئوکار ما در پروژه شما با ساعت های بیشتر یا حتی فول تایم 8 ساعت در روز یا استخدام و حضور در محل شرکت شما بصورت کارمند قراردادی توافقی است .

تعرفه حضور در محل کارفرما

در روند همکاری با سئو کار از راه دور اگر کارفرما خواهان حضور گاه و بیگاه سئوکار در محل کارفرما هم باشد به ازای هر ساعت مراجعه به دفتر کار کارفرما 10, به مبلغ دستمزد ماهیانه افزوده خواهد شد.

تعرفه سئو

همانگونه که عنوان شد بطور کلی کار بر روی سایت از طرف یک سئوکار یا تیم بهینه سازی وب سایت seo تعرفه های کاملا مشخص و معینی نداشته و ندارد و مجموعه ای از عوامل باعث میشوند تا قیمت تعیین شود .

قیمت سئو

از همین جهت و بخاطر نبود شفافیت و لیست قیمت و تعرفه سئو و اتحادیه و .. که بتواند در این زمینه شفاف سازی کند قطعا افرادی که با دقت و وسواس خیلی بیشتری مبادرت به انتخاب شرکت سئو کنند میتواند هم با قیمت پایین ترین خدمات مورد نیازشان را دریافت نماییند و هم با ضریب ریسک پایین ترین در جهت عدم نتیجه گیری و از دست دادن زمان مواجه باشند.

قیمت سئو

تعرفه پشتیبانی از سایت شما

اگر شما سایتی در صفحه اول نتایج گوگل دارید که هیچگونه پشتیبانی فنی و سئو ندارد لازم است خیلی زود نسبت به انتخاب و همکاری با یک شخص یا تیم قوی در جهت پشتیبانی و حفظ جایگاهتان اقدام کنید .

فارغ از بحث قیمت سئو سایت شرایط هر روز سخت تر میشود و قطعا افرادی موفق خواهند بود که زودتر اقدام کنند قبل از آنکه دیر شود و جایگاهتان از دست برود.

سئو میر آمادگی دارد پشتیبانی از جایگاه های شما در صفحه اول گوگل را با مبالغ معقول و مناسب به عهده بگیرد. که این فرایند پشتیبانی تضمینی بوده و در صورت افت جایگاه سایت ما موظف هستیم تا بدون دریافت هزینه اضافی جایگاه را برگردانیم.

قیمت سئو , تعرفه سئو , هزینه انجام سئو

[/av_textblock]

mir amir

کارشناس الگوریتم گوگل - کارشناس سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - mir amir - website optimizer engineer

دیدگاهتان را بنویسید