نگارش محتوای سایت

مطالب و محتوای سایت را چگونه بنویسیم که در گوگل بالا بیاد؟

گوگل چه نوع مطالبی را دوست دارد؟

موثرترین پارامتر تاثیر گذار در سئو موفق چیست؟

چرا هر چقدر مطلب منتشر میکنیم باز هم در نتایج جستجو نیستیم؟

سئوالات زیادی از این دست از طرف کاربران و وبمسترهای سایت های مختلف مطح میشوند که همگی دال بر عدم درک صحیح داکیومنت های گوگل است .

داکیومنت های گوگل یک معنای لغوی دارند و یک تفسیر که متاسفانه برخی صرفا به معانی لغوی آن اکتفا میکنند و برخی دچار سوء برداشت و تفسیر های اشتباه میشوند.

من راجع به اصول تولید محتوا در گوگل مطالب زیادی نوشته هم و سعی کرده ام از زوایای مختلف این موضوع را تشریح کنم ولی باز هم احساس میکنم نیازه چندخطی در این باب بنویسم.

بعضی ها کپی میکنند , بعضی ها کپی کرده و تغییر میدهند , بعضی ها مطلبی را میخوانند و مشابه آن را مینویسند , بعضی ها از ترکیب چند مطلب منتشر شده در سایتهای مختلف استفاده میکنند . بعضی ها مطلب اورجینال مینویسند ولی در اغلب موارد همه اینها در رسیدن به صفحه اول گوگل ناموفق هستند.

در تولید محتوای گوگل پسند 2 مساله اصلی وجود دارد.

نگارش مطلب اورجینال از زوایه ای جدید :

از زاویه ای متن بنویسین که هیچ یک از 20 سایت اول گوگل از اون زاویه به موضوع نگاه نکرده باشن و متن مشابهش نباشه – انموقعه که سایت میکشه بالا : گوگل

دنبال ارائه 10 آلترناتیو کاملا متفاوت به کاربرانه

تگ بندی صحیح محتوای نگارش شده

اگر این دو مورد را بتوانید در نوشته های خودتان بخوبی پیاده کنید نیازی به هیچ سئوکاری نخواهید داشت و با هر سئوکاری میتوانید رقابت کنید .

البته پیش نیازی هم وجود دارد که ساختار مناسب سایت در جهت خزش ربات های گوگلی و امکان خواند صحیح محتوا از طرف ربات یا اسپایدرهای گوگل است.

اگر هنوز متوجه نشده اید: در تلگرام سئوالات خود را میتوانید مطرح کنید

مشاوره سئو و تولید محتوای سایت